E så jäfla trött på ditt lissmande m att försvara dessa vrakspillror.
Vad du inte förstår är att vanliga människor ska behöva krypa undan för dessa parasiter.
Dom sätter sig utanför lagar o skyldigheter men fattar genast när det ska inkasseras gryn iform av social o bostadsbidrag.Deras personliga assistenter är syskonen.Vikken jävla förebild.
Du som e så in i helvete pedagogisk kan väl ta en praovecka hos dom.
Jag betalar biljetten upp.
Hem får du ta dig själv....
Vem är det jag försvarar??
Jag måste erkänna att jag inte fattar ditt inlägg, det citerar lite raljerande om HA och Gryningspyromanen men du verkar mest hänga upp dig på zigenarna. Eller syftar "parasiter" på HA och/elller Gryningspyromanen? Men mig veterligt har ingen av dem personliga assistenter...
Å jag är fortfarande intresserad av vad jag försvarar zigenarnas beteende, som jag trots allt tror är det du syftar på, trots att jag inte kommenterat det beteendet med ett ord i tråden.
För övrigt hade det ju varit bra om du började med att fundera lite kritiskt om dina egna åsikter: Tror du t.ex. på FULLT allvar att det finns någon som tycker det är ok att hota eller använda våld? Förutom dem som då verkligen menar att det är fel med hot och våld då förstås.
Till BaSoZoKu (Dj-a namn för övrigt!): Jag kallar inte dig feg och om du ensam ingriper när något händer så har du dessutom min beundran, men som du själv skiver är det för många som tittar bort. Fel kanske men ofta förståligt och ibland smart plus att jag vet att det är fler som skulle gjort både det ena och det andra på ett forum som SH, men verkligheten visar ju något annat.
Men jag ser definitivt ditt resonemang som lite naivt då du, smart nog, faktiskt själv sållar vilka du skulle ingripa mot, men då måste man också ge andra precis samma valmöjlighet. Å att du nog har en för stor övertro till våld som lösning...