Gulleplutt
#24, Rookie 1000
Roadsmart som är D220 uppföljare får just det däcket att skämmas - så bra är Roadsmart!!
Skulle jag vara i behov av en säljare skulle jag nog kontakta dig.
Roadsmart som är D220 uppföljare får just det däcket att skämmas - så bra är Roadsmart!!
Näe, inkompetent och läser bara innantill i tester samt lyssnar på våra kunder!!
Citat:
Framförallt tampas jag med understyrning fram vilket jag säkert kan korrigera med teknik, men samma feedback krävs alltså där också för det känns som att det är fram det släpper om jag går av.
QUOTE]
Prova att spänna stötdämparfjädern . Jag ökade fyra varv mot orginal (Jag kommer inte ihåg hänget). Det gjorde underverk på min.
Citat:
Framförallt tampas jag med understyrning fram vilket jag säkert kan korrigera med teknik, men samma feedback krävs alltså där också för det känns som att det är fram det släpper om jag går av.
QUOTE]
Prova att spänna stötdämparfjädern . Jag ökade fyra varv mot orginal (Jag kommer inte ihåg hänget). Det gjorde underverk på min.
TAAAACK!!!
Ska ta nån dag under vintern och re-setta dämparna. körde du 4 varv+ på original, eller sport (enl. manual)?
Jag har inte rört dem än, men börjar inse att tempot blivit för högt för att inte sätta grejerna rätt!
Michelin Pilot Power
.Lär du dig köra rätt på bana sakta men säkert och ökar undan för undan så kommer du inte köra av inte
Har du några länkar till det där däcket och testerna?
Låter skitintressant men jag hittar nada.
Jag är väl kass på att googla.
Dunlop Roadsmart köpte jag sist. Kommer lätt upp i arbetstemperatur, RIKTIGT bra våtgrepp, riktigt bra torrgrepp, dual compound (mjukare på sidorna).
Helt enkelt ett riktigt bra sport-touring däck för gata. Körde järnet i regn, inte en tendens till släpp
Håller med om detta, kör Dunlop Roadsmart både fram o bak o är supernöjd, både vid kallt och vått väglag. Sen vid torrt o varmt är det ännu bättre.
/Jim
Fram är 70 profil att rekommendera, om du har 55 profil bak så blir hojen mer lättsvängd+att du har mer gummi i backen vid nedlägg=bättre fäste, perfekt vid bankörning
Mycket av dom däcken som erbjuds på mcdackonline.com är däck som har gammalt tillverkningsdatum och ibland även utgångna däck som dom du köpte varför dom också har ett sjukt lågt pris och dåliga egenskaper!!
Mycket av dom däcken som erbjuds på mcdackonline.com är däck som har gammalt tillverkningsdatum och ibland även utgångna däck som dom du köpte varför dom också har ett sjukt lågt pris och dåliga egenskaper!!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |