Efter en hel del funderingSå beställde jag ett par Roadsmart idag. Stod och valde mellan dessa eller Pilot Road2 vilket man än väljer så tror jag att det är bra däck båda två? Kan bli intressant att testa dom och allt är bättre än mina gamla slitna Avon som sitter på idag.
BT21?? Vi har monterat ca 3000 däck dom senaste 2 åren och aldrig!! har någon någonsin önskat dessa däck på sin mc vilket är förståeligt då Michelin road 2 & Dunlop Roadsmart är mångt bättre än just dessa däck, i vått som torrt, långsam körning till riktigt snabb körning!!
(TESTET I SIN HELHET KOMMER SÅ FORT SOM JAG BARA FÅR DET PER E-MAIL)
Kolla in www.dexon.se där finns mycket godis.. Köpte själv mina Diablo Rosso där.
Hur snabb leverans är det från dom?
Vilket däck passar bäst om man kör mest gata och lite gocartbana? Funderar mellan Dunlop Roadsmart och Pirelli Angel...
Någon som kan säga några ord om Bridgestone Battlax BT015 ? Har ingen som helst erfarenhet av BT. Kör Michelin Pilot Road 2ct och är grymt nöjd med både grepp och livslängd. Är BT015 likvärdig med PR 2?
Undvik Bridgestones gatudäck. Deras slicks, helt ok. Gatudäcken, helt värdelösa.
Ok, just detta svar var jag icke beredd på. hehe Trodde inte att de var så kassa. Jag kör en hel del kurvigt dock ej bana, men behöver bra grepp ändå. Sen livslängd på däck är ju bara ett + i kanten.
Ok, just detta svar var jag icke beredd på. hehe Trodde inte att de var så kassa. Jag kör en hel del kurvigt dock ej bana, men behöver bra grepp ändå. Sen livslängd på däck är ju bara ett + i kanten.
Någon som kan säga några ord om Bridgestone Battlax BT015 ? Har ingen som helst erfarenhet av BT. Kör Michelin Pilot Road 2ct och är grymt nöjd med både grepp och livslängd. Är BT015 likvärdig med PR 2?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|