Grattis pucko!! Du har köpt en olaglig hjälm i Sverige. ...
Nä han skrev ju att han inte köpt den i Sverige
Har då aldrig haft något problem med att få dem (UPS) att leverera till jobbet istället... En gång ville de inte ens ha betaltHan är ju smart och är med i Club Viking...Man tackar ju inte nej till rabatt eller hur?
Jag har BARA haft strul med tyska shoppar....Alla utom Louis...De är seriösa...Men de meddelar ej förseningar och UPS vilket är megakrångligt där jag bor för man är inte hemma mitt på dan när de levererar så måste man ta sig till deras huvudkontor som stänger kl 17...Kanon när man själv jobbar till 17.30....Arrrgghhhh
Jag skulle då aldrig köpa från svensk butik och lägga 2000kr extra bara för att får snabbare service. Självklart beställer man från Tyskland.
Har då aldrig haft något problem med att få dem (UPS) att leverera till jobbet istället... En gång ville de inte ens ha betalt
Varför skulle garantin vara några problem?Garantin då? Lycka till med att få det ordnat med pengar tillbaks och skicka ner saker dit...hahaha
Och 2000:- i skillnad.....Kanske på de absolut dyraste hjälmarna finns det en sådan skillnad.....Hur många köper egentligen en Araihjälm???
I min fantasiiiii rullar jag runt bland mjuka kuddar.....Dream on!!
Det måste vara skönt för dig, kanske skulle börja göra det även i verkligheten!?Garantin då? Lycka till med att få det ordnat med pengar tillbaks och skicka ner saker dit...hahaha
Och 2000:- i skillnad.....Kanske på de absolut dyraste hjälmarna finns det en sådan skillnad.....Hur många köper egentligen en Araihjälm???
I min fantasiiiii rullar jag runt bland mjuka kuddar.....Dream on!!
Det måste vara skönt för dig, kanske skulle börja göra det även i verkligheten!?
Tyska och andra europeiska företag må ha lite billigare priser (och det inte alltid), men det är som många påpekat inte värt besväret tycker jag. Skulle man behöva reklamera så kan det stå dyrt med frakt osv.
Betalar gärna lite mer själv och köper från sverige faktiskt...
Mvh
Member of Club Viking Helmets-www.vikinghelmets.se
Kolla på www.vikinghelmets.se Under Club Viking i menyn....Man får en rabatt och fri frakt om man går med.... Schysst deal faktiskt
Grattis pucko!! Du har köpt en olaglig hjälm i Sverige. Inga USA hjälmar är ECE märkta. Du kommer att åka ditt vid en nitisk kontroll. Usa hjälmar har Snell och DOT märkning=Att du åker med keps i Sverige....Lycka till med att försöka få tillbaks dina pengar när du skickar tillbaks den! MAHAHAHAHA Vilken NOOB!!!
Haha... ja så kan man ju också göra om man inte har råd att ha en annons på sporthoj.com... undrar hur länge Swedie tillåter detta
jag handlar här www.motomummy.com funkar skit bra
Och givetvis vill man sponsra det svenska näringslivet och inte det utländska Eller hur?
Instämmer.den här tråden är löjlig
Tack FastestManAlive för tipset om klubb erbjudandet på www.vikinghelmets.se !kanondeal ju och fraktfritt! Vet du om de kör det alltid eller? Billigast i Sverige på KBC och Lazer i all fall....
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|