bra internetaffärer

FastestManAlive

Platina Member
Gick med
15 Jun 2006
Hoj
Kawazaki 1100
Hmm var nyss in till mc-varuhuset i sthlm och kollade, dom har ju billigare lazer hjälmar där.. Lazer MX-6 kostar 1995:- viking tar 2395:- för samma modell på hjälmen, samma sak gäller Mx-7 hjälmen, kommer inte ihåg vad den kostade på mc-varuhuset.. och dom har ju också webshop.

Stämmer inte! Kolla själv....

Viking hade inte hunnit uppdatera dessa ännu....Står ju 2007 där...Maila dem så får du alltid uppdaterade priser...De är kanon

Last edited:

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Hoj
Street triple..
Stämmer inte! Kolla själv....

Viking hade inte hunnit uppdatera dessa ännu....Står ju 2007 där...Maila dem så får du alltid uppdaterade priser...De är kanon

hihih okej då hade dom inte hunnit uppdaterat förens idag, jag hade väl otur att kolla förtidigt då. :va

Stymer

Wide open till u see God THEN brake
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
Honda
Om man nu vill köpa en "olaglig" usahjälm, är storlekarna samma som de som säljs här? Tänkte i första hand på Arai.. någon som har erfarenhet? Jag har M på min nuvarande Quantum, tänkte skaffa en rx-7:a.

Generali

Inga konstigheter!
Gick med
20 Aug 2007
Hoj
Suzuki GSXR1000 K7
Garantin då? Lycka till med att få det ordnat med pengar tillbaks och skicka ner saker dit...hahaha

Och 2000:- i skillnad.....Kanske på de absolut dyraste hjälmarna finns det en sådan skillnad.....Hur många köper egentligen en Araihjälm???

I min fantasiiiii rullar jag runt bland mjuka kuddar.....Dream on!!

Eeehh ganska många vill jag hoppas, snygga och bra hjälmar gör dom.. Arai baby! Snåla på hjälm lägg av...

TriumphRock

Ny medlem
Gick med
5 Feb 2008
Hoj
Triumph
Eeehh ganska många vill jag hoppas, snygga och bra hjälmar gör dom.. Arai baby! Snåla på hjälm lägg av...

Kvaliteén är väl oslagbar, nästintill, på Arai....Inget snack...men priset? Det är som att diskutera bilvärldens Porsche.....Alla vill ha den, kvaliten utsökt, prestandan enorm....men priset?? Det är bara att titta när man är ute och kör 99 av 100 har KBC, Lazer, Nitro, Caberg, Nolan och liknande...Hyfsad kvalité till hyfsat pris. 1 kanske har Arai. Statistiken talar för sig själv.
men det är klart...Är du med hippa, 20-30 åringar på sporthojar och sista skinnstället....Så har betydligt fler Arai: ) Verkligheten med hus, bilar, barn hinner ifatt dem också...hehehe

Stymer

Wide open till u see God THEN brake
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
Honda
Har just köpt en totalt livsfarlig och olaglig USA-hjälm... En Arai rx7, 2008 med 2st extravisir för 4200 inkl frakt inom USA. Kan tänka mig att det tillkommer någon hundring för frakt till Sverige.

Jag kan verkligen rekommendera säljaren, han fixade och donade så att hjälmen skulle hinna fram till dem som skall "smuggla" den som handbagage till Sverige. Beställde den förrgår, den kom fram idag. Killen var dessutom van att skicka till Europa, med allt vad det innebär(komma undan från moms & tull).

Han har betydligt större sortiment än vad som visas på Ebay, det är bara att mejla till honom.

http://motors.search.ebay.com/_W0QQfgtpZ1QQfrppZ25QQsassZcheaphelmets

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...