Bra tips på hur man lätt får snutjag???

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
denna tråd måste ju vara ett dumt skämt....

Det tror du?
sherlock.gif

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Är det bättre PR att sitta och köra samma vägsträcka fram & tillbaka en hel helg för att kanske kanske kanske få hamna på en fräsig bild som sen visas här på SH, är det bättre PR tycker du? :3freak Sätter en full tank på att lyckopinnen din mellan bena blev helt till sig när du såg din möjlighet att skaffa en jättetuff avatar..

Sen anser jag att jag bidrar med grym PR för oss outlaws! Ni töntar som bara sitter och åker Bulten fram & tillbaka så sakta att ni håller på att trilla omkull i fotokurvan är dålig PR, ni skämmer ju ut alla som köper en snabb hoj, folk tror ju att dom kan bjuda upp till race i en vanlig Volvo så jefla illa som vissa av er andra kör. Köp en segelbåt eller nåt!

:hihi :lol :2cool :skrattaåt :klappar

De måste få tro att de har en chans att fånga dig. Därför rekommenderar Pelle att du fäller ner passagerarfotpinnarna. Polisen ser detta, vet att din toppfart är löjeväckande, och kommer inom kort påbörja jakten.:)

:hihi :lol :2cool :skrattaåt :klappar
Do it the NASHway. :)

Snutjag får man väl bara om man fildelar nuförtiden. Något annat har dem väl inte kapacitet att ta tag i :va

Jag trodde att man fick dela fil med motorcykel? JAJA, den va låg jag vet. :(

Jag har fått snutjag tre ggr i bilen och ena gången pekade jag finger åt dom och tutlurade dom när jag åkte förbi. (Såg inte att det va en civilare) när dom frågade varför jag hade så bråttom så svarade jag ärligt att jag va hungrig och skulle till McDonken...då fick jag åka vidare utan böter och indraget körkort.

Tredje gången blev jag stannad i 140-150 på 70 väg och min ursäkt då var att jag var trött och vill fort hem och sova, konstigt nog gick den oxå hem och jag fick behålla körkort och pengar även denna gång. :2cool

Ampland89

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2009
Hoj
2008, Ktm500+
Prova att lägga dig bredvid snutbilen, och titta på dom och försök att få ögonkontakt, sedan tutar du och pekar finger :D

Tussilago

Jesus died so we could ride!
Gick med
1 Jul 2007
Göteborg(Tyvärr under ett gäng nötter som går inom
Hoj
GSX-R1000 K6
Halmstad idag. Kommer in till stan, jag ligger. Killen kör rakt upp i häcken på en annan. Polisen hoppar ut och går snabbt fram till killen.... De verkar glömma mig och jag glider iväg, eller jag hade tur som hann vika av...

Men hur gick det för honom.... Ja det kommer jag nog inte få veta...:confused:

Han kör en grön mc, ny, fast jag tror inte det e en kawa, ljuddämpare bak, svart.

Vi träffas ibland, och vet då vad som gäller...:rolleyes:

Jag hjälpte dig lite med att ta bort överflödiga ord från din romantiska historia.:tummenupp

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Fan vad kul det var idag!!!
Va inne en sväng vid medis. Hojen låter som fan o självklart ska snuten komma fram, men hade inge körkort på mig o skatten va inte betald.
Så jag drog på en gång jag såg dom, o jävlar vad det kan gå undan på götgatan!!!!

Dock var jag nära på o klippa nån jävla kärring som gick rakt ut i gatan vid ett övergånsställe.
Den nya regeln med att dom gående har företräde e ju världelös.

Snuten kom ikapp ett tag tills skanstull där jag kunde dra ifrån, men jäklar va kul det var....

Dominator-Rocks

Guest
Fan vad kul det var idag!!!
Va inne en sväng vid medis. Hojen låter som fan o självklart ska snuten komma fram, men hade inge körkort på mig o skatten va inte betald.
Så jag drog på en gång jag såg dom, o jävlar vad det kan gå undan på götgatan!!!!

Dock var jag nära på o klippa nån jävla kärring som gick rakt ut i gatan vid ett övergånsställe.
Den nya regeln med att dom gående har företräde e ju världelös.

Snuten kom ikapp ett tag tills skanstull där jag kunde dra ifrån, men jäklar va kul det var....

Får mig att tänka på den där gången då jag uiilade ifrån bängen utanför ett dagis och höll på och köra in i en hel skock ungar bara för att dagispersonalen hade dålig koll på ungjevlarna :hihi :eek:utlaw

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
HOJLÖS
De har ju tunnelvision så det skriker om det för fan! Man kan ju tro att de borde höra oss så mkt som kärringarna gnäller om olagliga slipons osv men icke!

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA