Nicotin
Guest
faan vilken tråd..
tänk på att Hamrén kanske läser detta..
Men för å slå av den då måste han ju befinna sig i bilen,då har han ju redan blivit tagenDu glömde knacka på sidorutan innan du sparkade av backspegeln... Får hålla på ett tag men så fort du får deras uppmärksamhet så kan gå vidare till backspegeln...
Lycka till!
EDIT: Läste ett visst PM som bekräftade att det var ett skämt. Jag gick på det iaf...som fan. Jevla Henrik.
Som någon annan sa, dålig PR.
Men för å slå av den då måste han ju befinna sig i bilen,då har han ju redan blivit tagen
Dom lär få tag på han som mörda Palme innan dom tar mig
Gah, mojon i trådet dog lite men bra necromantikförsök.
Nåsta gång kanske det blir såhär...
[YOUTUBE-ID]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3JC6w9hgl7c&hl=sv&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3JC6w9hgl7c&hl=sv&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]
Du hae tydligen otur i ditt val av poliser. Det hade krävts en heart break ABC-strategi:
A. Vinka glatt och nicka, se till att avvakta positiv respons. Nu har du vunnit deras hjärtan och förtroende.
B. Gör konstiga saker. Vingla lite, blinka åt höger men byt fil åt vänster. Bromsa i onödan och kör sen pyttelite på slangen. Återgå till att vinka glatt. De undrar nu vem du är och vad du håller på med, men de är inte arga.
C. Kör nära, sparka av en spegel och peka finger. Kör sedan en redig bit på slangen. Sakta in och invänta, peka finger när inom räckhåll! KLART!
Det handlar om att bygga upp ett förtroende först. Ingenting sårar som ett svek, och poliser är inget undantag. Se det som en kortnovell av en kärlekshistoria helt enket!
Stolt över dig som försöker iaf
Om man dessutom inte kan redogöra för var pengarna man just köpt ett äpple för på ICA kommer ifrån så får man ju även eko polisen efter sig.
asså ba ja förstår ditt problem . här hos oss är dom lika tröga.. dom hade poliskontroll utanför ett dagis . så ja liksom åkte upp bredvid och peka finger sen doppkicka jag till en liten unge som skulle gå över vägen -- me liksom försök fatta att jag ska åka här .. kom ut en dagiskärring och kasa grejor efter mig. men ja ba uiiila iväg i 150.. men snuten stod kvar. liksom. hur fan ska man göra ?
Meh! Fan vad omoget! Sånt man på sin absoluta höjd pysslade med på Puch Montanan när man var tretton och hade magen full med nypallade äpplen. Vad är ni för ena klena småknattar till harar egentligen? Nu när man är vuxen och fungerar det ju inte så längre.
Nä, det enda som är ger något nu för tiden är att jaga snuten. Sist jagade jag hem en hel trafikkontroll med besiktningsgubbar och hela konkalongen ända innanför dörrarna på polishuset. Blev först stoppad i kontrollen, men jag fällde bara ner mitt regnbågsvisir och skrek att:
-"nä hörrni nu blir jag inte glad alls" och la mig på varvbryt och blinkade med hellyset åt dom och de blev som yra höns och kastade sig in i sina bilar och körde i vansinnig fart hemmåt med mig tätt efter. Sen stod de där och hysteriskt skrek och darrade som asplöv innanför glasdörrarna när de nervöst försökte hänga på haspen. Vågade sig nog inte ut mer på ett par veckor kan jag tro. Då kunde man stolt puttra iväg och köpa sig en storstrut.
/perris
Henrik: Sparka av innerbackspegeln i polisbilen så ska du se att det bli fart på harry haffa
Jäklar vilka långa ben han måste ha! Eller ska han stanna bredvid en parkerad snutbil, göra en Jackie Chan ninja-move in i bilen och sen hoppa på hojjen och dra?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|