Bra tips på hur man lätt får snutjag???

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Hoj
Nada
Du glömde knacka på sidorutan innan du sparkade av backspegeln... Får hålla på ett tag men så fort du får deras uppmärksamhet så kan gå vidare till backspegeln...
Lycka till!
:tummenupp
Men för å slå av den då måste han ju befinna sig i bilen,då har han ju redan blivit tagen:tummenupp

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
EDIT: Läste ett visst PM som bekräftade att det var ett skämt. Jag gick på det iaf...som fan. Jevla Henrik.

Som någon annan sa, dålig PR.

Är det bättre PR att sitta och köra samma vägsträcka fram & tillbaka en hel helg för att kanske kanske kanske få hamna på en fräsig bild som sen visas här på SH, är det bättre PR tycker du? :3freak Sätter en full tank på att lyckopinnen din mellan bena blev helt till sig när du såg din möjlighet att skaffa en jättetuff avatar..

Sen anser jag att jag bidrar med grym PR för oss outlaws! Ni töntar som bara sitter och åker Bulten fram & tillbaka så sakta att ni håller på att trilla omkull i fotokurvan är dålig PR, ni skämmer ju ut alla som köper en snabb hoj, folk tror ju att dom kan bjuda upp till race i en vanlig Volvo så jefla illa som vissa av er andra kör. Köp en segelbåt eller nåt!

Inga poliser att rapportera om på vägen hem tyvärr, brukar vara bättre på morgonen. Åkte en riktigt lång omväg i sant bombartempo med förhoppning om att nån skulle ringa polisen, eller dom där som rapporterar på radion om köer, faror osv. Hade ju varit sjukt grymt att komma med där! -Mmm, så har vi en motorcykel som är ute och toppfartstestar på E4'an mellan Sollentuna & Kista, för att underlätta bör ni alla hålla vänsterfilen fri :yoparty

Men för å slå av den då måste han ju befinna sig i bilen,då har han ju redan blivit tagen:tummenupp

Dom lär få tag på han som mörda Palme innan dom tar mig :fakta

GubbMisilen

När jag slutar med hoj tänker jag åka...
Gick med
8 Sep 2008
Hoj
...fort-farande...2000, Aprilia RSV Mille R
Ur faan får jag tyst på den här tyska ungen...

Gah, mojon i trådet dog lite men bra necromantikförsök. :tummenupp
Nåsta gång kanske det blir såhär...

[YOUTUBE-ID]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3JC6w9hgl7c&hl=sv&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3JC6w9hgl7c&hl=sv&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Min jä*la dator har hängt upp sig och volymkontrollen funkar inte...
Frun hotar att lämna mig...
HJÄLP !!! :hördu

SuTen

Old dirtbag on two wheels!
Gick med
24 Oct 2007
Hoj
Yamma
Du hae tydligen otur i ditt val av poliser. Det hade krävts en heart break ABC-strategi:

A. Vinka glatt och nicka, se till att avvakta positiv respons. Nu har du vunnit deras hjärtan och förtroende.

B. Gör konstiga saker. Vingla lite, blinka åt höger men byt fil åt vänster. Bromsa i onödan och kör sen pyttelite på slangen. Återgå till att vinka glatt. De undrar nu vem du är och vad du håller på med, men de är inte arga.

C. Kör nära, sparka av en spegel och peka finger. Kör sedan en redig bit på slangen. Sakta in och invänta, peka finger när inom räckhåll! KLART!

Det handlar om att bygga upp ett förtroende först. Ingenting sårar som ett svek, och poliser är inget undantag. Se det som en kortnovell av en kärlekshistoria helt enket!

:tummenupp

Stolt över dig som försöker iaf

:rofl - Årets bästa tråd!

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp
Dom vet hur det är att jaga ktm förare! Alltid får dom ventiler, kolvar eller ljuddämpare genom vindrutan:D

jonashed

Medlem
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
yamaha R1
hahah vill se din min när dom verkligen stoppar dig och rycker den lilla lappen kanske inte va så kul då trotts allt

dajjen

så mycket bättre..känd från tv...
Gick med
23 Jul 2007
Hoj
zzr1400-07.zx10-89
strunta itv licensen,smuggla sprit,förgifta en varg..klappat o klart...

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Om man dessutom inte kan redogöra för var pengarna man just köpt ett äpple för på ICA kommer ifrån så får man ju även eko polisen efter sig.

Jaaa, men bara om det verkligen är ett ekologiskt äpple man köpt va??

asså ba ja förstår ditt problem . här hos oss är dom lika tröga.. dom hade poliskontroll utanför ett dagis . så ja liksom åkte upp bredvid och peka finger sen doppkicka jag till en liten unge som skulle gå över vägen -- me liksom försök fatta att jag ska åka här .. kom ut en dagiskärring och kasa grejor efter mig. men ja ba uiiila iväg i 150.. men snuten stod kvar. liksom. hur fan ska man göra ?

Hahaha :D eCxsactt!!one!11ii

Henrik: Sparka av innerbackspegeln i polisbilen så ska du se att det bli fart på harry haffa :tummenupp

Instant-Suicide

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2009
Hoj
Nej, tyvärr ingen i år
Meh! Fan vad omoget! Sånt man på sin absoluta höjd pysslade med på Puch Montanan när man var tretton och hade magen full med nypallade äpplen. Vad är ni för ena klena småknattar till harar egentligen? Nu när man är vuxen och fungerar det ju inte så längre.

Nä, det enda som är ger något nu för tiden är att jaga snuten. Sist jagade jag hem en hel trafikkontroll med besiktningsgubbar och hela konkalongen ända innanför dörrarna på polishuset. Blev först stoppad i kontrollen, men jag fällde bara ner mitt regnbågsvisir och skrek att:
-"nä hörrni nu blir jag inte glad alls" och la mig på varvbryt och blinkade med hellyset åt dom och de blev som yra höns och kastade sig in i sina bilar och körde i vansinnig fart hemmåt med mig tätt efter. Sen stod de där och hysteriskt skrek och darrade som asplöv innanför glasdörrarna när de nervöst försökte hänga på haspen. Vågade sig nog inte ut mer på ett par veckor kan jag tro. Då kunde man stolt puttra iväg och köpa sig en storstrut.

/perris

:rofl :rofl :rofl :Bugar :tuttar:D

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Hoj
Fnatti
Henrik: Sparka av innerbackspegeln i polisbilen så ska du se att det bli fart på harry haffa :tummenupp

Jäklar vilka långa ben han måste ha! Eller ska han stanna bredvid en parkerad snutbil, göra en Jackie Chan ninja-move in i bilen och sen hoppa på hojjen och dra? :D

Nej en bättre metod vore att sätta fast en pinne med tråd som har en donut hängades efter hojjen. Då kommer det bli fart på dom vill jag lova.
Är det Hamrén som ser dig då, då kan jag lova att du kommer få GaSa HeLvEt, annars kommer han äta både donuten och dig.

Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
En uppföljare på tidigare tips.

Ta med dig ett par trosor åk fram till polistbilen knacka på rutan när copen hissar ner rutan så kastar du in trosorna och säger, din kärring glömde dom här hos mig igår du kan väll återlämna dom och tacka för senast ;)
Alternativt: Kasta in ett par fillingar.. Träffade på din pojkvän på gymmet precis han bad mig återlämna dina kalsonger och tacka för senaste gaysexet

Sen skall du nog få åka skall du se :hihi

Last edited:

Nickeshake

Hårdrockare
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
Hornet 900
Koppla fast bilen deras med en bogserlina, då har dom inte så mycket val.

Om dom inte bromsar förstås....

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Tar min fula fiat punto, och gör alltid hastig rattrörelse och styr mot polisbilen när man möter och snabbt tillbaka, blir alltid jagad och alltid stoppad för jag hinner inte undan.."Såg du inte katten!!!"

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Jäklar vilka långa ben han måste ha! Eller ska han stanna bredvid en parkerad snutbil, göra en Jackie Chan ninja-move in i bilen och sen hoppa på hojjen och dra? :D

Nej, detta gör man bäst medan polisbilen står stilla vid trafikljus, bara hoppa av hojen å knacka på rutan, när konstapeln vevat ner gör man en roundkick in i bilen så både doftgran och spegel flyger åt hElveT, sen äre bara upp på hojjen å braSSa helveT11!½1! Klart!

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Snutjag får man väl bara om man fildelar nuförtiden. Något annat har dem väl inte kapacitet att ta tag i :va

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Hoj
Fnatti
hamrendount.jpg

Micke65

Rrrrr
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Yamaha mt-10Sp
Henrik din dögrävare :D
Gör så här .. Klipp ett U i skinnstället i bak så du har fritt blås bakåt ..
Sedan Dricker du massor av kaffe och käkar lite Korv med räksallad som är härsken :D sen så åker du jämsides med snuten och grimaserar " vilken kommer automatiskt " när räksalladen gör sig påmind ! Sväng in framför och stå med benen och släpp lös allt det onda inom dig ....Splashhh på rutan :banana

Jagar dom dig inte då så blir du aldrig jagad av snutar :banana

Seså sätt f a r t nu ..

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad