Är det bättre PR att sitta och köra samma vägsträcka fram & tillbaka en hel helg för att kanske kanske kanske få hamna på en fräsig bild som sen visas här på SH, är det bättre PR tycker du?
Sätter en full tank på att lyckopinnen din mellan bena blev helt till sig när du såg din möjlighet att skaffa en
jättetuff avatar..
Sen anser jag att jag bidrar med grym PR för oss outlaws! Ni töntar som bara sitter och åker Bulten fram & tillbaka så sakta att ni håller på att trilla omkull i fotokurvan är dålig PR, ni skämmer ju ut alla som köper en snabb hoj, folk tror ju att dom kan bjuda upp till race i en vanlig Volvo så jefla illa som vissa av er andra kör. Köp en segelbåt eller nåt!
Inga poliser att rapportera om på vägen hem tyvärr, brukar vara bättre på morgonen. Åkte en riktigt lång omväg i sant bombartempo med förhoppning om att nån skulle ringa polisen, eller dom där som rapporterar på radion om köer, faror osv. Hade ju varit sjukt grymt att komma med där!
-Mmm, så har vi en motorcykel som är ute och toppfartstestar på E4'an mellan Sollentuna & Kista, för att underlätta bör ni alla hålla vänsterfilen fri
Dom lär få tag på han som mörda Palme innan dom tar mig