Bra tips på hur man lätt får snutjag???

Dominator-Rocks

Guest
Henrik din dögrävare :D
Gör så här .. Klipp ett U i skinnstället i bak så du har fritt blås bakåt ..
Sedan Dricker du massor av kaffe och käkar lite Korv med räksallad som är härsken :D sen så åker du jämsides med snuten och grimaserar " vilken kommer automatiskt " när räksalladen gör sig påmind ! Sväng in framför och stå med benen och släpp lös allt det onda inom dig ....Splashhh på rutan :banana

Jagar dom dig inte då så blir du aldrig jagad av snutar :banana

Seså sätt f a r t nu ..

Du menar alltså att han skall bajsa på polisbilen, vad ecklig du är :näsblod

jumpsuit

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2009
Hoj
en grön
Du ta bort regskylten det brukar ger bra respons... eller så köp regskylthållare som är inställbar så viker du upp den sådär FTP-kaxxigt!

Sen drar du om, smäller till spegeln och visar fingret :rofl
Ingen som nappar såhär tidigt?

Var får man tag i en sånn?? jag har letat och men inte hittat. har funderat på att tillverka en också

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Hahah!!! E vi alla så sjuka i sthlm???

Fan jag som tränat 5 dar i veckan i 7 år, har inte ens vart i närheten av den träningvärken jag har i magen efter att ha läst din o johannas tråd.
Phu jag kommer ju va vältränad snart:D

Last edited:

Tommy.exe

Guest
Polisen kommer INTE att jaga dig om de märker att det är vad du är ute efter. Det är för att en sådan jakt bara innebär en onödig risk för ditt eget och andras liv.

De får göra ett enda försök att stoppa dig och om det misslyckas ska de följa efter på avstånd och skicka vidare uppgifter till andra enheter.

Polisen får inte heller pressa dig så att du kör mer riskfyllt än vad du redan gör. Om du eller någon annan oskyldig människa dör i jakten och det visar sig att de har legat för nära kommer de ses som ansvariga. De kommer alltså inte att jaga dig som galningar.

Att du sätter ditt eget liv på spel genom att köra det viset som du uppenbarligen gör är till ingen betydelse i jämförelse med vad du utsätter din omgivning för. Speciellt där det finns så mycket folk som på essingeleden. Kan du inte köra E4an mot Uppsala eller nå där trafiken är liten mindre?

Jag kan erkänna att jag också kör lite fort ibland men när jag riktigt gasar på så gör jag det på ställen där det finns så lite folk som möjligt. Om det skulle finnas en bana nära Stockholm skulle dessa vansinnesfärder ske på den.

Det låter som att du kommer gå för långt snart och det vill vi inte att det ska hända. Kan du inte försöka förbättra varvtiderna på banan istället, så tråkigt kan det väl inte vara?

Om det är i trafiken du vill vara och måste bli jagad av snuten så snälla gör det inte vid platser som essingeleden där folk trängs för att ta sig till/från jobbet.

Jag gillar texten över din avartar :tummenupp

I övrigt är jag väldigt besviken.
Jag tror allt hopp för västvärlden är ute.... det naturliga urvalet har satts ur spel, och idioterna tillåts att föröka sig :(

Min enda tröst är att medans 90% av folk är idioter, är 90% av alla hojåkare bra folk.

jumpsuit

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2009
Hoj
en grön
haha jag blev jagad av polisen i sommras. märkte det INTE ENS.
körde lite för fort i stan och lät lite mycket så dom hade hört mig på långt håll(BERÄTTADE DOM) . när jag tittade i backspegeln efter en stund såg jag en polisbil med blåljus ca en meter ifrån mig. då fick jag en sån där panik/infarkt känsla. bara körde in till sidan av vägen. då körde dom om mig och sneddade in framför mig så att ja inte skulle kunna fly. haha som om jag hade tänkt det. jag va ju livrädd. sen frågade polismannen varför jag försökte smita och det följde ett långt samtal. haha jag va så chockad så jag erkände allt på stört. och som tur var, var det hyggliga poliser väldigt unga som endast gav mig böter på 1k för att ha varit högljudd i tätbegyggelse. sen dess har jag kört jättelugnt och blir så sjukt nervös så fort jag ser en polis. GÖR JAG NGT OLAGLIGT NU TÄNKER JAG) usch usch!!

ursäkta stavfel och dåligt framförande men jag orkar inte bättre än såhär.

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Meh! Fan vad omoget! Sånt man på sin absoluta höjd pysslade med på Puch Montanan när man var tretton och hade magen full med nypallade äpplen. Vad är ni för ena klena småknattar till harar egentligen? Nu när man är vuxen och fungerar det ju inte så längre.

Nä, det enda som är ger något nu för tiden är att jaga snuten. Sist jagade jag hem en hel trafikkontroll med besiktningsgubbar och hela konkalongen ända innanför dörrarna på polishuset. Blev först stoppad i kontrollen, men jag fällde bara ner mitt regnbågsvisir och skrek att:
-"nä hörrni nu blir jag inte glad alls" och la mig på varvbryt och blinkade med hellyset åt dom och de blev som yra höns och kastade sig in i sina bilar och körde i vansinnig fart hemmåt med mig tätt efter. Sen stod de där och hysteriskt skrek och darrade som asplöv innanför glasdörrarna när de nervöst försökte hänga på haspen. Vågade sig nog inte ut mer på ett par veckor kan jag tro. Då kunde man stolt puttra iväg och köpa sig en storstrut.

/perris

HAHAHA..... sitter på jobbet och skrattar så tårarna sprutar :hihi

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
För fasen! släng upp ballarna på tanken när du ligger framför dom och tryck in lite frambroms och sen fullt spett och ge dom lite gummi!!! Snutar går igång på läder och gummi har jag hört :D Fast våran kära Hamrén går igång på gore tex...

Sjukt kul tråd måste jag säga :rofl :buga Nästan så den skulle vara Stickyyy!

arrow

Ny medlem
Gick med
22 May 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Låter bra att vi har så smarta poliser att dom direkt kan avgöra att det där är en kille som kör hoj för att få uppmärksamhet :)

Men jag tycker det är snålt att dom inte blinkar lite åt dig..... det brukar dom kunna göra när dom passerar en imponerad lågstadieklass.... hahahaha

Jag tror du skapade en av de roligare trådarna här på vårkanten.... så njut av tipsen... fantasin är det inget fel på

Warrior

Gasar tills det rasar
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Gsxr
tufft läge, prova köra lagligt. Då ska som alltid gnälla om något. Nu i veckan har ju polisen en drive för att skrapa ihop lite pengar. Det är lätt att reta sig på dessa batong riddare. Men även dom gör sitt jobb bara. Det är synd bara att alla inte passar som polis. Lycka till med...ja vad ska man kalla det..:gnissla

GubbMisilen

När jag slutar med hoj tänker jag åka...
Gick med
8 Sep 2008
Hoj
...fort-farande...2000, Aprilia RSV Mille R
För fasen! släng upp ballarna på tanken när du ligger framför dom och tryck in lite frambroms och sen fullt spett och ge dom lite gummi!!! Snutar går igång på läder och gummi har jag hört :D Fast våran kära Hamrén går igång på gore tex...

Sjukt kul tråd...

Kom på ett tips - då detta var en nyhet för mig !

Klä för omväxlings skull upp dig i minimala plagg av läder och gummi, gärna av typen kvinnoavsaknadavkläder (för annars åker du väl i ett gore-tex ställ som hunden pissat på, för att locka på Hamrén)... Raka av allt hår som inte täcks av klädseln. Dra på en flådig hjälm med mörkt visir (du kanske inte är så snygg som du själv tror).
Gör iordning en såndär "spade" som Kling och Klang är vana att hantera. Du kan naturligtvis inte skriva "POLIS" på den - då du inte är någon riktig polis...
Skriv "PILSK" istället.
Kör upp bredvid dem, lägg dig sexigt på hojen (Tutilura så dom får syn på dig) hala fram "spaden" och skicka på dom några riktiga slängkyssar.

Nu har du skaffat dig beundrare i uniform med batong.

PS.
Undvik att bli tagen på avskild plats... då poliser inte är mer än människor.
:whip

ocke

jefe mecánico
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
retta(Pitch Black) kx250 (vego)
hamrendount.jpg

:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Lilleman

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2007
Hoj
KTM 690 SMC 2010
Är det bättre PR att sitta och köra samma vägsträcka fram & tillbaka en hel helg för att kanske kanske kanske få hamna på en fräsig bild som sen visas här på SH, är det bättre PR tycker du? :3freak Sätter en full tank på att lyckopinnen din mellan bena blev helt till sig när du såg din möjlighet att skaffa en jättetuff avatar..

Sen anser jag att jag bidrar med grym PR för oss outlaws! Ni töntar som bara sitter och åker Bulten fram & tillbaka så sakta att ni håller på att trilla omkull i fotokurvan är dålig PR, ni skämmer ju ut alla som köper en snabb hoj, folk tror ju att dom kan bjuda upp till race i en vanlig Volvo så jefla illa som vissa av er andra kör. Köp en segelbåt eller nåt!

Inga poliser att rapportera om på vägen hem tyvärr, brukar vara bättre på morgonen. Åkte en riktigt lång omväg i sant bombartempo med förhoppning om att nån skulle ringa polisen, eller dom där som rapporterar på radion om köer, faror osv. Hade ju varit sjukt grymt att komma med där! -Mmm, så har vi en motorcykel som är ute och toppfartstestar på E4'an mellan Sollentuna & Kista, för att underlätta bör ni alla hålla vänsterfilen fri :yoparty

Dom lär få tag på han som mörda Palme innan dom tar mig :fakta
3

Jag skulle ta dig med 125an på bulten din jeffel :tungan Eftersom du gillar motorvägen antar jag att du håller dig till raksträckor :hihi

Jag gillar texten över din avartar :tummenupp

Min morbror e snut så lite kul ska man få ha :näsblod

Last edited:

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
För mig räcker det att köra i en förort, med hoodie tröja och shorts och enbart hjälm som skydd. Då antar de att man inte har kk :hihi

GubbMisilen

När jag slutar med hoj tänker jag åka...
Gick med
8 Sep 2008
Hoj
...fort-farande...2000, Aprilia RSV Mille R

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
denna tråd måste ju vara ett dumt skämt....

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA