Bra tips på hur man lätt får snutjag???

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
Varför försöker du stoppa en virtuell barfight? Hela meningen är ju att bråka tills domaren stänger tråden imo. Denna tråd hade potential att bli något stort...

inte ett problem *slår ölflaska i huvet på mrcrowley* HAN FÅR KÖRA HUR FAN HAN VILL. FATARUUU:mad:

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Meh! Fan vad omoget! Sånt man på sin absoluta höjd pysslade med på Puch Montanan när man var tretton och hade magen full med nypallade äpplen. Vad är ni för ena klena småknattar till harar egentligen? Nu när man är vuxen och fungerar det ju inte så längre.

Nä, det enda som är ger något nu för tiden är att jaga snuten. Sist jagade jag hem en hel trafikkontroll med besiktningsgubbar och hela konkalongen ända innanför dörrarna på polishuset. Blev först stoppad i kontrollen, men jag fällde bara ner mitt regnbågsvisir och skrek att:
-"nä hörrni nu blir jag inte glad alls" och la mig på varvbryt och blinkade med hellyset åt dom och de blev som yra höns och kastade sig in i sina bilar och körde i vansinnig fart hemmåt med mig tätt efter. Sen stod de där och hysteriskt skrek och darrade som asplöv innanför glasdörrarna när de nervöst försökte hänga på haspen. Vågade sig nog inte ut mer på ett par veckor kan jag tro. Då kunde man stolt puttra iväg och köpa sig en storstrut.

/perris

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
Meh! Fan vad omoget! Sånt man på sin absoluta höjd pysslade med på Puch Montanan när man var tretton och hade magen full med nypallade äpplen. Vad är ni för ena klena småknattar till harar egentligen? Nu när man är vuxen och fungerar det ju inte så längre.

Nä, det enda som är ger något nu för tiden är att jaga snuten. Sist jagade jag hem en hel trafikkontroll med besiktningsgubbar och hela konkalongen ända innanför dörrarna på polishuset. Blev först stoppad i kontrollen, men jag fällde bara ner mitt regnbågsvisir och skrek att:
-"nä hörrni nu blir jag inte glad alls" och la mig på varvbryt och blinkade med hellyset åt dom och de blev som yra höns och kastade sig in i sina bilar och körde i vansinnig fart hemmåt med mig tätt efter. Sen stod de där och hysteriskt skrek och darrade som asplöv innanför glasdörrarna när de nervöst försökte hänga på haspen. Vågade sig nog inte ut mer på ett par veckor kan jag tro. Då kunde man stolt puttra iväg och köpa sig en storstrut.

/perris

Hahahahahahahahaha :Bugar :D :rofl

Tony13

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2009
Hoj
Triumph Speedtriple SE 2010, Honda VTR 1000 F 1997, Suzuki Dr 650 (704cc) 2003

/perris

sluta jag kissar på mig snart!
:rofl :rofl :Bugar

MrCrowley

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2008
Hoj
CBR1000F
inte ett problem *slår ölflaska i huvet på mrcrowley* HAN FÅR KÖRA HUR FAN HAN VILL. FATARUUU:mad:

Gah, mojon i trådet dog lite men bra necromantikförsök. :tummenupp
Nåsta gång kanske det blir såhär...

[YOUTUBE-ID]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3JC6w9hgl7c&hl=sv&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3JC6w9hgl7c&hl=sv&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

dsoders2

kronisk
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
zx9r-01
Peka på dem med en soft air gun. :brynad

Det är självmord... tänk om dom får för sig att skuta varningsskott åt ditt håll... bla bla jag sikta uppåt men träffade token på mc 3 gånger i ryggen och 3 stickande tanter 2 kvarter bort ljumsken.

AndreasBastard

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Retta -01
Jag brukar börja kvällen före med att göra hembesök hos polisen där jag tänder eld på en sån där skitpåse och ringer på, sen när han öppnar sniker jag in och häller stark senap i mjölken, äter knäckebröd i snutens säng, ställer fram alla klockor två timmar samt lägger gladpack på toalettringen. På vägen ut häller jag socker i bensinen på bilen och häller räkspad i bilklädseln.

När han nästa morgon, skitsur, kommer ut två timmar för tidigt väntar jag iförd postenuniform på verandan och skriker högljutt inför hans familj och grannar att förintelsen visst ägt rum.

Runt lunch nån gång när jag kör förbi honom med mc och sparkar av backspegeln så brukar de i regel följa efter utan några krussiduller.

Lilleman

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2007
Hoj
KTM 690 SMC 2010
Polisen kommer INTE att jaga dig om de märker att det är vad du är ute efter. Det är för att en sådan jakt bara innebär en onödig risk för ditt eget och andras liv.

De får göra ett enda försök att stoppa dig och om det misslyckas ska de följa efter på avstånd och skicka vidare uppgifter till andra enheter.

Polisen får inte heller pressa dig så att du kör mer riskfyllt än vad du redan gör. Om du eller någon annan oskyldig människa dör i jakten och det visar sig att de har legat för nära kommer de ses som ansvariga. De kommer alltså inte att jaga dig som galningar.

Att du sätter ditt eget liv på spel genom att köra det viset som du uppenbarligen gör är till ingen betydelse i jämförelse med vad du utsätter din omgivning för. Speciellt där det finns så mycket folk som på essingeleden. Kan du inte köra E4an mot Uppsala eller nå där trafiken är liten mindre?

Jag kan erkänna att jag också kör lite fort ibland men när jag riktigt gasar på så gör jag det på ställen där det finns så lite folk som möjligt. Om det skulle finnas en bana nära Stockholm skulle dessa vansinnesfärder ske på den.

Det låter som att du kommer gå för långt snart och det vill vi inte att det ska hända. Kan du inte försöka förbättra varvtiderna på banan istället, så tråkigt kan det väl inte vara?

Om det är i trafiken du vill vara och måste bli jagad av snuten så snälla gör det inte vid platser som essingeleden där folk trängs för att ta sig till/från jobbet.

Lilleman

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2007
Hoj
KTM 690 SMC 2010
Läst hela tråden??? :D

Nu har jag läst hela tråden och hur vet ni att han skämtar? Jag skulle inte bli förvånad om det var sant...

EDIT: Läste ett visst PM som bekräftade att det var ett skämt. Jag gick på det iaf...som fan. Jevla Henrik.

Som någon annan sa, dålig PR.

Last edited:

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Ingenting, inte deras kollegor heller. Men jag tycker bankörning är rätt lamt jämfört med att hålla stumt på gatan. Dock har även det börjat tappa sin charm så nu är jag ute efter lite mer, det där lilla extra, dock vet jag inte hur jag ska bära mig åt. Tipset om att bromsa in lite är nog bra, ska prova det på vägen hem om jag ser nån polisbil.
Kör foten i dörren nästa gång, så Bröderna Klang vaknar till :tummenupp

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
Gah, mojon i trådet dog lite men bra necromantikförsök. :tummenupp
Nåsta gång kanske det blir såhär...

[YOUTUBE-ID]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3JC6w9hgl7c&hl=sv&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3JC6w9hgl7c&hl=sv&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

va fan dissar du mig nu ? döööö din jävel

fortpelle

Fortpelle
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
Motomartin CBX 1047 / GSX-RW 1100 94 + 95/ RSV MILLE-R -02
:D
Recept som definitivt bör undvikas.
Risken e att de drabbade lägger en "klick i brallan"...

På äldre R-maskiner med skapligt 4-1 system, Hällst ett megafonsystem. :D

Dra på maskinen i lite fart å slå av på dödarknappen, precis när du passerar kling & klang slår du på dödarknappen så de blir lite "musik" :D
Har dom inte skitit på sig förut så kommer dom å göra de.... Fyyyyfan vilka knallar de kan bli.
Ni med insprutningsmaskiner vet ja inte om de fungerar, eftersom de verkar kutta bränslet om man slår av på dödarknappen....

Själv har ja bara provar i tunnlar på 80-talet ... kanske :3freak

Don't try this at home :D

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Henrik, vi vet bägge två jävligt väl att du kör med originalblinkers. Enda riktiga sättet att få ett ordentligt snutjag i Sthlm är att blinka alldeles för fort med sin nya miniblinkers. Både konstapel Kling och Klang kommer rycka sina tjänstevapen utan minsta eftertanke. Jag skulle inte ens bli förvånad om de lämnade radiobilen och tog upp jakten till fots.

Ett annat alternativ är att låna min SH-tröja. Om du inte får snutjag inom 5 minuter med den på så har du iaf garanterat fått med dig en glennrökande, socialbidragstagar-trebarnsmorsa från Bredäng. En flaska California Red ingår.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA