Bra tips på hur man lätt får snutjag???

NoMercy86

Ny medlem
Gick med
2 Apr 2009
Hoj
1997, Husqvarna TE610
kör naken, dra omkull, sen börja spring...

eller helt enkelt bara ha en AK-47 softair gun på ryggen...

eller varför inte bara måla huden svart? funkar tydligen i USA.

Dominator-Rocks

Guest
Vråla :hördu Era fruar glömde sina trosor hemma hos mig igår, antingen så får ni hämta dom nu eller så kastar jag dom.

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
veva KjEtting på taKcet sÅ ÄrRe kLarT!!!11one

Denna språkslakt är vanligt förekommande här på SH, speciellt när en viss medlem är på tal / med i diskussionen. Vad ligger bakom allt detta?

Skicka gärna länk till den relaterade tråden så jag får mig ett gott skratt. :D

m4ng4n

Retar alltid någon!
Gick med
1 Sep 2008
Hoj
XT 660 X Adventure edition
Denna språkslakt är vanligt förekommande här på SH, speciellt när en viss medlem är på tal / med i diskussionen. Vad ligger bakom allt detta?

Skicka gärna länk till den relaterade tråden så jag får mig ett gott skratt. :D

Hehehe :arsele Mikeyboy!:hihi

Hamrin

Bleeaah
Gick med
28 Jan 2007
Hoj
Aprilia Tuono Factory
vilken underbar tråd :D
Kan nog lära mig ett och annat från den faktiskt :tummenupp

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
Tja, om du är ute efter lite adrenalin och göra det sportsligt (köra ifrån en bil med 180hk och 180kg är ingen sport inte heller 285kg radioutrustad "polis-mc") tycker jag streakande verkar vara en bra deal för att få snutjag! Då är det ju på lika villkor med det handikappet att poliserna har kläder på sig när ni springer runt i stan och jagar varandra! :D

ELLER om du vill tävla mot poliserna och se vem som är skickligast/snabbast att framföra mc kan du ta licens och börja tävla där fanns åt minstånde för något år sedan en polis som var riktigt snabb = tuff match för de flesta förmodligen inkl. dig! Fast det krävs ju lite balls förståss! :D

// Niklas

toto1

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2009
Hoj
1993, Honda, NX250
Tja, om du är ute efter lite adrenalin och göra det sportsligt (köra ifrån en bil med 180hk och 180kg är ingen sport inte heller 285kg radioutrustad "polis-mc") tycker jag streakande verkar vara en bra deal för att få snutjag! Då är det ju på lika villkor med det handikappet att poliserna har kläder på sig när ni springer runt i stan och jagar varandra! :D

ELLER om du vill tävla mot poliserna och se vem som är skickligast/snabbast att framföra mc kan du ta licens och börja tävla där fanns åt minstånde för något år sedan en polis som var riktigt snabb = tuff match för de flesta förmodligen inkl. dig! Fast det krävs ju lite balls förståss! :D

// Niklas
:D :tummenupp

sirling

streetfighter is tha shit
Gick med
13 Oct 2006
Hoj
suzuki gsxr 1000 - 02
gör som de i ursäkta röran vi bygger om!! kör om dom lugnt o sen vänder du daj om o ger dem fingret!!

GubbMisilen

När jag slutar med hoj tänker jag åka...
Gick med
8 Sep 2008
Hoj
...fort-farande...2000, Aprilia RSV Mille R
Fan... Ni måste ta grabben på allvar !!!

Jag tycker att du fördjupar dig i tråden om luftbytardagar
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=201166

Läs noga på - för i kunskapens ljus kommer det bästa ideer !
(Jag vet - för jag är över 50 bast och galnare än nånsin...)

När du sedan vet exakt hur man skall göra RÄTT - går du bara över till polisens garage och gör PRECIS TVÄRT OM :tummenupp
Glöm inte att klistra en stor lapp på fordonet (gärna utformad som en parkeringsbot - den skapar alltid dålig sinnesstämning hos såväl förare som passagerare) där du utförligt beskriver vad du just gjort och att du hör av dig.

Vänta tålmodigt vid deras utfart på att just det fordon du vill få jagen av är på väg ut.
Kliv fram - visa en kopia på lappen -så att dom vet att du vet att dom vet att du vet...:yoparty
Hoppa raskt på din springare, lägg några hekto smält gummi över deras fordon...
NJUT AV FÖRESTÄLLNINGEN !!!

PS.
För att riktigt försäkra dig om framgång kan du i förväg lägga ut en tråd här på SH, där du talar om tid, plats och färdväg... Du kommer då inte själv behöva verifiera händelsen - det kommer att finnas massor av fräcka bilder över hela internet på din bedrift !!!
:banana :D :hihi

LYCKA TILL !!!

Dominator-Rocks

Guest
Om man är en fegis för att man bryr sig om andra personers liv så visst. Är i alla fall inte någon självutnämnd värsting som hyllar folk som vill begå brott.

Dessa ursäkter och undanflykter, FEGIS!

Börjar gå lite överstyr nu, jag driver med dig fattar du väll!!111

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Om man är en fegis för att man bryr sig om andra personers liv så visst. Är i alla fall inte någon självutnämnd värsting som hyllar folk som vill begå brott.

Umm, om det är svårt att läsa mellan raderna...så kan vi förtydliga det hela. :)

Detta är ett flamebait, Henrik har lite trist idag, och vill få fart på en klassisk SH-urspårning, vilket brukar leda till en del kul läsning (om man tar av sig reflexvästen).

Den här typen av trådar bör inte läsas som fan själv läser den berömda bibeln, ok? :)

Så, är du inte helt fantastiskt, klockrent och fulländat ironisk, utan allvarlig med dina poster, så har du missat att det bara är ett prank. :)

/J

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...