Bra tips på hur man lätt får snutjag???

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
"Smäller till backspegeln" på snutbilen? Vad hade dem gjort dig?

Ingenting, inte deras kollegor heller. Men jag tycker bankörning är rätt lamt jämfört med att hålla stumt på gatan. Dock har även det börjat tappa sin charm så nu är jag ute efter lite mer, det där lilla extra, dock vet jag inte hur jag ska bära mig åt. Tipset om att bromsa in lite är nog bra, ska prova det på vägen hem om jag ser nån polisbil.

Hojsnutar, är dom svåra att dra? Har inte vågat provat hetsa mot dom än. Tänkte man skulle prova med bilar först så man vänjer sig lite. Hur mycket svårare är det mot en sån där 250kg's Honda, nån som provat? Känns som det borde gå rätt lätt? :confused:

Q_Ball_Racing

Gasar hellre än bra
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2014 stormtrooper 1000
dags att ta fram popcornen. detta kan bli kul. i övrigt hoppas jag att denna tråden låses snart då det börjar likna pajkastning.

men mitt statement står kvar....TRÅDSKAPAREN VERKAR VARA HELT DUM I HUVUDET.

Dominator-Rocks

Guest
dags att ta fram popcornen. detta kan bli kul. i övrigt hoppas jag att denna tråden låses snart då det börjar likna pajkastning.

men mitt statement står kvar....TRÅDSKAPAREN VERKAR VARA HELT DUM I HUVUDET.

Mmm en riktig idiot verkar han vara :mad:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Du kan köra för fort, hjula, smälla bakcspeglar, Ja till och med köra utan reflexen hör och häpna men vill du verkligen få häng så ska du pilla bort skattemärket. Då blir du en nationell fiende och blir prio-1 för snutarna fast då riskerar du att bli skjuten å andra sidan.

Dominator-Rocks

Guest
Traijla upp på snutbilstacket stampa med stövelen och uiila ner och brassa i helvet! :mad:

Jag kan inte riktigt bestämma på vems sida jag skall stå, ena stunden vill jag vara laglydig den andra vill jag bara vara så cool å Outlaw. :va

Last edited:

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
veva KjEtting på taKcet sÅ ÄrRe kLarT!!!11one

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Hoj
Black editions
TRÅDSKAPAREN VERKAR VARA HELT DUM I HUVUDET.

Närå.
Trådskaparen är faktiskt en typisk SH-medlem.
Lite så där sött Outlaw som tjejerna gillar o polarna tycker är heftigt. :hihi

Till trådstartaren:
Förslag: Prövat Fuckyou-burnout utanför polishuset ännu?

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Ingenting, inte deras kollegor heller. Men jag tycker bankörning är rätt lamt jämfört med att hålla stumt på gatan. Dock har även det börjat tappa sin charm så nu är jag ute efter lite mer, det där lilla extra, dock vet jag inte hur jag ska bära mig åt. Tipset om att bromsa in lite är nog bra, ska prova det på vägen hem om jag ser nån polisbil.

Hojsnutar, är dom svåra att dra? Har inte vågat provat hetsa mot dom än. Tänkte man skulle prova med bilar först så man vänjer sig lite. Hur mycket svårare är det mot en sån där 250kg's Honda, nån som provat? Känns som det borde gå rätt lätt? :confused:

Jag skulle rekommendera att böra med minibussarna, jobba sig upp via dom vanliga V70 till deras gamla BMW-hojar och via deras nya Pan-European (vobbelstaket) gå mot den ultimata utmaningen, dra deras helikoptrar (kan vara lite svårt att sparka av backspeglarna på dom senare dock, men kanske om du beger dig till flygplatserna så ska du nog se att det går).

:yoparty

MrCrowley

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2008
Hoj
CBR1000F
Du är för feg för att dra snuten eller hur, och nu är du avundssjuk på Henrik bara för att han vill LR?

Eller så vill jag inte utsätta andra människors liv på spel genom att bete mig som en idiot. För övrigt ser jag hellre att polisen ägnar sin tid åt att jaga mördare, rånare, våldtäktsmän etc....

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA