men mitt statement står kvar....TRÅDSKAPAREN VERKAR VARA HELT DUM I HUVUDET.
Ok, bra att veta. Ska tänka på det när jag åker hem ikväll.
Eller så vill jag inte utsätta andra människors liv på spel genom att bete mig som en idiot. För övrigt ser jag hellre att polisen ägnar sin tid åt att jaga mördare, rånare, våldtäktsmän etc....
Äh, om folk bara håller till höger så brukar det va lungt att dra på lite extra. Ibland händer det ju att man får panikbromsa för bilar som ska byta fil & så. Men om man succesivt ökar farten ska du se att efter ett tag kan man hålla ett grymt tempo även på gatan, utan att riskera så mycket. Det gäller bara att känna till vägarna. Essingeleden håller jag lätt 150-160km/h i full trafik på morgonen, utan problem. Knepet där är att hålla längst till höger istället, den filen är ofta tom av nån anledning. Kommer man ikapp nån så kan man antingen köra om på innern eller byta till en fil åt vänster, dom brukar också vara rätt tomma. Men det är nästan bara på Essingeleden detta går, annars är bästa tipset att alltid hålla till vänster om du har bråttom.
Men nog om tekniken för ett mer spännande liv, fler tips på hur man lätt får snutjag nu! Bort med skylt & blinkers samt bromsa lite efter man kört om dom, fler konkreta tips?
Last edited: