Bra tips på hur man lätt får snutjag???

#6 Limpan

Snabb, men ändå lite långsam...
Gick med
17 Nov 2005
Hoj
Suzuki GSXR1100
Råna en bank, ta gisslan, kräv att få en MC som flyktfordon. :hihi

[YOUTUBE-ID]6NRFqW6CsMA[/YOUTUBE-ID]

Ahead

Ny medlem
Gick med
13 May 2006
Hoj
R1 -07
Du glömde knacka på sidorutan innan du sparkade av backspegeln... Får hålla på ett tag men så fort du får deras uppmärksamhet så kan gå vidare till backspegeln...
Lycka till!
:tummenupp

#6 Limpan

Snabb, men ändå lite långsam...
Gick med
17 Nov 2005
Hoj
Suzuki GSXR1100
Henrik din stolle, vilken hoj har du när du försöker få snuten att jaga dig? Hertigen såklart! Polisen ser ju direckt att det är en österrikisk maskin du sitter på och vet därför att du egentligen är en hyvens grabb som bara söker lite spänning i livet.

INGET ont har ju någonsin kommit från Österrike, bara fina människor med god moral och bra värderingar, därför kan inte en förare på en KTM heller vara ond/värd att stoppa...

:JosefFritzl

Dominator-Rocks

Guest
Det är nötter som du som ger MC-förare dåligt rykte. Dvs tröga självcentrerade idioter som riskerar andra människors hälsa för lite förströelse.

Du är för feg för att dra snuten eller hur, och nu är du avundssjuk på Henrik bara för att han vill LR?

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Last edited:

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
Yamaha R1 - White Edition
Instämmer i övriga som påpekat miniskylt, miniblink (som gärna blinkar för fort) samt slipon.

Kan du dessutom påvisa att du brukar pissa på Hamréns gräsmatta så torde saken vara biff. :tummenupp :D

tkdrille

Guest
Du är för feg för att dra snuten eller hur, och nu är du avundssjuk på Henrik bara för att han vill LR?

är inget att vara avundsjuk på :arsele

Jag har dratt dem, med bil dessutom. tji fick dem=).

Mötte de på väg ut från stan jag låg i 240 med bilen, och såg i ögonvrån att de var just en polisbil jag mötte, de gjorde en snabb u-sväng och med blåljusen på direkt. inte en chans hade de när jag körde in i skogen och tog en pissepaus.

Men för att tillägga var jag ung och dum :banana

Efteråt tycker man att de var bara korkat gjort;)

Dominator-Rocks

Guest
är inget att vara avundsjuk på :arsele

Jag har dratt dem, med bil dessutom. tji fick dem=).

Mötte de på väg ut från stan jag låg i 240 med bilen, och såg i ögonvrån att de var just en polisbil jag mötte, de gjorde en snabb u-sväng och med blåljusen på direkt. inte en chans hade de när jag körde in i skogen och tog en pissepaus.

Men för att tillägga var jag ung och dum :banana

Efteråt tycker man att de var bara korkat gjort;)

WoooooooW

:klappar :klappar :klappar :klappar :klappar :klappar :klappar :klappar

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Du hae tydligen otur i ditt val av poliser. Det hade krävts en heart break ABC-strategi:

A. Vinka glatt och nicka, se till att avvakta positiv respons. Nu har du vunnit deras hjärtan och förtroende.

B. Gör konstiga saker. Vingla lite, blinka åt höger men byt fil åt vänster. Bromsa i onödan och kör sen pyttelite på slangen. Återgå till att vinka glatt. De undrar nu vem du är och vad du håller på med, men de är inte arga.

C. Kör nära, sparka av en spegel och peka finger. Kör sedan en redig bit på slangen. Sakta in och invänta, peka finger när inom räckhåll! KLART!

Det handlar om att bygga upp ett förtroende först. Ingenting sårar som ett svek, och poliser är inget undantag. Se det som en kortnovell av en kärlekshistoria helt enket!

:tummenupp

Stolt över dig som försöker iaf

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad