Bradley Smith värd sin MotoGP-styrning?

Smagatusk

Guest
Bradley Smith åker inte på en open-hoj, om det är det du menar...?

Menade och menade... Jag undrade nog mest. En bra sammanfattning över vilka hojar som är Open-hojar respektive CRT och vilka stall som kör med fördelar såsom mer soppa och fler motorer skulle vara kul att se. Nån som har en bra länk?

Tack i alla fall för att du klargjorde att Smith inte kör en Open-hoj. :)

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Nån vis person sa en gång "You can make them stop crashing but not make them go fast". Därför håller jag kryckans prestationer högre än Smiths. Minns inte exakt nu men kryckan har väl topp-presterat bättre i "normala" förhållanden än Smith väl?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Nån vis person sa en gång "You can make them stop crashing but not make them go fast". Därför håller jag kryckans prestationer högre än Smiths. Minns inte exakt nu men kryckan har väl topp-presterat bättre i "normala" förhållanden än Smith väl?

CC är ju helt ny på hondan, och har 5 DNFer i år. MM har kört Honda i ett par år redan, och har också han 5 DNFer. MM tenderar iofs att komma bättre till än CC, men CC verkar inte krascha mer än fabriksföraren med mer vana av hojen iaf. :hihi

Murmeldjuret

Gudomlig sporthojare
Gick med
21 Mar 2010
Hoj
701 Enduro, KLV1000
CC är ju helt ny på hondan, och har 5 DNFer i år. MM har kört Honda i ett par år redan, och har också han 5 DNFer. MM tenderar iofs att komma bättre till än CC, men CC verkar inte krascha mer än fabriksföraren med mer vana av hojen iaf. :hihi

En av gångerna blev cc dessutom Millered. :D
Men jag hade hoppats och trott på högre placeringar denna säsongen för den gode kalle

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
smith har höjts sig en aning och kan sätta ett snabbt varv på ngn FP-träning och har satt nått snabbt kvaltid men håller aldrig en distans för visst sitter han trots allt på bra material Alatalo!?

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
YZF-R7
Han sitter på material som är fullt jämförbart med VR, JL och teamkollega Espargaro. Möjligtvis att de tre på pappret ska få uppdateringar lite snabbare än Smith då de är kontrakterade direkt med Yamaha, men i praktiken innebär inte detta någon skillnad. De delar som betyder något är snarlika mellan alla fyra.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Han sitter på material som är fullt jämförbart med VR, JL och teamkollega Espargaro. Möjligtvis att de tre på pappret ska få uppdateringar lite snabbare än Smith då de är kontrakterade direkt med Yamaha, men i praktiken innebär inte detta någon skillnad. De delar som betyder något är snarlika mellan alla fyra.

Då sitter inte begränsningarna i hojen ivf. Tycker mig även se att han verkar vilja så mkt och överkör med krasch som följd, lite det som skiljer agnarna från vetet dvs att kunna köra fort och jämnt utan att smacka hojen i en sandfålla i parti och minut! Hur många uppsättningar kåpor, ramar etc släpar Abraham med sig till varje racehelg?

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år