Brakskit under samlag?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Har någon här levererat fjärt i samband med samlag? Finner denna företeélse fantastiskt kul på så många olika sätt.

Det måste ju bara vara drömmen för en chey... En knotig, ful, hårig kille som dessutom tutar till i baktrumpeten under intima stunder.:rofl

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Nej men tvärtom har jag varit med om. Inte direkt pinsamt men hade tjejen varit smart så hade hon sagt att det var en musprutt...

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Nej men tvärtom har jag varit med om. Inte direkt pinsamt men hade tjejen varit smart så hade hon sagt att det var en musprutt...

Woohhaaaha! Den kom ur andra änden? Det är ju nästan ännu roligare om det är cheyen som fiser även om det luktar värre.:D

Rydstedt1989

Guest
kan dela med mig av två grejer som fick mig och tjejen att bryta ihop och garva så vi inte kunde fortsätta.
1, hon lägger en musprutt så att jag började småflina och båda börjar garva.
2. jag får ett helt galet sendrag i ljumsken så jag faller som en fura, båda ligger och garvar hysteriskt men efter att vi lugnat oss så fortsätter vi, och tro på fan att hon börjar garva efter nån minut igen, den gången kändes det inte lika kul för min del så jag gav upp.:huvet

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Inget vädersläppande hitills, men en dam vomerade rätt över mig och bingen. Jag hade tagit en brakskit vilken dag som helst.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
En lumparkompis kom hem efter vi hade varit på övning, hans tjej hade tappat upp ett välbehövligt hett bad och lagat till hans favorit mat och köpt hem en massa gott vin.

Efter en stunds mys i soffan så var det så dags för horisontal-lambada, killen slocknar som en fura och tjejen guppar på och märker inget förän han börjar snarka.

Helgen efter när han kom hem, hungrig, trött och skitig hade hon ingenting färdigt utan sa bara "här ska kn*llas först så fixar jag mat sen när du badar!"

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
En lumparkompis kom hem efter vi hade varit på övning, hans tjej hade tappat upp ett välbehövligt hett bad och lagat till hans favorit mat och köpt hem en massa gott vin.

Efter en stunds mys i soffan så var det så dags för horisontal-lambada, killen slocknar som en fura och tjejen guppar på och märker inget förän han börjar snarka.

Helgen efter när han kom hem, hungrig, trött och skitig hade hon ingenting färdigt utan sa bara "här ska kn*llas först så fixar jag mat sen när du badar!"

hehe, en sann gentlemanna menouwer..:D

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
En kompis kompis kompis hade bortamatch, stekte på nån donna duktig och somnade sedan bredvid henne i sängen. Han vaknar någon timme senare och upptäcker att han på grund av fyllemage skitit ner sig, och eftersom han låg med arselet mot väggen var strukturtapeten helt nedsmetat med avföring. Han försöker fly fältet men pöket vaknar och ställer till med ett jävla liv. Det slutade med att han fick tapetsera om hennes sovrum.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
En kompis kompis kompis hade bortamatch, stekte på nån donna duktig och somnade sedan bredvid henne i sängen. Han vaknar någon timme senare och upptäcker att han på grund av fyllemage skitit ner sig, och eftersom han låg med arselet mot väggen var strukturtapeten helt nedsmetat med avföring. Han försöker fly fältet men pöket vaknar och ställer till med ett jävla liv. Det slutade med att han fick tapetsera om hennes sovrum.
:rofl :D :hihi

Ne, grabbar, sånt går bort! Fyfan...

men muspruttar brukar väl inte lukta nått? det är väl oftast pga vakum som bildas inne i fittan medan man gökar? :va

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
men muspruttar brukar väl inte lukta nått? det är väl oftast pga vakum som bildas inne i fittan medan man gökar?

Ja, i normala fall är musprutten en harmlös historia. Dock kan mystiska Ph-värden och avsaknad av duschkarbin säkert trimma upp äckelfaktorn i paritet mot tarmmöken. :rolleyes:

Jag älskar den öppna atmosvären här på forumet :D Vad behandlas härnäst? Fotsvett under samlag? :gnissla

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA