Brakskit under samlag?

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Det är bara att krypa till korset då.
Hade ett helt otrolig ligg med min tjej allt bara skenade och vi var så när utlösning då jag känner att gastrycket pockar på uppmärksamhet " ah fan här gäller det att knipa " det går för min tjej och jag är också på väg, då smäller den värsta brakaren, en symphoni i stön, brakskit och skratt utbryter, Och sen kommer det värsta djävla doft jag kännt, vi flyr runt i rummet för att hitta friskluft och bara asgarvar. Det var så dråpligt att det bara gick att skratta åt misären. :hihi :hihi

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Mja :gnissla Det är ett rävspel. Du är nog inte representativ för alla chicks. Skulle man dra ner rövfodralen och vara kal som en napalmbombad djungel runt skinnspiken så får man nog sällan ligga. Däremot riskerar man att stå där med en slapp slane och känslan av att just blivit ertappad med att onanera iförd lösnäsa och elvispolisonger inför hela släkten på farbror Efraims 75-årsdag.

Hahahaha! Du är fan hejdlöst rolig :D :D :D

Epzter

Med lem
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
VTR1000F Firestorm
Passar på att trådlyfta med en grej jag var med om:

Var på krogen och var bara TVUNGEN att testa. Har hört polare berätta om när de frågat en random chey ute om de ska med hem o ligga och sen bara vänt sig om. Då har cheyen petat på axeln och sagt: "Jag sa inte nej...".

Jag drog det givetvis steget längre och gick fram till en chey och sa: "Knulla?"

Jag fick mig en sån helvetes örfil så det bara small! Tur att jag var full som en spruta annars hade det nog gjort ont.

Hon ville inte prata med mig mer den kvällen...

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Nu har jag läst igenom hela tråden och tyckte den utartade lite.

Ämnet är ju "Braksit under samlag"

Brakskit under samlag har jag nog aldrig gjort men väl en redig räserbajs direkt efter samlag. Rusade som skjuten ur en kanon till toa och la ett sånt smatterband med doft som fick tapeterna att krulla sig. :D
Sen var det bara att gå hem och tjejen slutade ringa till mig och ville inte heller besvara mina samtal.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
brakskit under samlag har jag aldrig råkat ut för, men bruden musfiser mycket och gärna vid vissa ställningar...:näsblod varje gång ropandes "det var inte DÄRIFRÅN!!":hihi

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA