Slappa
Rage closed inside!
Hahahaha grym story mannen!Story of my life.
Hahahaha grym story mannen!Story of my life.
Se det funkar aldrig...
Det är lugnt!Ledsen för din skull, verkligen...
Men jag har fortfarande rätt att uttrycka vad jag känner för kroppsbehåring, diskussionen drog iväg och ja, vad kunde jag göra liksom
Jag förstår att du inte alls tycker den är speciellt underhållande, men många andra verkar finna ett uns av humor i det hela, och det är faktiskt inte dig vi kriticerat heller, utan hår runt väl valda delar....
Yeah yeah, shore....När någon jag aldrig träffat förut säger "ligga?" får jag rysningar i kroppen och ser framför mig en Oprah Winfrey med push-up och läderstring (innan hon gick ner i vikt).
Därför brukar jag avvakta och tacka nej.
haha, eller inteDet är lugnt!
När jag läste dina tidigare inlägg i den här tråden fick jag en idé om hur du kan gottgöra mig.
Därför brukar jag avvakta och tacka nej.
Yeah yeah, shore....
Min personliga åsikt är att män som använder ordet hihi eller för den delen tihi är ghey.
Garva som en karlusling, inte som en skolflicka.
tjepa och greja
haha, vilket jobb
snyggt med handdukarna , jefla granne
Tog dem inte bort vägbulorna vid Nacka Forum? Har du kommit upp nya ngnannanstanns nu?
Ehh, värmdö prioriterar rondeller... hemifrån - mölnvik är det ffs 4 rondeller, som ligger inom 1km...
Iron-mike FFS sök hjälp för din mytomani! Tejpa igen dörrar osv... Du har kollat på för mycke film (american pie) men rolig är du
jag har inte sett american pie "etc"... jag brukar prutta i handdukar eller vifta bort odörer när ingen ser.
den gången med mitt blivande ex, blev allt fel...å därför kan jag dela med mig av det. jag har värre saker jag gjort, men de kanske går att surra om, om ett par år
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|