Brakskit under samlag?

syltburk

Skallig och arg!
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000
Ledsen för din skull, verkligen...

Men jag har fortfarande rätt att uttrycka vad jag känner för kroppsbehåring, diskussionen drog iväg och ja, vad kunde jag göra liksom :rolleyes:

Jag förstår att du inte alls tycker den är speciellt underhållande, men många andra verkar finna ett uns av humor i det hela, och det är faktiskt inte dig vi kriticerat heller, utan hår runt väl valda delar.... :)
Det är lugnt!
När jag läste dina tidigare inlägg i den här tråden fick jag en idé om hur du kan gottgöra mig. :brynad

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
När någon jag aldrig träffat förut säger "ligga?" får jag rysningar i kroppen och ser framför mig en Oprah Winfrey med push-up och läderstring (innan hon gick ner i vikt).:zpy
Därför brukar jag avvakta och tacka nej.
Yeah yeah, shore.... :rolleyes:

Det är lugnt!
När jag läste dina tidigare inlägg i den här tråden fick jag en idé om hur du kan gottgöra mig. :brynad
haha, eller inte ;)

Last edited:

IronMike

Guest
preskribtionstiden har väl löpt ut nu..

"brakskiten" skedde i anslutning till samlaget kan man väl säga..
--
Var väl ca 5 år sedan, hade precis träffat en jättesöt nyinflyttad "nästan granne".. Första kvällen gick vi på promenad.

Dagen innan promenaden så bestämde vi "imorrn går vi en sväng.." (jag skulle visa henne runt i området..) -men jag kom på att jag hade dåligt med snygga jeans. Så jag åkte in till stan å köpte ett par skitsnygga brallor, som jag nätt & jämt kunde knäppa då jag drog in magen med övervåld. Promenaden gick bra, men den blev inte så lång, och jag gick väl ngt "stelbent".

Jag blev inbjuden på lite mysig filmkväll efteråt. Jag skulle komma förbi med lite snacks mm.

Ett par timmar senare, sitter jag där...i hennes soffa. Insåg att jeansen va så sjukt tighta runt midjan & att jag ej borde stresskäkat en snabb ungkarlsmiddag bestående av omelett (stekt lök, grön paprika, ägg såklart, rökt skinka å massor svartpeppar, en skvätt tabasco). Kände hur magen bara bubblade, högre å högre. Och gång på gång på gång höll jag inne gaserna. Toaletten låg för nära vardagsrummet också ¤"&!#%¤%"/% men jag kunde gå dit å torka av svettpärlorna från pannan (kallsvettades). Ville inte knäppa upp byxorna inför henne heller..efter att ha träffats i 2 timmar. :S :huvet

Fick tillslut panik, sa att jag behövde snyta mig - sprang ut på toa. Hittade tejp i badrumsskåpet, tätade alla hål å runt dörren för att isolera ljudet. Hittade även en del handdukar som jag tänkte kunde dämpa "brak-ljudet". Nu var det nära, jag vaggade som en anka av å an i badrummet, hamnade i duschkabinen av ngn anl, satte på kranar, spola toan - allt för att vilseleda ljudet.

..och ståendes med ryggen mot väggen, så gav jag av århundradets brakskit in i handdukarna som var mellan röven & väggen, som jag höll på plats av kroppsvikten, mina händer höll jag som marilyn monroe nere vid skrevet på framsidan - för att dämpa ljudet den vägen.... Kom undan ganska diskret, allt ljud gick in i handdukarna....och lite därtill :huvet :huvet :huvet hennes vita handdukar var inte vita längre, om vi säger så...

Paniken blev än värre. Vad i helvete skulle jag göra nu? Gömma handdukarna (det var 2 st som blivit nergrisade av en slags diaree-sörja, sprutlackade...) i hennes tvättkorg?! Nä...

Jag öppnade fönstret å kasta ut dom, ihoprullade till en boll. Så långt bort från huset jag kunde. Och med öppet fönster så snurrade jag en annan handduk för att vädra, råkade slå ner lite saker på golvet, varav ngn glasflaska som gick sönder :S nåja. Gick ut. Kände mig ganska säker. Kvällen fortlöpte, allt gick bra. Det blev ligga :yoparty :tuttar :arsele :banana :kär :slicka ett bra sånt också, bästa någonsin typ.

Nåväl.

Dagen efter fick jag ett sms - "varför kastade du ut mina 2 vita handdukar från fönstret?!" .....hennes granne hade tydligen sett fönstret öppnats, å ngt vitt som for ut :huvet grannen hade sen frågat ut henne "varför i helvete hon kastat ut saker från fönstret".

Men efter den kvällen då jag gick hem, så tog jag med dom hem till mig, å tvätta. Tänkte ju tvätta dom, samt smuggla tillbaks dom till skåpet - utan att hon märkt det. Men men, grannen sabba ju allt. Och jag minns inte ens vad jag kom på för idiotisk förklaring heller :S

Last edited:

IronMike

Guest
haha, vilket jobb :D

snyggt med handdukarna :tummenupp , jefla granne :näsblod

hatar den där grannen.. nu bor jag inte där längre. men jag fick veta senare att han är politiker, miljöpartist - å uppsatt i nacka. säkert han som ordnat alla nya vägbulor å skit :huvet :machinegu

Pips

Guest
Tog dem inte bort vägbulorna vid Nacka Forum? Har du kommit upp nya ngnannanstanns nu? :huvet

IronMike

Guest
Tog dem inte bort vägbulorna vid Nacka Forum? Har du kommit upp nya ngnannanstanns nu? :huvet

jo dom e borta vid forum...men åk ut på värmdö, in på småvägar. fyfan :S men bulorna vid forum, var ett steg i rätt riktning, som e väck, samt dom borta vid sockenvägen i lännersta :D:D

Pips

Guest
Ehh, värmdö prioriterar rondeller... hemifrån - mölnvik är det ffs 4 rondeller, som ligger inom 1km... :huvet

Dock, när du kör från värmdö - stan ¨på grisslingerakan, sista guppet på höger sida kan man köra betydligt snabbare än 50... :tummenupp de övriga känns som om om dämparna går i botten @ 40... :gnissla

IronMike

Guest
Ehh, värmdö prioriterar rondeller... hemifrån - mölnvik är det ffs 4 rondeller, som ligger inom 1km... :huvet

akta sig för kamerorna bara...du vet att 291 pers fick böter under senare hälften av 2007 på värmdö, av kameror....

Dominator-Rocks

Guest
Iron-mike FFS sök hjälp för din mytomani! Tejpa igen dörrar osv... :rofl Du har kollat på för mycke film (american pie) men rolig är du :hoppskrat

IronMike

Guest
Iron-mike FFS sök hjälp för din mytomani! Tejpa igen dörrar osv... :rofl Du har kollat på för mycke film (american pie) men rolig är du :hoppskrat

jag har inte sett american pie "etc"... jag brukar prutta i handdukar eller vifta bort odörer när ingen ser.

den gången med mitt blivande ex, blev allt fel...å därför kan jag dela med mig av det. jag har värre saker jag gjort, men de kanske går att surra om, om ett par år :rolleyes:

Dominator-Rocks

Guest
jag har inte sett american pie "etc"... jag brukar prutta i handdukar eller vifta bort odörer när ingen ser.

den gången med mitt blivande ex, blev allt fel...å därför kan jag dela med mig av det. jag har värre saker jag gjort, men de kanske går att surra om, om ett par år :rolleyes:

He he hur var det nu då du bajsa väll i en flaska en gång i din taxi :hihi

Gick med
17 Dec 2007
Hoj
Åranscht kräpp 625-06
[QUOTEmen jag kom på att jag hade dåligt med snygga jeans. Så jag åkte in till stan å köpte ett par skitsnygga brallor, som jag nätt & jämt kunde knäppa då jag drog in magen med övervåld. Promenaden gick bra, men den blev inte så lång, och jag gick väl ngt "stelbent".

:S[/QUOTE]

Varför köpte du inte ett par brallor i rätt storlek?? Hade inte det varit enklare ....:confused:...

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA