Brakskit under samlag?

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
I denna tråd var det ca tio sidor om att man måste raka/vaxa diverse kroppsdelar. Jag tycker ni ska vara glada som har hår istället för att raka/vaxa bort det! När jag var nio år gammal råkade jag ut för en olycka som fick mig att förlora all kroppsbehåring. Inte ett enda hårstrå har jag på kroppen. Trots att farsan satte mig på en "fin" skola blev jag retad så in i helvete på grund av det under min uppväxt.
Ledsen för din skull, verkligen...

Men jag har fortfarande rätt att uttrycka vad jag känner för kroppsbehåring, diskussionen drog iväg och ja, vad kunde jag göra liksom :rolleyes:

Jag förstår att du inte alls tycker den är speciellt underhållande, men många andra verkar finna ett uns av humor i det hela, och det är faktiskt inte dig vi kriticerat heller, utan hår runt väl valda delar.... :)

Menlös=fattig

/Född på menlösa barns dag...
Menlös = Fattig :va

När jag anser en kille va menlös, ja inte fan är det för att han är fattig. Snarare om han är lungn och timid och tittar på mig med stora snälla ko ögon.. då är han menlös.
Kossor torde va ett typexempel på menlöshet.

Iallafall är jag uppvuxen med den betydelsen... :)

Last edited:

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Du den där hörde jag i lumpen 1993...snacka om Urban Myth!!!

En kompis kompis kompis hade bortamatch, stekte på nån donna duktig och somnade sedan bredvid henne i sängen. Han vaknar någon timme senare och upptäcker att han på grund av fyllemage skitit ner sig, och eftersom han låg med arselet mot väggen var strukturtapeten helt nedsmetat med avföring. Han försöker fly fältet men pöket vaknar och ställer till med ett jävla liv. Det slutade med att han fick tapetsera om hennes sovrum.

Dominator-Rocks

Guest
Du den där hörde jag i lumpen 1993...snacka om Urban Myth!!!

Har ni hört den där när donnan har knutit fast en stackars snubbe då ...

Tjejen frågar om snubben vill bli fastbunden.... såklart han vill.

Hon börjar med och rida av honom sen sätter hon sig på hans bröst och skiter.... lämnar honom fastbunden ...

:D :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
UUrrk !!! Det var bättre förr :rolleyes:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Hmm, ja det var t o m så jag tyckte att det där klippet var lite småläskigt.

Hon hade bra fart vad gäller att fylla glaset dock :näsblod

Jönsson1

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Hoj
En lagom stor.
Jag kan dela med mig av en anekdot från mina något men inte mycket yngre dagar.

Far min var bortrest så jag passade på att husera i hans lägenhet.
Kvällen till ära hade jag bjudit hem en mycket blond blondin för "mysig filmkväll."
Eftersom den dagen av veckans alla dagar passade absolut värst för gaser bestämde sig min mage för att agera tonåring och göra revolt i form av överdriven, för att inte säga majestätisk gasproduktion. Jag som knappt mökar i vanliga fall till resultat av en god kost löste problemet under kvällen med att gå iväg och "undersöka" alla inte särskilt konstiga ljud som förekommer i lägenhetshus. Egentligen ställde jag mig ju naturligtvis i den mest isolerade hörnan av lägenheten för att försiktigt smyga ut gaserna till omvärlden.

Dock, när natten stundades och jag lyckades få denna uppenbarelse på rygg kunde jag inte längre hitta på ursäkter att smita iväg. Det som gällde var helt enkelt att hålla sig.
Detta gick bra till en början men läget övergick snabbt till ett stadie där det förmodligen syntes tydligt i mitt anlete att något inte var helt hundra.
Det gick inte många juck förrän kallsvetten bröt sig fram i pannan och potensen sviktade.

"Hördu.. Jag måste prutta.." Klämde jag skamset fram efter att ha dragit slutsatsen att jag hellre visar mig plump än impotent.
"Prutta!?" frågade hon med en blick som.. Som ja.. Med en blick man inte vill se vid samlag..
"Ja, vafan.. Så är det..!"
"Men gå och gör det då. Inte här inne.", fnittrar hon.

Jag drog på mig kalsongerna och medelst trestegskliv begav mig mot ytterdörren, öppnade den och klev ut i trapphuset.
Snart ekade en sällan skådad rövfanfar mellan väggarna i det intet ont anande hyreshuset.
Jag hoppas någon hörde.

Lättad återvände jag till det sämsta sex jag haft i mitt liv, med tjejen som jag i framtiden skulle komma till att sluta ringa just därför.

Story of my life.

HAHAH fyfan va bra :klappar :rofl

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad