Brakskit under samlag?

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Nuhar jag missat massa... Var tog stor-kuk-diksussionen vägen???

Cheyer.. kan man som tjej träna upp sig (typ stretcha eller nåt) så att man inte tar stopp så tidigt eller blir så käsnlig? Phett trist att inte kunna smaska på utan att ha sönder saker liksom!!!
En till med gedigen påle... jaha :nicka

Jag vet inte... det har bara hänt mig en gång, och självklart är jag kvinna och det är aldrig mitt fel :mattias: :rolleyes:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
En till med gedigen påle... jaha :nicka

Jag vet inte... det har bara hänt mig en gång, och självklart är jag kvinna och det är aldrig mitt fel :mattias: :rolleyes:

"Liten men kort" har jag ju sagt!

Egentligen är det väl mer så att tjejor egentligen inte är så bra på att ta..? Rent statistiskt så borde ju de flesta killar bottna med minst 1/3 kvar att ge, eller?

Men vad är tipsen.. (Shit vad sporthoj levererar, värsta fråga Olle-debatten här)? Det är ju lite mood-blaster när de små liven gnyr till och blir rädda om barn-processorn liksom?

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
"Liten men kort" har jag ju sagt!

Egentligen är det väl mer så att tjejor egentligen inte är så bra på att ta..? Rent statistiskt så borde ju de flesta killar bottna med minst 1/3 kvar att ge, eller?

Men vad är tipsen.. (Shit vad sporthoj levererar, värsta fråga Olle-debatten här)? Det är ju lite mood-blaster när de små liven gnyr till och blir rädda om barn-processorn liksom?
Ah, jag missförstod ditt problem... :fattartil

Jag vet faktiskt inte... glidmedel :va göka oftare, man brukar ju annpassa sig?!? och sånna fjollgrejer som förspel är nog fördelaktigt att tillämpa om man ens vill ha sex i den här situationen :)

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Glidmedel är ju bra om man inte orkar bjuda på smask innan man vill in... Men det flyttar tyvärr inga väggar. Det tar ju liksom stopp nånstans! Visst "anpassar" det sig.. men det är som inte nog jue..

(Gosh vad jag hoppas att "nån" inte hittat hit till SH :gnissla )

Det är ju inget som gör nåt omöjligt eller dåligt, men bra kan bli bättre och det är rätt trist ibland att behöva tänka på sånt när pulsen ökar, typ...

Hehe... tror inte det skulle bli så bra faktiskt

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Glidmedel är ju bra om man inte orkar bjuda på smask innan man vill in... Men det flyttar tyvärr inga väggar. Det tar ju liksom stopp nånstans! Visst "anpassar" det sig.. men det är som inte nog jue..

Det är ju inget som gör nåt omöjligt eller dåligt, men bra kan bli bättre och det är rätt trist ibland att behöva tänka på sånt när pulsen ökar, typ...

Hehe... tror inte det skulle bli så bra faktiskt
Skit i att tänka på det då :gnissla banka på som vanligt och skit i bruden, hon repar dig... :rolleyes:

Nja men bra glidmedel brukar fixa fint flyt och om det inte är vattenbaserad skit så det "försvinner" så flyter det ju på fint tills honan har anpassat sig.
Dessutom, när hon blir upphetsad så viddgas det automatiskt "där nere" (vågar inte använda mig av "F*****" längre, för det får man tydligen inte:crash: ) Du får helt enkelt inte överraska henne...

Hur kan göka oftare, bli sämre? Upplys mig... :confused:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Skit i att tänka på det då :gnissla banka på som vanligt och skit i bruden, hon repar dig... :rolleyes:

Visst repar hon sig.. Men hur lång tid tar det? Och hur sugen blir hon nästa gång man blir pilsk?

Hur kan göka oftare, bli sämre? Upplys mig... :confused:

Se ovan - Repa sig!!!

---------------------------------------
Shit.. skum diskussion.

Det är ändå lite allmänt.. jag kan väl omöjligen vara den enda i världen som råkat ut för det här, igen, och igen, och igen...?

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Visst repar hon sig.. Men hur lång tid tar det? Och hur sugen blir hon nästa gång man blir pilsk?

Se ovan - Repa sig!!!

---------------------------------------
Shit.. skum diskussion.

Det är ändå lite allmänt.. jag kan väl omöjligen vara den enda i världen som råkat ut för det här, igen, och igen, och igen...?
jag vet inte då du... :brinnerup

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600

Cheyer.. kan man som tjej träna upp sig (typ stretcha eller nåt) så att man inte tar stopp så tidigt eller blir så käsnlig? Phett trist att inte kunna smaska på utan att ha sönder saker liksom!!!

Alla är skapta olika och när det är stopp så är det stopp.

Du får lära dig att hantera ditt redskap bättre :mattias

Josef

Blicken framför allt!
Gick med
20 Dec 2003
Hoj
Kievskiy Mototsikletniy Zavod K750 -59, Enfield Taurus 325 diesel -00

Finns ju div ringar att trä på, en del av dessa är rätt tjocka och hindrar sista centimetrarna från att tränga in. Kan inte fixa någon länk från jobbdatorn men sök på "Wittle Wabbit Vibrating Cock Ring" så fattar du hur jag menar.
Annars är det väl så att vissa ställningar är värre än andra i det här avseendet.

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......

Gäller att hitta en mutter som passar bulten bara. Är man där och borrar ofta kan djupet öka. Ett alternativ är att använda smörjmedel och gängtapp för att fixa problemet. Dock bara diametern som ändras. Men gänga försiktigt!
Alt 2 är att du får sätta ett stopp på borren så du inte borrar för djupt.

200590_U_2006-06-30_102243_1.jpg

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Man kan trä servettringar på kewken. I japanskt päronträ. :mattias

Edit: Originalämnet i tråden försvann ut i atmosvären likt den brakskit som från början dryftades.

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Man kan trä servettringar på kewken. I japanskt päronträ. :mattias

Edit: Originalämnet i tråden försvann ut i atmosvären likt den brakskit som från början dryftades.

Ahhh, det var därför den prostituerade kvinnan i Karl Bertils Jul blev så glad när hon fick såna...

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Ahhh, det var därför den prostituerade kvinnan i Karl Bertils Jul blev så glad när hon fick såna...

:tummenupp Guldstjärna !!! Var nästan orolig för att finkulturen skulle vara förlorad helt och att ingen skulle avslöja sambandet mellan servettringarna och Karl-Bertil.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA