Biturbo
Min går i etthundra!
Ahhh, det var därför den prostituerade kvinnan i Karl Bertils Jul blev så glad när hon fick såna...
Näe.. Hon skulle ha dem att schimsa om rövhålet med..
Ahhh, det var därför den prostituerade kvinnan i Karl Bertils Jul blev så glad när hon fick såna...
Nja, är du inte lite fel ute nu? Jag har för mig att det är en glasögonprydd herre med med kraftigt överbett och lång näsa vars barn träder nämda servettringar på. Den prostituerade fick nåt annat hon tryckte upp mellan tuttarna.Ahhh, det var därför den prostituerade kvinnan i Karl Bertils Jul blev så glad när hon fick såna...
Nja, är du inte lite fel ute nu? Jag har för mig att det är en glasögonprydd herre med med kraftigt överbett och lång näsa vars barn träder nämda servettringar på. Den prostituerade fick nåt annat hon tryckte upp mellan tuttarna.
Nuhar jag missat massa... Var tog stor-kuk-diksussionen vägen???
Cheyer.. kan man som tjej träna upp sig (typ stretcha eller nåt) så att man inte tar stopp så tidigt eller blir så käsnlig? Phett trist att inte kunna smaska på utan att ha sönder saker liksom!!!
Den prostituerade fick en flaska aqua vera
Nej, det var gammeltanten som fick den.
Kewken oxo !! Du har nog rätt. Knegarn fick servettringarna, för ungarna trädde dom på hans kran. Men vad fick fnasket? Jag minns att hon tryckte julklappen mellan de gigantiska pattarna. Var det ett plagg av något slag?
Paco skrev:Den prostituerade kvinnan fick en slips!!!
Men för faaan Ziip59!!!!
men sök på "Wittle Wabbit Vibrating Cock Ring"...
I denna tråd var det ca tio sidor om att man måste raka/vaxa diverse kroppsdelar. Jag tycker ni ska vara glada som har hår istället för att raka/vaxa bort det! När jag var nio år gammal råkade jag ut för en olycka som fick mig att förlora all kroppsbehåring. Inte ett enda hårstrå har jag på kroppen. Trots att farsan satte mig på en "fin" skola blev jag retad så in i helvete på grund av det under min uppväxt.
Kewken oxo !! Du har nog rätt. Knegarn fick servettringarna, för ungarna trädde dom på hans kran. Men vad fick fnasket? Jag minns att hon tryckte julklappen mellan de gigantiska pattarna. Var det ett plagg av något slag?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|