Hej Bullen!
Jag har nog inte orsakat några pruttljud från min ända under samlag vad jag kan minnas, dock bara standardpruttljud från diverse kvinnliga öppningar.
Däremot fick jag innihelvittitarmvred för inte så länge sen när jag hade hälsat på hos min toygirl och hållt inne gaser hela kvällen.
Jag har fan as-stora problem med att släppa väder runt kvinnfolk (undantag morsan och syrran då förstås!) så jag höll mig hela kvällen.
När det var dags för mig att gå skulle hon någon annanstans så hon följde ju givetvis med ut också.
Står och stampar lite i trapphuset och väntar på att hissen ska komma upp medan hon låser och meckar (som alla brudar gör). Jag känner att fisen måste han ut nu annars går det åt helvete, kniper med skinkorna så gott det går och helt plötsligt känns det som jag har en jävla gremlin i magen, jag går upp på tå som Michael Jackson och trippar runt som en jävla balettballerina utanför hissen (tur som fan att hon inte hade kommit ut från lägenheten än).
Jag kastar mig handlöst ner för trappen, väntar fan inte på någon hiss i ett sånt här läge, känns som jag tar 7 steg i taget och att bruden fan bor på 80:e våningen! Till slut kommer jag ner och småkutar ut, vettefan vart hon är någonstans men jag pyser ut småfisar utanför huvudentrén i små doser i hopp om att de ska sprida sig och inte förpesta hela utomhusmiljön.
Mitt doseringsalternativ visar sig vara lyckat och jag märkte iaf inte att hon rynkade på näsan.
Har flera gånger innan och efter denna incident fått dessa akuta tarmvredssyndrom som följd av innehållen gasproduktion. Någon mer med liknande/samma problem?
Mvh Anonym