Brakskit under samlag?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
[QUOTEmen jag kom på att jag hade dåligt med snygga jeans. Så jag åkte in till stan å köpte ett par skitsnygga brallor, som jag nätt & jämt kunde knäppa då jag drog in magen med övervåld. Promenaden gick bra, men den blev inte så lång, och jag gick väl ngt "stelbent".

:S

Varför köpte du inte ett par brallor i rätt storlek?? Hade inte det varit enklare ....:confused:...[/QUOTE]

Då hade ju inte ståryn funkat ju :huvet

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
HOJLÖS
Fan va gott och sexigt alltså... bajsa i ett glas sen kan man ju drick eller äta upp det beroende på konsistens.. FIFAN VA VIIDRIIIGT EKKEL !!!

IronMike

Guest
He he hur var det nu då du bajsa väll i en flaska en gång i din taxi :hihi

nästan :tuttar

asså, vadfan är det med tabu & svenska folket... det mest naturliga, tros många gånger vara svårbegripligt :) behöver man, så behöver man. me för de flesta så finns en toa-next door. det finns inte för alla, i alla situationer.

:näsblod

He he hur var det nu då du bajsa väll i en flaska en gång i din taxi :hihi

Då hade ju inte ståryn funkat ju :huvet

:rolleyes: :fakta

Låter som nått som Adam Sandler skulle kunnat hitta på.[/QUOTE]

Nej faktiskt 100% sanning...motparten finns här på sh, men hon vågar nog inte komma-ut-ur sin garderob :tungan

xxx din lilla lokala xxxx, intyga min story nu, knappast du som behöver skämmas :huvet :peta-på

Last edited:

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
Hej Bullen!

Jag har nog inte orsakat några pruttljud från min ända under samlag vad jag kan minnas, dock bara standardpruttljud från diverse kvinnliga öppningar.

Däremot fick jag innihelvittitarmvred för inte så länge sen när jag hade hälsat på hos min toygirl och hållt inne gaser hela kvällen.
Jag har fan as-stora problem med att släppa väder runt kvinnfolk (undantag morsan och syrran då förstås!) så jag höll mig hela kvällen.
När det var dags för mig att gå skulle hon någon annanstans så hon följde ju givetvis med ut också.
Står och stampar lite i trapphuset och väntar på att hissen ska komma upp medan hon låser och meckar (som alla brudar gör). Jag känner att fisen måste han ut nu annars går det åt helvete, kniper med skinkorna så gott det går och helt plötsligt känns det som jag har en jävla gremlin i magen, jag går upp på tå som Michael Jackson och trippar runt som en jävla balettballerina utanför hissen (tur som fan att hon inte hade kommit ut från lägenheten än).
Jag kastar mig handlöst ner för trappen, väntar fan inte på någon hiss i ett sånt här läge, känns som jag tar 7 steg i taget och att bruden fan bor på 80:e våningen! Till slut kommer jag ner och småkutar ut, vettefan vart hon är någonstans men jag pyser ut småfisar utanför huvudentrén i små doser i hopp om att de ska sprida sig och inte förpesta hela utomhusmiljön.
Mitt doseringsalternativ visar sig vara lyckat och jag märkte iaf inte att hon rynkade på näsan.

Har flera gånger innan och efter denna incident fått dessa akuta tarmvredssyndrom som följd av innehållen gasproduktion. Någon mer med liknande/samma problem?

Mvh Anonym

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
nja så lite nöje för att förlora en tjej som man kan ha en massa nöjen med :p inte smart. men om han ville bli av med henne så why not haha

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Aldrig brakskit. Va så jävla full en gång när jag satt och mös med en tjej. Kommer inte ihåg om hon va snygg eller ful. Men hon ville inte sluta kyssa, jag började få kallsvettningar och vattnet sprutade i munnen på mig. Började en nedräkning. Kom väl till 6 från 10... Splatt, kebabrulle, drinkar, öl kom sprutandes rakt på hennes ansikte.

Klämde väl fram lite rodnad och sen va det bara att resa sig upp och gå hem.

När man va ung och dum. Skolans finaste tjej va dyngrak. Vi killar gjorde världens fulaste sak. Hälde ut hennes öl och pissade i flaskan. Ställde tillbaka den. Till vår förvåning va det botten upp till sista droppen vart borta.

Hon kallades kiss kiss av oss, hon förstod dock aldrig varför

Last edited:
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad