ECKEL!
Jo det vore väl kanske en kul grej att skriva, men jag var inte vaken den tiden. så nu är det serriöst, nån har fått tag i lösenordet till min användare.
ECKEL!
Jo det vore väl kanske en kul grej att skriva, men jag var inte vaken den tiden. så nu är det serriöst, nån har fått tag i lösenordet till min användare.
Jo det vore väl kanske en kul grej att skriva, men jag var inte vaken den tiden. så nu är det serriöst, nån har fått tag i lösenordet till min användare
Hellre det an att aga en hoj som ar till for sana som sitter och kissar
ligga? :
Nu är det så att jag är så trygg i min manlighet så att jag kan äga en sån hoj helt utan att skämmas.
Somliga andra måste köra bana och ha värstinghoj för att hävda sig.
Näe...
Suzuki SV 650 S tillsalu
Se det funkar aldrig...Nu är det så att jag är så trygg i min manlighet så att jag kan äga en sån hoj helt utan att skämmas.
Näe...
Men du undrade ju varfor inte cheyerna snaskar? Jag gav ju dig bara en bra motivering... Det betyder inte att jag tvivlar pa att du har manlighetNu är det så att jag är så trygg i min manlighet så att jag kan äga en sån hoj helt utan att skämmas.
Se det funkar aldrig...
Delade med mig av detta i nån tråd i somras om jag inte minns fel.
Kramades iaf med en tjej (första gången kan vara värt att nämna) med allt vad det innebär. Då vi var klara och skulle sova så fes den jäveln på mig inte mindre än tre gånger, detta med motiveringen att jag hade lyckats trycka upp en massa luft i röven på henne.
Hon skämdes inte för fem öre utan sa att jag fick skylla mig själv typ, rätt skön inställning faktiskt.
Nej,, repliken: ligga?:Men du undrade ju varfor inte cheyerna snaskar? Jag gav ju dig bara en bra motivering... Det betyder inte att jag tvivlar pa att du har manlighet
Du menar att han kanske borde uppgradera?
Inte fan vill man göra om vaniljstaven till en kanelstav.Det kan man leva med om man får ta na' i bögen!
Värsting modellen
http://www.lustjakt.se/Transition/S...ctidentifier=2dee7a8a78b141ffbad260997e6430df
bara å slå till
Har du provkört den då?Jag har en på jobbet för 1199:- inklusive tryckmätare .
Har du provkört den då?
Det kan man leva med om man får ta na' i bögen!
Nej,, repliken: ligga?:
Den funkar aldrig....
ligga? :
Nu är det så att jag är så trygg i min manlighet så att jag kan äga en sån hoj helt utan att skämmas.
ligga? :
Näe...
Se det funkar aldrig...
Men du undrade ju varfor inte cheyerna snaskar? Jag gav ju dig bara en bra motivering... Det betyder inte att jag tvivlar pa att du har manlighet
Du menar att han kanske borde uppgradera?
Nej,, repliken: ligga?:
Den funkar aldrig....
Inte den du citerade
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|