Brakskit under samlag?

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Ha ha, nåja. Tur att vi är olika här i världen. De jag börnat med hittils gillar att dra fingrarna genom mitt vältränade, håriga apbröst. :D Vissa gillar karlar med hår på bröstet, andra faller för den androgyna typen.
Jag är ju dessutom så anti mot fåfänga, så jag kör nog på cheyer som gillar päls istället för rakning. Men jag är jävligt kal på skallen, det borde väl ge pluspoäng. Jag har dessutom XS i hjälmstorlek så det borde eventuellt gå att suga lite på min kala skult :D

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
På tal om det...

Är det nån som märkt nån skillnad på en Rakad och en Vaxad brud?
Jag va nämligen iväg och vaxade en gång, men tyckte inte resultatet blev 100 % och det kanske det inte blir första ggn heller, men 300 kr ggn och behöva vaxa igen ca 2 veckor senare, första gången, det känndes dyrt vid det tillfället.

Så är det nån märkbar skillnad för er om bruden är vaxad eller rakad?

Ligga är kärlekslöst, Älska är en helt annan sak, så det beror ju på i vilket syfte man skaffar barnen, för relationen eller för fortplantningen...

Komplicerad fråga det där, beror nog på vem i förhållandet man frågar :D

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
På tal om det...

Är det nån som märkt nån skillnad på en Rakad och en Vaxad brud?
Jag va nämligen iväg och vaxade en gång, men tyckte inte resultatet blev 100 % och det kanske det inte blir första ggn heller, men 300 kr ggn och behöva vaxa igen ca 2 veckor senare, första gången, det känndes dyrt vid det tillfället.

Så är det nån märkbar skillnad för er om bruden är vaxad eller rakad?

Ligga är kärlekslöst, Älska är en helt annan sak, så det beror ju på i vilket syfte man skaffar barnen, för relationen eller för fortplantningen...

nja 300kr vill man inte pröjsa varje gång. men testa en epilator ;) fungerar kanon om man klarar av att stå emot smärtan, men gör man det regelbundet så gör det mindre o mindre ont.

jag känner ingen skillnad i alla fall när det är ny fixat, men dagen efter känner man :p

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Wax on, wax off...QUOTE]

Men WTF? Kommer håret tillbaka så snabbt när man vaxar? Trodde det var mer eller mindre permanent borttagning nästan iom att rötterna åker med upp.
Kanske är skillnad på mushår? Det kanske vill sitta kvar? :tungan

Om det är någon skillnad kan jag inte uttala mig om för tillfället, tycker fan ni chicks är lite dåliga på att raka bort allt, är ni rädda för att känna er som porrstjärnor eller?

JA till vaxning!
Nej, men som jag fattade det så försvinner de grövsta håren första gången alltså typ 95 % av alla strån ryker med, oerhört lättande efter 1½ veckas sparande :) Men de 5% som blir kvar växer ju fortfarande, och när det gått ytterligare 2 veckor får man tydligen rycka dem igen.
men det ska bara vara så första 3-4 ggrna tydligen. Men jag börjar tro att det är värt det, det gjorde fan inte i närheten av så ont som jag trodde det skulle göra! :)

Jag har vart helrakad med, men trivs av nån oförklarlig anledning med min "porrsträng" precis som jag gillar killar med raggarsträng... kanske finns nått samband?! vem vet.

Jag säger nog fan också ja till vaxning alltså... det kanske skulle bli innan mässan...

Ha ha, nåja. Tur att vi är olika här i världen. De jag börnat med hittils gillar att dra fingrarna genom mitt vältränade, håriga apbröst. :D Vissa gillar karlar med hår på bröstet, andra faller för den androgyna typen.
Jag är ju dessutom så anti mot fåfänga, så jag kör nog på cheyer som gillar päls istället för rakning. Men jag är jävligt kal på skallen, det borde väl ge pluspoäng. Jag har dessutom XS i hjälmstorlek så det borde eventuellt gå att suga lite på min kala skult :D
Jag säger inte att det är äckligt med hår på bröstet heller, men gärna att jag hälst slipper grabbar med kelkropps päls, oavsett övrig kroppsbehåring ska det vara rakat där nere. Punkt slut. :)

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Ja har så jävla stor kuk så ingen brud får in den i munnen ändå så ja behöver inte raka av den anledningen.. men ja rakar pungen ändå..

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.

vafan, är du en yabba lookalike :D

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
nja 300kr vill man inte pröjsa varje gång. men testa en epilator ;) fungerar kanon om man klarar av att stå emot smärtan, men gör man det regelbundet så gör det mindre o mindre ont.

jag känner ingen skillnad i alla fall när det är ny fixat, men dagen efter känner man :p
När din Brud är nyfixad eller du själv? btw, är du inte rädd att pungen ska nypas i en av de där metallgrejjorna? jag hade vart livrädd.... :gnissla

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
När din Brud är nyfixad eller du själv? btw, är du inte rädd att pungen ska nypas i en av de där metallgrejjorna? jag hade vart livrädd.... :gnissla

Allt för att behaga det motsatta könet :näsblod

haha..
jag hade faktiskt diare en gång när jag sexade så jag råka lägga ut en hög :gnissla

Men det där är ju bara äckligt.

Har du vart med i Jackass?

Edit: Och hur fan blir det en hög när man har diarré? Måste väl bli en skvätt eller en pöl? Eller en sjö.

Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra

Bruden så klart, jag vaxar inte utan rakar av den anledingen att pungskinnet kan fastna. Jag använder epilatorn på andra ställen.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00

ja ni kan få en story om brasilian wax med då...

Tydligen, får man inte ha sex på 24 timmar efter det att man vaxat, vilket damen i fråga så vänligt upplyste mig om, och jag tänkte, fine, en dag... hur svårt kan det va? :arsele

åkte hem, iallafall, när man gör detta så gör det ju lite ont, och det ömmar lite efteråt... vilket i mitt fall resulterade i en turn on :gnissla
Och sex fick man ju inte ha iallafall... men leksaker då? det borde ju va ok..

då va det ju inga andra kropsvätskor med som kunde irritera osv, gött tänkte jag och bytte batterier, riggade upp med film och glid...

Hell no... det funkar IIIIIIIINTE alls, Glidmedel på nyvaxad hud svider utav helvette. Satan vad ont det gjorde... Ungefär som att ha ett sår på fingret och pressa citron med den handen, lite samma kännsla

så ingen film, inge "sex" och inte det gnutta uns av kåthet kvar....:gråta

Bruden så klart, jag vaxar inte utan rakar av den anledingen att pungskinnet kan fastna. Jag använder epilatorn på andra ställen.
om man låter det växa fritt så det är en cm ungefär då, så man inte måste hålla den så nära själva russinhuden vid pungen? funkar det inte då?

ooooh, jag tror det gör satans ont iallafall :jisses:

Last edited:

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Ha ha, denna fåfänga :D Bleker ni rövtrumpeten också? :va

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Undrar hur det känns? :va
Ja nu är den givetvis tillbaks... :brynad (det va bara över dagen)

ja när vi ändå är igång, Har era tjejer hår i röva? Inte en sån buske som ni förmodligen, men lite? :va
För varför skulle killar ha det och inte tjejer? jag ser inte vinsten med att ha det riktigt?

Last edited:

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(

Haha, ja just det ja, det var några jeppar som gjorde det också. Var tydligen "inne".

Undrar vad OB-tillägget ligger på för han/hon som utför jobbet?
Inte kul om kunden i fråga har shartat lite precis innan.
Gummihandskar till armhålerna gäller :arsele

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Haha, ja just det ja, det var några jeppar som gjorde det också. Var tydligen "inne".

Undrar vad OB-tillägget ligger på för han/hon som utför jobbet?
Inte kul om kunden i fråga har shartat lite precis innan.
Gummihandskar till armhålerna gäller :arsele
herregud, jag trodde det va nått bissart skämt :3freak: jag antar att jag är för ung fortfarande.... :rolleyes:

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
herregud, jag trodde det va nått bissart skämt :3freak: jag antar att jag är för ung fortfarande.... :rolleyes:
Jaha, så du har inte grott något hår i röva än då eller??

De flesta porrstjärnor gör det, så det kommer nog som ett pubeshår i munnen att det är det som gäller efter vaxning av kissetoffsen.

Såg även en snutt på ett program om en kille i typ London som hade en firma som utförde klippning och färgning av könshår på män. Han hade sjukt mycket kunder som alla hade olika krav.
Han klippte och färgade och gjorde mönster och hade sig. Det finns en bransch för allt.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Ja, hår i röven kan man ju alltid ifrågasätta, men bara tills den blir rakad tydligen. En polare blev övertalad av sin chey att raka röven. Det blev skavsår, håren funkade nämligen som en distans mellan rövhalvorna.
Sedan var det den obligatoriska klådan, sa han. Detta torde vara extra genant, för springer man och krafsar sig i baken så tror ju folk att man är en retard som inte har vett att hålla röven ren. :gnissla

Vissa tjejer är hårigare än andra, även därbak skulle jag tro. Kanske skulle en rövpermanent locka. :confused:

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning