Brakskit under samlag?

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
Jag finner det underhållande och njutningsfullt.. så ja sex utan suga är rätt tråkigt, anser jag.

Snälla, sprid det till alla cheyer runt om i världen.

Av alla de få jag vart med så har endast 2 vågat sig på snabeln.¨
Men jag å andra sidan har banne mig vart nere på alla.

Varför kontrar inte cheyerna? :confused:

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Snälla, sprid det till alla cheyer runt om i världen.

För ni är håriga..

Jag vet faktiskt inte, jag är nog rätt ensam där, det är inte många av mina polare som gillar att suga heller faktiskt. kanske dåliga erfarenheter.

Sen tror jag många är osäkra på om de ska ta det i munnen eller svälja, och om man inte vill göra nått av det, vad gör man då? det kan ju bli en pinsam situation... jag tror det är den pinsamma situationen som skrämmer iallafall de yngre töserna.

Sen är nog tjejer i regel vana att bli lite bortskämda... och de visar väl sig även i sängen skulle jag tro. mina tjejpolare går fortfarande ut på krogen panka och tror att de ska hitta en kille som bjuder (vilket de iof gör, för ni är så lättlurade) men de har sällan nån tanke på att "betala" tillbaks...

Eller så är det helt enkelt så att din enorma påle skrämmer småflickorna :rolleyes:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Jag garvar lite för mig själv varje gång jag tänker på den gången då jag o en tjej låg o höll på för fullt med 69an när jag la av en av de värsta brakskitarna jag nånsin lagt av...
Hon slutade suga ganska kvickt o försvann ut genom dörren :D

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
helt riskfritt är det inte

Oralsex ökar risk för tonsillcancer

På tre decennier har antalet fall av tonsillcancer tredubblats i Stockholmsregionen.

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_352370.svd

I en ny svensk undersökning bekräftas sambandet mellan papillomvirus och munhålecancer.

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/cancer/article329917.ab
Intressant fakta, men den är ungefär lika ovesäntlig i sängen som koldioxidutsläppen är när jag vrider ur en kurva... = noll.

Kan man dö av toncill cancer? Jag har för mig att det går att operera bort toncillerna? eller är det mandlarna jag tänker på :va

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
Nja, hårig är jag iaf inte, måste vara Mr.P dom är skrajja för då? Men jag fattar inte, jag har sagt att den inte är farlig. :rolleyes:

Sen så tillhör iaf inte jag den skaran lättlurade gossar som tror dom får ligga så fort dom köper en drink med rolig färg till något blont spånhövve.
Såpass genomskinliga är ni.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Ahaaa...men jag ville ju att det skulle spridas ut att det var underhållande och njutningsfullt, inte sprida en epedemi av cancer.

Man kan fan inte göra något längre utan att få cancer. :huvet
Det är lite det jag tycker också, så jag tänker göra det jag finner tillfredställande för tillfället, ungdomligt och omoget tänk, men förmodligen kommer jag inte leva ett helt liv, och jag ska inte ha några barn heller, så... ingen blir i förlängningen lidande av mitt beslut just nu, såvida toncill canser inte växer lavinartat och dödar sina offer innom en 5års period. :va

Nja, hårig är jag iaf inte, måste vara Mr.P dom är skrajja för då? Men jag fattar inte, jag har sagt att den inte är farlig. :rolleyes:

Sen så tillhör iaf inte jag den skaran lättlurade gossar som tror dom får ligga så fort dom köper en drink med rolig färg till något blont spånhövve.
Vi??? :va

Hihi, det finns ett roligt klipp fårn Magnus Betnér - ingenting är heligt där han pratar om just blonda brudar på krogen, ska se om jag hittar det :hihi :D

Last edited:

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(

Ja, innan jag har pratat med en chey i verkliga livet så drar jag alla över samma kamkedja.

Så d så.

Men inte fan skulle det falla mig in att gå ner på en diskofitta.

Nu pratade jag inte om discosnippa. Där går jag inte ner o gräver, det är en sak som jag kan säga.

Annars tycker jag personligen att det är njutfullt att gå ner på en tjej om hon njuter av det.

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Ja, innan jag har pratat med en chey i verkliga livet så drar jag alla över samma kamkedja.

Så d så.

Nu pratade jag inte om discosnippa. Där går jag inte ner o gräver, det är en sak som jag kan säga.

Annars tycker jag personligen att det är njutfullt att gå ner på en tjej om hon njuter av det.
Ja, ok... det är väl ömsesidigt antar jag ;)

Ah men hallå, det finns saker man gör med en fast parter, en kk, FWB mm. men ve och fasa, inte fan går man ner på nått krogragg.. :zpy vemfan vet vad dem har gjort tidigare på kvällen :va
Iof inge problem för min del, jag går alltid ensam hem ju... :confused:

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
Zipp zapp nada, no more.

Kanske kan vara sa att cheyerna blir fundersamma vad du igentligen ar, med tanke pa vad for hoj du aker pa:tungan

:FU :D

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...