Brakskit under samlag?

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Groggluder finns det gott om.. Jag brukar få frågan om det är ok att de tar en drink, svaret är oftast:

"Ta vad du vill, baren är där" (pekar)

Musbrakare verkar vara mer benäget hos vissa tjejer än andra. Nån geometrisk förklaring kanske? Vissa ställningar har ju en förmåga att pumpa in duktig med luft.. jag kan dela med mig av en..

Efter "en sån ställning" tyckte jag/vi att det var en bra idé att gå ner på henne ett tag (men hon stod fortfarande på knä).. Jääävlar vad korsdrag det blev.. Funkar fan inte!!!

Flickor, finns det några övningar mot det där eller?

Dominator-Rocks

Guest
Jag lägger inte av några brak.... under samlag men jag har rakad pung å penis!

Ligga? :brynad

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Dumpa sånna... usch, fast det är väl formodligen lika vanligt som att ni är sketna, orakade eller dåligt ansade.. :va

Det har jag aldrig fattat, varför ansa? ta bort skiten istället, inte fan vill ni slicka en hårig fitta? Tror ni vi är annorlunda? :confuses:

Personligen anser jag ju att det räcker även om tjejer bara ansar. Man känner sig ju som en pedofil annars! Har ni blivit äldre än 13 så visa det också :) Att ha könshår tjockt som en enbuske är ju dock en aaaning ofräscht, oberoende om det är kille eller tjej. Nä, ansa räcker gott.

Oj, här håller man på att glömma ämnet :rolleyes:
Själv har jag aldrig råkat ut för varken exkrementer, gaser eller pizzor (Men så är ju inte erfarenhet på topp vid fjollhojsålder :rolleyes:). Men nog har man hört historier från grannens kompis storebrors rumskompis. Dock lär ju pinsamhetsgraden bero på. En "liten" relativt luktlös brakare stör sig väl ingen på. Napalm af Kebabmage lär väl vara mindre trevligt däremot.

Last edited:

Dark_Messenger

Guest
Hehe vilken tråd :)

Jag har faktiskt gjort det. Inte en brakskit då men en dubbel bwaah-bwaah. Har för mig att jag tyckte det var lite jobbigt just då, men så här ett helt gäng år senare när man fått lite perspektiv är det faktiskt lite kul.

Bruden var dessutom ändå ett pucko så det var rätt åt henne. :banana

EDIT:
En kompis kompis kompis hade bortamatch, stekte på nån donna duktig och somnade sedan bredvid henne i sängen. Han vaknar någon timme senare och upptäcker att han på grund av fyllemage skitit ner sig, och eftersom han låg med arselet mot väggen var strukturtapeten helt nedsmetat med avföring. Han försöker fly fältet men pöket vaknar och ställer till med ett jävla liv. Det slutade med att han fick tapetsera om hennes sovrum.

:rofl

EDIT2:
Jag brukar slita lite medans jag sitter och skiter, man har ju ändå inte så mycket för sig.

:rofl

Last edited:

Epzter

Med lem
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
VTR1000F Firestorm
Jag har faktiskt en riktigt äcklig en också...

Min brorsas bästa polare hade efter mycket om och men lyckats få en av sveriges snyggaste brudar i säng. Han lapade henne precis när han kräks henne rätt i musen. Ja han var full som en fura. Det riktigt roliga i kråksången är att han blev ihop med henne trots detta. Han var väl iofs runt 15 år då så det kan inte varit roligt.

Drar en rolig till:

En annan av min brors polare (något oerfaren) hade lite petting med en tjejmen lyckades inte hitta rätt hål och tjejen kunde inte med att säga nåt utan lät han fortsätta.

Och för er som kommer med kommentarer: Nej jag pratar inte om mig själv... ;)

TukTuk

Fullända
Gick med
16 Mar 2005
Hoj
Hornet 606
Nejmen... har ni så dåligt tränade anus att ni inte kan hålla dem inne? :D

Har man dålig mage behöver man ju inte banka på som värsta snickaren. Finns ju en hel del andra lugnare saker att göra då. Annars får man väl träna på sin stealth-teknik...

Hårlöst är egentligen ohygieniskt som fanken. Svamp och bakterier stortrivs i sådan svettig hud mot hud zon. Så ha koll på det...

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Då kvittar det mig faktiskt, för det är ytterst osanorlikt att vi skulle hamna i säng i så fall :3freak:

men om jag rent av ska besvara din fråga, så jo för inte fan suger jag nån annan stans på kroppen? Det är äckligt med hår i munnen, fråga vilken brud som helst!

Ja fråga mig tex.

Jag tycker helrakade kön är direkt avtändande, och jag föredrar mina män manliga - inkl kroppsbehåring.
Välansat är att föredra - gäller både kvinnor och män.

Föresten, du tror inte att din brist på ligga kan ha att göra med din minst sagt strikta inställning till könsbehåring - din såväl som andras?

(ja, jag hade en sjukt tråkig tågresa och läste igenom HELA den här tråden)

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Groggluder finns det gott om.. Jag brukar få frågan om det är ok att de tar en drink, svaret är oftast:

Klockren!

En som också är kul är att beställa två drinkar med groggludret brevid sig. Dricka lite ur båda drinkarna och sen gå därifrån. Det är humor det. :D

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Klockren!

En som också är kul är att beställa två drinkar med groggludret brevid sig. Dricka lite ur båda drinkarna och sen gå därifrån. Det är humor det. :D

Det skulle fan va riskabelt på Sture.. De duktiga GLs:ena hinner sno åt sig den ena och pipa iväg innan man hinner blinka.. Och man får tyvärr inte slå cheyer ens då!

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
En kompis kompis kompis hade bortamatch, stekte på nån donna duktig och somnade sedan bredvid henne i sängen. Han vaknar någon timme senare och upptäcker att han på grund av fyllemage skitit ner sig, och eftersom han låg med arselet mot väggen var strukturtapeten helt nedsmetat med avföring. Han försöker fly fältet men pöket vaknar och ställer till med ett jävla liv. Det slutade med att han fick tapetsera om hennes sovrum.
Klintbergare...

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00

Musbrakare verkar vara mer benäget hos vissa tjejer än andra. Nån geometrisk förklaring kanske? Vissa ställningar har ju en förmåga att pumpa in duktig med luft.. jag kan dela med mig av en..

Efter "en sån ställning" tyckte jag/vi att det var en bra idé att gå ner på henne ett tag (men hon stod fortfarande på knä).. Jääävlar vad korsdrag det blev.. Funkar fan inte!!!

Flickor, finns det några övningar mot det där eller?
Jag vet faktiskt inte :va Nån annan som vet??

Ja fråga mig tex.

Jag tycker helrakade kön är direkt avtändande, och jag föredrar mina män manliga - inkl kroppsbehåring.
Välansat är att föredra - gäller både kvinnor och män.

Föresten, du tror inte att din brist på ligga kan ha att göra med din minst sagt strikta inställning till könsbehåring - din såväl som andras?

(ja, jag hade en sjukt tråkig tågresa och läste igenom HELA den här tråden)
Jag brukar inte disskutera det med folk innan jag drar hem dem... ;)

Sen brukar man väl få en föraning av att prata vanligt med personen ifråga, kroppsspråk osv brukar ge vissa vinkar om hur han ser ur där nere... Dock inte storleksmässigt :näsblod:

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag vet faktiskt inte :va Nån annan som vet??

Jag brukar inte disskutera det med folk innan jag drar hem dem... ;)

Sen brukar man väl få en föraning av att prata vanligt med personen ifråga, kroppsspråk osv brukar ge vissa vinkar om hur han ser ur där nere... Dock inte storleksmässigt :näsblod:

Spänna bäckenbottenmusklerna när man är i den positionen och knipa runt killen skulle jag gissa förhindrar att överflödig luft kommer in. Dessutom blir det skönare för båda :)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Det skulle fan va riskabelt på Sture.. De duktiga GLs:ena hinner sno åt sig den ena och pipa iväg innan man hinner blinka.. Och man får tyvärr inte slå cheyer ens då!
nej jag tycker, håll dig till din replik :hihi den va ändå grym

Spänna bäckenbottenmusklerna när man är i den positionen och knipa runt killen skulle jag gissa förhindrar att överflödig luft kommer in. Dessutom blir det skönare för båda :)
Fast det funkar inte... har jag hört :rolleyes:

Ett set med pingisbollar. Helst Stiga 3-stjärniga. Lära dig ta sönder dem en i taget utan att släppa ut luft.

Efter det lär killarna stanna...
Ja fast det finns ju redan specielproducerade knipkulor, om det passar herrn? Men det funkar inte heller alltid, det är vissa ställningar som gör det tror jag snarare...:va

Last edited:

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R

:-D
Det där får du vidareutveckla nästa gång vi ses.

Jag brukar fråga rakt ut jag - om de är välutrustade. Tyvärr har de flesta män en övertro på sin mandom, och blir direkt förolämpade när man sen efter inspektion föreslår vacumpump. :gnissla

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Ett set med pingisbollar. Helst Stiga 3-stjärniga. Lära dig ta sönder dem en i taget utan att släppa ut luft.

Efter det lär killarna stanna...

Kallas även Pussy Ping-Pong i ett av asiens länder. Dom kanske har träningsläger för intresserade :D

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
´

Äru slapp ällä?

OBS!! Jag skojar merej!!!
Killar idag är så underutvecklade :rolleyes: :hihi

:-D
Det där får du vidareutveckla nästa gång vi ses.

Jag brukar fråga rakt ut jag - om de är välutrustade. Tyvärr har de flesta män en övertro på sin mandom, och blir direkt förolämpade när man sen efter inspektion föreslår vacumpump. :gnissla
se, ärlighet varar längst ;)

Ett ganska säkert kort är annars att grabba tag i den medan ni dansar på krogen eller om det är hemma "fest" så kanske man kan va lite mer diskret... men ta ett stadigt tag i den, så vet du...

Man lär av sina misstag :rolleyes:

Last edited:
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad