Nursey
Utan lem
Killar idag är så underutvecklade
Haha..i deserved that one
Killar idag är så underutvecklade
Ett ganska säkert kort är annars att grabba tag i den medan ni dansar på krogen eller om det är hemma "fest" så kanske man kan va lite mer diskret... men ta ett stadigt tag i den, så vet du...
Vem sa att den va slak? : Ska man dansa ska det göras ordentligt...Fast nu kan man kanske inte avgöra så mycket genom att känna på en slak genom ett par byxor. Fast är den slak så dansar ni inte styggt nog. Gör om, gör rätt.
Ett ganska säkert kort är annars att grabba tag i den medan ni dansar på krogen eller om det är hemma "fest" så kanske man kan va lite mer diskret... men ta ett stadigt tag i den, så vet du...
Man lär av sina misstag
Tyvärr har de flesta män en övertro på sin mandom, och blir direkt förolämpade när man sen efter inspektion föreslår vacumpump.
Vad kostar en sån där pump?
Det anser jag vara ok under kontrolerade former, ja. Men att bara gå fram till nån på krogen och grabba tag i pattar eller balle, det är inte ok, men har man redan tagit kontakt på annat sätt så... man får väl känna av situatonen med.Får man göra så? I dagens jämlika samhälle betyder ju det att det är okej för en kille att göra detsamma för att kontrollera så ni tanter inte har en påse jordnötter i tuttkassen eller en våldsamt åtstramad korsett som ger er lite extra fördelaktiga former... Eller?
Sen brukar man väl få en föraning av att prata vanligt med personen ifråga, kroppsspråk osv brukar ge vissa vinkar om hur han ser ur där nere... Dock inte storleksmässigt :
Kanske kan vara sa att cheyerna blir fundersamma vad du igentligen ar, med tanke pa vad for hoj du aker pa
Jag lägger inte av några brak.... under samlag men jag har rakad pung å penis!
Ligga?
Jag vill också va med! :ragga :snusk
Vafan, det va min line...Bara om du är renrakad, har stor kuk och inte släpper brakskitar under samlaget!
Bara om du är renrakad, har stor kuk och inte släpper brakskitar under samlaget!
Vafan, det va min line... :fatta:
brukar du ha problem med det?Vad räknas som stor kuk?
Är det när den bottnar efter halva och en chey till kan få plats och gnida på den?
Vad räknas som stor kuk?
Är det när den bottnar efter halva och en chey till kan få plats och gnida på den?
brukar du ha problem med det?
Nej, men en kompis granne kände en som hade en kusin som bodde någonstans vars farmor hade ett barnbarn vars plastmamma dejtade en mysko snubbe från en anstalt som var cellkamrat med en som brevväxlade med en amerikan som älskade mcdonalds och på det mcdonaldset som han brukade gå till jobbade en snygg tjej vars pappa var neger. Han hade fan stor kuk alltså!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|