Brakskit under samlag?

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Ja, hår i röven kan man ju alltid ifrågasätta, men bara tills den blir rakad tydligen. En polare blev övertalad av sin chey att raka röven. Det blev skavsår, håren funkade nämligen som en distans mellan rövhalvorna.
Sedan var det den obligatoriska klådan, sa han. Detta torde vara extra genant, för springer man och krafsar sig i baken så tror ju folk att man är en retard som inte har vett att hålla röven ren. :gnissla

Vissa tjejer är hårigare än andra, även därbak skulle jag tro. Kanske skulle en rövpermanent locka. :confused:
Skumt, jag har inge skavsår... måste vara för min spenstiga stjärt :hihi

Men tydligen så gäller samma sak om man rakar pungen, Har en polare som alltid gnäller över pungsvett när vi kör hoj, och han påstår iallafall att man känner av svetten mer när pungen är rakad :)

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(

Nä fy fan, det där verkar inte alls något vidare.
Har ju hänt att man blivit lite sticksig och fått lite klåda runt struten med men en riktigt karl tar ett redigt grabbatag om snoken titt som tätt så det är helt accepterat. Ingen vänder på huvudet. :)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Nä fy fan, det där verkar inte alls något vidare.
Har ju hänt att man blivit lite sticksig och fått lite klåda runt struten med men en riktigt karl tar ett redigt grabbatag om snoken titt som tätt så det är helt accepterat. Ingen vänder på huvudet. :)
Tänk om vi brudar skulle börja lägga rätt pattarna hur som helst i vardan, hur skulle det se ut :tuttar

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
I lumpen säger dem te en att man inte ska raka pungen pga skavsår..

Men ja har fan aldrig haft nå problem me sånt.. o svett, ja har ja rakat mig under armarna så kan de bli lite svettigare ibland men inge pungen inte.. man svettas väl inte som en gris.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
han påstår iallafall att man känner av svetten mer när pungen är rakad

Just därför ska man ge fan i rakningen. Pälsen skapar ju luftfickor så huden får andas. Den har alltså en hälsosam funktion som en massa trender och modenycker satt ur spel. Dessutom är ju pälsen en katalysator för feronomer som ökar sexlusten.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
I lumpen säger dem te en att man inte ska raka pungen pga skavsår..

Men ja har fan aldrig haft nå problem me sånt.. o svett, ja har ja rakat mig under armarna så kan de bli lite svettigare ibland men inge pungen inte.. man svettas väl inte som en gris.
Jag vet inte, jag minns knappt hur det är att ha hår under armarna :gnissla

I tjeckien har brudarna hår under armarna dock, för där är det tydlingen inget man "gör", fick jag veta under en mycket allmänbildande klassresa i 9an :nod:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Just därför ska man ge fan i rakningen. Pälsen skapar ju luftfickor så huden får andas. Den har alltså en hälsosam funktion som en massa trender och modenycker satt ur spel. Dessutom är ju pälsen en katalysator för feronomer som ökar sexlusten.
Inte min iallafall... men det har vi ju redan rett ut :)

Jag vet inte hur svårt det ska vara att förstå, att jag skiter i vad de visar på porrfilmerna, så länge jag slipper hår i munnen och halsen så är jag nöjd. :va

Ligger pattarna fel då? Dom är ju där liksom, i en kasse.
Men våra jarlingar sitter ju inte så tajt som en bh. Inte mina gamla utsletna iaf.
Jo, men ibland skaver ju Bh:n precis som era kallingar, ni som nu har sånna modegrejjer :rolleyes: Och då klart man vill schystera och lägga rätt dem igen... så jag brukar göra det oavsett... :)

Last edited:

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Jag brukar slita lite medans jag sitter och skiter, man har ju ändå inte så mycket för sig.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
så länge jag slipper hår i munnen och halsen så är jag nöjd.

Ha ha, ja en lösning skulle kunna vara att köra runt pitten med en dammsugare samtidigt.

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
ni som nu har sånna modegrejjer :rolleyes:

Kanske skulle börja köra commando då kanske? Fan va ute jag är...

och för min del så får ni gärna justera pattvinkel och höjd. Så länge jag slipper se en avdankad 8 barnsmamma med 90EEkupa sitta och göra det medan jag äter lunch så.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
är det ett måste att suga:va , killen kan ju va trevlig men inte rakad
Är det ett måste för dig att ta tjejen bakifrån, missionären, liggande på sidan ec.

Jag finner det underhållande och njutningsfullt.. så ja sex utan suga är rätt tråkigt, anser jag.

Nu handla ju faktiskt tråden om brakskitar under samlag från början.. de han mena..
Men drar man Brakskitar? jag trodde man släppte sånna... :va

Last edited:
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad