Brakskit under samlag?

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Ja, i normala fall är musprutten en harmlös historia. Dock kan mystiska Ph-värden och avsaknad av duschkarbin säkert trimma upp äckelfaktorn i paritet mot tarmmöken. :rolleyes:

Jag älskar den öppna atmosvären här på forumet :D Vad behandlas härnäst? Fotsvett under samlag? :gnissla
Dumpa sånna... usch, fast det är väl formodligen lika vanligt som att ni är sketna, orakade eller dåligt ansade.. :va

Det har jag aldrig fattat, varför ansa? ta bort skiten istället, inte fan vill ni slicka en hårig fitta? Tror ni vi är annorlunda? :confuses:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Dumpa sånna... usch, fast det är väl formodligen lika vanligt som att ni är sketna, orakade eller dåligt ansade.. :va

Det har jag aldrig fattat, varför ansa? ta bort skiten istället, inte fan vill ni slicka en hårig fitta? Tror ni vi är annorlunda? :confuses:

Håller med !

Inte fan ska det vara gräs på en räserbana !!!

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Det har jag aldrig fattat, varför ansa? ta bort skiten istället, inte fan vill ni slicka en hårig fitta? Tror ni vi är annorlunda?

Ha ha, det testade jag en gång, man såg ut som lille Nils 12 år från Skanör mellan benen. Dessutom rev man nästan sönder klykan när det växte ut igen. :gnissla Nu får det räcka med porrpung :D

Sketen och rälig är jag sällan, och aldrig i kvinnligt sällskap. Orakad händer, men det gillar ju för böveln vissa chicks :tuttar

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Ha ha, det testade jag en gång, man såg ut som lille Nils 12 år från Skanör mellan benen. Dessutom rev man nästan sönder klykan när det växte ut igen. :gnissla Nu får det räcka med porrpung :D

Sketen och rälig är jag sällan, och aldrig i kvinnligt sällskap. Orakad händer, men det gillar ju för böveln vissa chicks :tuttar
Ah, Hur tror du vi har det när det börjar växa igen? inte skönt kan jag meddela :gnissla

Jag tror bara det är ni som tycker det ser ut så dessutom, Jag tycker inte det är "fult" eller avtändande om det är rakat. Jag blir snarare äcklad och avtänd om det inte är det, att ansa räcker fan inte, det lossar alltid hår ändå som man får i munnen, fyfan vad äckligt det är :zpy

tacka vet ja "12åringspungen" då ;)

Hellre ansat än bäbisrumpa för min del. :tuttar :tummenupp
Fast det beror ju på om du menar på oss tjejer eller på er själva? :va

Personligen tycker jag det är ok att ni grabbar har raggarsträngen kvar, då jag finner det sexigt. men från ljumskarna och nedåt ska det va rakat annars blir han utan.
Likvärdigt, så tycker jag att "porrsträng" är helt ok, men förväntar mig inget oralsex om övrig rakning där nere uteblivigt. Då finner jag mig i att vara utan.

:tuttar

Det som är jobbigast är väl när honan går in på badrummet och massturrberar efter akten. Männ i skor behöver inte sånnt. Har alldrig hänt mej men en kompis har sagt att han råkat ut för det.
ah, det är inte riktigt schyst faktikst, är han säker på att det inte va eltandborsten han hörde?

Nej, det är väl lika illa för oss som för er om ni hade gjort det :(

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Det som är jobbigast är väl när honan går in på badrummet och massturrberar efter akten. Männ i skor behöver inte sånnt. Har alldrig hänt mej men en kompis har sagt att han råkat ut för det.

Det händer mig typ flera ggr i veckan ;( ..

Pratar me henne i telefon precis nu o nämnde de du skrev o tjura lite, hon ba..vaaa, ja har gjort de typ en gång.. o dessutom tänker ja ju ändå på dig om ja gör de..

HAHA :D.. bitch... :mad:

"Dessutom får ju du kolla på porr hur mkt du vill me mig brevid..".. jaha?!

Diee.. för övrigt så brukar ja lägga massa fina goa brakskitar hela tiden men aldrig under akten:näsblod

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Ah, Hur tror du vi har det när det börjar växa igen? inte skönt kan jag meddela :gnissla

Jag tror bara det är ni som tycker det ser ut så dessutom, Jag tycker inte det är "fult" eller avtändande om det är rakat. Jag blir snarare äcklad och avtänd om det inte är det, att ansa räcker fan inte, det lossar alltid hår ändå som man får i munnen, fyfan vad äckligt det är :zpy

tacka vet ja "12åringspungen" då ;)

Fast det beror ju på om du menar på oss tjejer eller på er själva? :va

Personligen tycker jag det är ok att ni grabbar har raggarsträngen kvar, då jag finner det sexigt. men från ljumskarna och nedåt ska det va rakat annars blir han utan.
Likvärdigt, så tycker jag att "porrsträng" är helt ok, men förväntar mig inget oralsex om övrig rakning där nere uteblivigt. Då finner jag mig i att vara utan.

:tuttar

ah, det är inte riktigt schyst faktikst, är han säker på att det inte va eltandborsten han hörde?

Nej, det är väl lika illa för oss som för er om ni hade gjort det :(

Om man är hårig som en chimpans över resten av kroppen då? kan ju se lite roligt ut med rakad pung då:va

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Mja :gnissla Det är ett rävspel. Du är nog inte representativ för alla chicks. Skulle man dra ner rövfodralen och vara kal som en napalmbombad djungel runt skinnspiken så får man nog sällan ligga. Däremot riskerar man att stå där med en slapp slane och känslan av att just blivit ertappad med att onanera iförd lösnäsa och elvispolisonger inför hela släkten på farbror Efraims 75-årsdag.

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Mja :gnissla Det är ett rävspel. Du är nog inte representativ för alla chicks. Skulle man dra ner rövfodralen och vara kal som en napalmbombad djungel runt skinnspiken så får man nog sällan ligga. Däremot riskerar man att stå där med en slapp slane och känslan av att just blivit ertappad med att onanera iförd lösnäsa och elvispolisonger inför hela släkten på farbror Efraims 75-årsdag.

HAHAHA :D

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Om man är hårig som en chimpans över resten av kroppen då? kan ju se lite roligt ut med rakad pung då:va
Då kvittar det mig faktiskt, för det är ytterst osanorlikt att vi skulle hamna i säng i så fall :3freak:

men om jag rent av ska besvara din fråga, så jo för inte fan suger jag nån annan stans på kroppen? Det är äckligt med hår i munnen, fråga vilken brud som helst! :mattias Men i så fall antar jag att schimpansbehåring är ok, även om det äcklar just mig då.... Besvarar det din fråga?

Testa, så får du se, om du får nobben av en tjej pga bristen på hår, så är jag fan inponerad.
Jag anser att det förmodligen är större risk att bli nekad ett ligg om man är hårig, men visst jag kan inte svara för alla, jag kan svara för mig, men jag gissar på att rent gennerellt så är det nog så att just vis själva avsugningstillfället så är nog bristen på hår mer uppskattat än det ens är troligt att tjejen tänker "åh, han har ansat, vad gulligt av honom"...

Last edited:

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
Då kvittar det mig faktiskt, för det är ytterst osanorlikt att vi skulle hamna i säng i så fall :3freak:

men om jag rent av ska besvara din fråga, så jo för inte fan suger jag nån annan stans på kroppen? Det är äckligt med hår i munnen, fråga vilken brud som helst! :mattias Men i så fall antar jag att schimpansbehåring är ok, även om det äcklar just mig då.... Besvarar det din fråga?

Tyvärr fick jag inte välja vilken behåring på kroppen jag skulle ha, så det är bara att gilla läget eller raka sig, och raka går ju feetbort!

Har 3 ungar så lite ligga har det ju, trots hår blivit i alla fall :D

Last edited:

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
På tal om det...

Är det nån som märkt nån skillnad på en Rakad och en Vaxad brud?
Jag va nämligen iväg och vaxade en gång, men tyckte inte resultatet blev 100 % och det kanske det inte blir första ggn heller, men 300 kr ggn och behöva vaxa igen ca 2 veckor senare, första gången, det känndes dyrt vid det tillfället.

Så är det nån märkbar skillnad för er om bruden är vaxad eller rakad?

Ja hade det räckt med en enda gång så, men jag antar man får pina sig rätt ofta med det så det får nog vara!:gnissla

Jepp :D
Det är väl för att skaffa ungar man ligger :va
Ligga är kärlekslöst, Älska är en helt annan sak, så det beror ju på i vilket syfte man skaffar barnen, för relationen eller för fortplantningen...

Last edited:

FreddaGädda

Guest
Jag kan dela med mig av en anekdot från mina något men inte mycket yngre dagar.

Far min var bortrest så jag passade på att husera i hans lägenhet.
Kvällen till ära hade jag bjudit hem en mycket blond blondin för "mysig filmkväll."
Eftersom den dagen av veckans alla dagar passade absolut värst för gaser bestämde sig min mage för att agera tonåring och göra revolt i form av överdriven, för att inte säga majestätisk gasproduktion. Jag som knappt mökar i vanliga fall till resultat av en god kost löste problemet under kvällen med att gå iväg och "undersöka" alla inte särskilt konstiga ljud som förekommer i lägenhetshus. Egentligen ställde jag mig ju naturligtvis i den mest isolerade hörnan av lägenheten för att försiktigt smyga ut gaserna till omvärlden.

Dock, när natten stundades och jag lyckades få denna uppenbarelse på rygg kunde jag inte längre hitta på ursäkter att smita iväg. Det som gällde var helt enkelt att hålla sig.
Detta gick bra till en början men läget övergick snabbt till ett stadie där det förmodligen syntes tydligt i mitt anlete att något inte var helt hundra.
Det gick inte många juck förrän kallsvetten bröt sig fram i pannan och potensen sviktade.

"Hördu.. Jag måste prutta.." Klämde jag skamset fram efter att ha dragit slutsatsen att jag hellre visar mig plump än impotent.
"Prutta!?" frågade hon med en blick som.. Som ja.. Med en blick man inte vill se vid samlag..
"Ja, vafan.. Så är det..!"
"Men gå och gör det då. Inte här inne.", fnittrar hon.

Jag drog på mig kalsongerna och medelst trestegskliv begav mig mot ytterdörren, öppnade den och klev ut i trapphuset.
Snart ekade en sällan skådad rövfanfar mellan väggarna i det intet ont anande hyreshuset.
Jag hoppas någon hörde.

Lättad återvände jag till det sämsta sex jag haft i mitt liv, med tjejen som jag i framtiden skulle komma till att sluta ringa just därför.

Story of my life.

Last edited:

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
Jag kan dela med mig av en anekdot från mina något men inte mycket yngre dagar.

Far min var bortrest så jag passade på att husera i hans lägenhet.
Kvällen till ära hade jag bjudit hem en mycket blond blondin för "mysig filmkväll."
Eftersom den dagen av veckans alla dagar passade absolut värst för gaser bestämde sig min mage för att agera tonåring och göra revolt i form av överdriven, för att inte säga majestätisk gasproduktion. Jag som knappt mökar i vanliga fall till resultat av en god kost löste problemet under kvällen med att gå iväg och "undersöka" alla inte särskilt konstiga ljud som förekommer i lägenhetshus. Egentligen ställde jag mig ju naturligtvis i den mest isolerade hörnan i lägenheten för att försiktigt smyga ut gaserna i atmosfären.

Dock, när natten stundades och jag lyckades få denna uppenbarelse på rygg kunde jag inte längre hitta på ursäkter att smita iväg. Det som gällde var helt enkelt att hålla sig.
Detta gick bra till en början men läget övergick snabbt till ett stadie där det förmodligen syntes tydligt i mitt anlete att något inte var helt hundra.
Det gick inte många juck förrän kallsvetten bröt sig fram i pannan och potensen sviktade.

"Hördu.. Jag måste prutta.." Klämde jag skamset fram efter att ha dragit slutsatsen att jag hellre visar mig plump än impotent.
"Prutta!?" frågade hon med en blick som.. Som ja.. Som en blick man inte vill se vid samlag..
"Ja, vafan.. Så är det..!"
"Men gå och gör det då. Inte här inne.", svarar hon fnissandes.

Jag drog på mig kalsongerna och medelst trestegskliv begav mig mot ytterdörren, öppnade den och klev ut i trapphuset.
Snart hördes sällan skådad rövfanfar i det intet ont anande hyreshuset.
Jag hoppas någon hörde.

Lättad återvände jag till det sämsta sex jag haft i mitt liv, med tjejen som jag i framtiden skulle komma till att sluta ringa just av ovanstående anledning.

Story of my life.

HAHAHA skrattar så tårarna rinner här, tur jobbarkompisarna håller sig där dom ska ;-)

Last edited:

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
Wax on, wax off...

Men WTF? Kommer håret tillbaka så snabbt när man vaxar? Trodde det var mer eller mindre permanent borttagning nästan iom att rötterna åker med upp.
Kanske är skillnad på mushår? Det kanske vill sitta kvar?

Om det är någon skillnad kan jag inte uttala mig om för tillfället, tycker fan ni chicks är lite dåliga på att raka bort allt, är ni rädda för att känna er som porrstjärnor eller?

JA till vaxning!

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...