johanrehn80
MUTTA MIXI ?
Liwa1 skrev:Med dom killar som jobbar där är det absolut inte brist på intresse och dom gör faktiskt vad dom kan. Fel saker kan så klart komma hem pga felbeställning eller andra fel.
Att det bara var 2 kunder och dra slutsats att det inte var stressigt är att dömma för tidigt. Du kan inte veta vad som hände där och hur läget var annat än att det var 2 kunder.
Jag har som sagt blivigt riktigt illa behandlad på AVA en gång, men för det har jag gett dom ny chans i butiken och den gången funka det bra.
Det är en hel karusell, ibland är man nöjd med en butik och ibland inte. Lika väl som jag kan handla på samma ICA och en dag upptäcka att dom har skitdålig frukt och personalen inte kan ta fram mer. För det dissar jag inte affären helt.
Visst håller jag med om att det vore perfekt om dom ringer, men jag kan även förstå och tänka att det kan vara totalt omöjligt under högsäsong. Anser fortfarande att dom gjort ett bra jobb och försökt och även fått hem rätt del dock lite senare än dom sagt.
Om dom ska få leverans 12 kan inte dom klandras fall budet sedan kommer senare, osv.
Det är självklart helt upp till var och en att handla var dom vill och besluta om man vill ge några tummen ner efter något som faktiskt inte direkt förtjänar tummen ner då dom åtgärdat det. Tummen ner ger jag personligen hellre till dom som inte avhjälper felen i så fall.
Tur att du i alla fall har hojen hel nu och kan köra. Det är viktigast.
känns som att du är lite part i målet.