Broms & kurvkurser Rörberg -07

Status
Ej öppen för fler svar.

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
Banan är ju 8 meter bred, så det blir nog svårt att lösa med 199 kronors-tält :) Annars går det ju att gräva ner värmeslingor, och då kan vi ju köra året runt! :yoparty

MissTriple

Medlem
Gick med
6 Mar 2007
Hoj
Triumph Speed Triple, Kawasaki VN 1600
Ett annat alternativ är kanske om vi som är instruktörer och annat utrustar oss med varsin hårfön och placerar oss på rad runt banan, på så sätt är ju banan alltid torr och fin. Elen betalar ju SMK Gävle så kostnaden blir 0:-. Är inte det det bästa förslaget så säg??? :tuttar

Det jag egentligen skulle säga var:
Har fyllt på SMCs sida med foton den 9/7 med bilder tagna av kille från Gästrike Tidning.

Länk här: http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=2737

Wheii

Ny medlem
Gick med
27 Nov 2006
Hoj
Yamaha Fzs 600 Rj02+Laverda Lesmo 125
Men fasen Anna - nu är man ju helt avslöjad... :hördu

:notme ...eller... :D
Hur var det nu Dirtfighter, vem var det egentligen som hade kinky fantasi? :D

*ha ha* vem var det nu som avslöjade sig? eller just avslöjade vem som döljer sig bakom ditt alias :D
Kinky eller inte... njae, jag var nog mer ute efter att tala om att det inte var Lotta som hade motivlackat.... *he he*

Lustigt avslöjande var det ju annars att just när vi för första gången har namnskyltar på oss så kommer folk inte ihåg vad vi heter... :va

Chaneran

* Erica *
Gick med
5 Jul 2006
Hoj
R1 -05
*ha ha* vem var det nu som avslöjade sig? eller just avslöjade vem som döljer sig bakom ditt alias :D
Kinky eller inte... njae, jag var nog mer ute efter att tala om att det inte var Lotta som hade motivlackat.... *he he*

Lustigt avslöjande var det ju annars att just när vi för första gången har namnskyltar på oss så kommer folk inte ihåg vad vi heter... :va

hihi, nja, vilket nick jag döljer mig under är ju inte nån hemlis, det var inte det jag försökte ducka för... :D

Men du har en poäng där med namnbrickorna... :) Märkligt... :va

Mammas Nya Kille

Bäst i test!
Gick med
4 Feb 2006
Hoj
wr250f
Ni är ju så söta, så vem kollar på brickorna:tuttar

Å,du chaneran det var DU som drog ''slutsattsen''(bra ordval va:D ) av att dom som hadde långt till bromshantaget hadde stor *** sådeså!:tungan

Last edited:

Chaneran

* Erica *
Gick med
5 Jul 2006
Hoj
R1 -05
Ni är ju så söta, så vem kollar på brickorna:tuttar

Å,du chaneran det var DU som drog ''slutsattsen''(bra ordval va:D ) av att dom som hadde långt till bromshantaget hadde stor *** sådeså!:tungan

Nja, vänta nu, jag sa bara nåt i stil med att "man vet ju vad man brukar säga om stora händer"... Vad du fick det till vet ju inte jag ;) :D

HåkanL

Det omöjliga tar bara lite längre tid ;)
Gick med
8 Jan 2005
Hoj
XR650R
Rörberg igen

så på måndag e det dags igen hoppas på lite sol den här gången... vore ju en trevlig omväxling tycker jag....

Papi

Motoped
Gick med
24 Sep 2006
Hoj
Gamm-Daytona
Ska tydligen bli kanon väder from imorgon o framåt. antar att det blir till att vara i god tid.
:tummenupp

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
-
Bkk Rörberg 6/8

Vi har lite tunt med instruktörer i morron, självklart så kör vi ändå! Ber dock om lite överseende med att vi har begränsade resurser. Detta innebär bl.a att gröngrupp får ställa in sig på att ta mycket eget "ansvar" för sin träning med morgondagens tema -gaskontroll. // Mats

HåkanL

Gick med
8 Jan 2005
Hoj
XR650R
Synd på bristen på instruktörer men det är ju ändå kul att åka där så jag blir med imorn och hoppas på många fler särskilt om vädret ska vara kalas.... syns i morn alla åksugna...

//Håkan

HåkanL

Gick med
8 Jan 2005
Hoj
XR650R
Ap ap, helt solo blir ni inte, ni kommer att få dras med mej !:) men eftersom det antagligen blir mycke folk så kommer jag kanske inte att hinna med att kolla på alla..

Kan ju inte va så svårt att villa bort en R6;a bland 15 andra gasglada.... *host host*:gnissla syns ikväll alla gasglada

//Håkan

Mammas Nya Kille

Bäst i test!
Gick med
4 Feb 2006
Hoj
wr250f
Ap ap, helt solo blir ni inte, ni kommer att få dras med mej !:) men eftersom det antagligen blir mycke folk så kommer jag kanske inte att hinna med att kolla på alla..

Hehe, tror du ja....Sätter en slant på att R1-Bull sätter av dig efter rakan redan på första passet:D

(SÅNT KAN GE PLUSPOÄNG PÅ PUBKVÄLLEN)

]

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...