Banan är ju 8 meter bred, så det blir nog svårt att lösa med 199 kronors-tält Annars går det ju att gräva ner värmeslingor, och då kan vi ju köra året runt!
Finns nåt som heter idealspår,
Men om det nu bara finns ett "idealspår", så räcker det väl med att lägga ner värmeslingor som är några centimeter breda i spåret. Det borde väl gå att göra rätt billigt?
Erica heter hon med den motivlackade R1:an och ja... vad ska man säga...*flin*
Men fasen Anna - nu är man ju helt avslöjad...
...eller...
Hur var det nu Dirtfighter, vem var det egentligen som hade kinky fantasi?
*ha ha* vem var det nu som avslöjade sig? eller just avslöjade vem som döljer sig bakom ditt alias
Kinky eller inte... njae, jag var nog mer ute efter att tala om att det inte var Lotta som hade motivlackat.... *he he*
Lustigt avslöjande var det ju annars att just när vi för första gången har namnskyltar på oss så kommer folk inte ihåg vad vi heter...
Ni är ju så söta, så vem kollar på brickorna
Å,du chaneran det var DU som drog ''slutsattsen''(bra ordval va ) av att dom som hadde långt till bromshantaget hadde stor *** sådeså!
Ap ap, helt solo blir ni inte, ni kommer att få dras med mej ! men eftersom det antagligen blir mycke folk så kommer jag kanske inte att hinna med att kolla på alla..Hehe... inge instruktörer i grön grupp
Gaskontroll låter bra dårå
Ap ap, helt solo blir ni inte, ni kommer att få dras med mej ! men eftersom det antagligen blir mycke folk så kommer jag kanske inte att hinna med att kolla på alla..
Ap ap, helt solo blir ni inte, ni kommer att få dras med mej ! men eftersom det antagligen blir mycke folk så kommer jag kanske inte att hinna med att kolla på alla..
Hehe, tror du ja....Sätter en slant på att R1-Bull sätter av dig efter rakan redan på första passet
(SÅNT KAN GE PLUSPOÄNG PÅ PUBKVÄLLEN)
]
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha