brudar

Horizon

Bäst
Gick med
21 Jun 2008
Hoj
07 - Honda Hornet 600
okey boys jag vänder mig till er tips vad man kan snacka med brudar på på en 1v1 date som intresserar dem o får kan få igång en konversation, alla tips som ni ligger inne på smäll upp dem bara! haha:tummenupp

jag bestämde för att skicka första saken själv.

"om man tar köttfärsen eller salladen först när man mekar en taco"

kom med så mkt ni kan så kan vi få ihop en bok md samtals ämnen^^ haha

Last edited:

Torrfarfar

Torrfarfar
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
Svart Kawa
ja var ska man börja :)
de första kan väl va att undivka att prata om dig sjävl för mkt om hon inte frågar dig, samtalsämnet beror ju också på hur väl du känner henne så klart. Men vardaliga saker :tummenupp

Horizon

Bäst
Gick med
21 Jun 2008
Hoj
07 - Honda Hornet 600
hehe okeej ^^

en till sak man kan snacka om "hur gott/äckligt det är med kaffe"^^

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
fråga vad det är för likhet mellan en fitta och en afroafrikan

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
fråga vad hon gör på fritiden och prata sen vidare om det av svaren som intresserar dig mest...?
om det nu finns ett vill säga:gnissla

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
brudar älskar att babbla och dom älskar att man lyssnar på dom. börja prata om lite olika saker tills du träffar hennes intresse, så är kvällen räddad.

Sir Kurtock

Bild på käringa
Gick med
7 Feb 2007
Hoj
CBX -80, CB1300F -03
Det du INTE ska:

a) Komma försent
b) Vara full
c) Prata om dina x

...det sista (c) är ok om det nu skulle visa sig att du inte är intresserad av att bli närmare bekant med henne..(b) om det kniper,och skulle det inte räcka får du ta till "storsläggan", d v s: prata om dig själv, och vad du än gör se till att hon inte får en syl i vädret.

HELS

Precis så långsam som det ser ut
Gick med
15 Dec 2006
Hoj
F4i "sport deluxe"
Jag tillämpar/ tillämpade samma taktik som ni här ovan. Håll käften i störta möjliga utsträckning... Jag tror att det är få män som förbättrar sina chanser att få sig lite action genom att prata. Se till att det är hon som snackar mest men håll för guds skull koll på vad hon säger så du kan hänga på med ett par ofarliga kommentarer här och där så du verkar intresserad.

Om du verkligen vill vara på den säkra sidan köper du "sex and the city" boxen och lär dig namnet på alla Carrys pojkvänner (yes jag vet vad hon heter). Denna serie verkar vara som heroin för de flesta av det motsatta könet. kanske inte så bra för din image dock hmmm

Horizon

Bäst
Gick med
21 Jun 2008
Hoj
07 - Honda Hornet 600
gillar sex and the city tipset ska nog kolla lite på den^^ hahaha ös på me mer tips alla som har^^ xD

falken

Ska bli snabbare än Einar!
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
Yamaha R1 -08
Få henne att prata om sig själv.

Det är ett jävligt bra tips.. Memorera allt hon säger!

Annars riskerar du att få henna att tro att du inte lyssnar.
Och då min vän, då ligger du på minus! :näsblod

Edit: Såg att Hels hade skrivit samma sak.. men det tåls att skrivas igen :tummenupp

Last edited:

Pijt

Ny medlem
Gick med
6 May 2005
Hoj
748
Jag tillämpar/ tillämpade samma taktik som ni här ovan. Håll käften i störta möjliga utsträckning... Jag tror att det är få män som förbättrar sina chanser att få sig lite action genom att prata. Se till att det är hon som snackar mest men håll för guds skull koll på vad hon säger så du kan hänga på med ett par ofarliga kommentarer här och där så du verkar intresserad.

Om du verkligen vill vara på den säkra sidan köper du "sex and the city" boxen och lär dig namnet på alla Carrys pojkvänner (yes jag vet vad hon heter). Denna serie verkar vara som heroin för de flesta av det motsatta könet. kanske inte så bra för din image dock hmmm

Carrie :fakta

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*

???? Har du verkligen en tjej själv?!! :arsele :D (du ska INTE hålla käften)

Till trådskaparen:
du ska vara avslappnad och inte planera ihjäl kvällen med en massa repliker och samtalsämnen, blir inte särskilt trevligt när allt går på manus.
Om du ger ett soft och skönt intryck och e bara cool och avslappnad så kommer hon också att bli det. :krama
Jag vet inte hur du träffat/lärt känna denna donna och vet inte heller hur mkt ni snackat förut, men det verkar ialla fall so du är väldigt intresserad iom att du lägger ut en tråd.. :tummenupp
Åker hon också hoj? Vad jobbar/pluggar hon me? Har ni gemensamma kompisar ni kan snacka skit om?:näsblod
Om du e nervös inför själva snacket kan du hyra en rulle och så har ni den att snacka om.
Lycka till!:pannkyss

Edit: Hon heter Carrie, inte Carry

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll