Nipponbagarn
Ny medlem
Fråga hur hon ställer sig till att bli upptejpad på en lyckstolpe...
Helt sjukt att ingen kommit på det före mig![Va?? :va :va](/img/smilies/nya/confused.gif)
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
![Rofl :rofl :rofl](/img/smilies/rofl.gif)
Helt sjukt att ingen kommit på det före mig
![Va?? :va :va](/img/smilies/nya/confused.gif)
Nu kan det eventuellt bli lite problem att beställa vin&sprit på uteställen då TS är 17 år enligt profilen...
som mina 8 år av att jobba som bartender här i sthlm så kan jag bara ge dig ett solit tips!
alkohol!DU ska sjävlklart dricka lika mycket som henne annars kan hon få för sig att du försöker supa henne full.(vilket är likamed att du bara vill ligga).
OBS! HON FÅR INTE BLI DYGNRAK (kört rejs, för om man försöker något då så känner hon sig slampig och det vill vi ju inte)
Har du nu gjort rätt och visat att du vill mer än att prata (inte ställa frågan ligga?) en puss på munnen, lite kela etc... så är du i mål.
fakta:
ju mer onykter en tjej är desto mer avslappnad och samtalsvillig är hon (lättare att prata om saker och inte lika stelt)
MAY THE FORCE BE WITH YOU!!![]()
![]()
Var dej själv!!
Det måste väl ändå vara det sämsta tipset hittills, med marginal.![]()
Ok, ett seriöst försök till förslag då.
Läs Nurseys en gång till!
Men det med att komma dit tom, det har nog Nursey fått från "There´s something about Mary"... bättre att vara lite påläst på aktuella händelser... för om hon är det och börjar vilja prata om G7 mötet eller senaste Idol eller varför inte Kändisar på glid så är det bra att i alla fall ha något att svara med.
Men just det med att ha en repertoar är nog det sämsta man kan ha om jag skall vara ärlig, och ja, jag har varit på en del dejter och de flesta har gått ganska bra... antingen för att jag var en jäkel på dejting eller så var det för att jag hade en lägenhet inte alls långt därifrån...![]()
Var har du jobbat på för krog egentligen?![]()
??? Nä, det där tipset sugerrrrr. Om du är en osäker tönt som måste shota/supa din date för att ha en chans är du bara en tomte! Så jävla fegt o omanligt alltså.![]()
Bjud henne ist på middag alt nåt mysigt tapas-ställe och sitt och softa och visst kan ni dricka lite vin och nån drink till, men förlita dej inte till spriten allena..![]()
En frozen daquari som dessert är både gott och mysigt.![]()
Visst kan jag hålla med om att en drink el två gör en lite avslappnad men håll det bara till det!
Om du super dej och henne full kommer det bara bli blasè och pinsamt och ni kommer ha en bakis-ångest dagen efter. Du vill väl inte sätta på en tjej som är däckad och som bara ligger och tar emot som en sopsäck??![]()
![]()
Var dej själv!! Försök inte sälja in dej som nåt annat och sitt inte och skryt, bara softa och ha kul, så kommer ni nog charma varandra![]()
![]()
Ni glömmer ju "kändis med bra jobb"-tricket:
"Hej jag heter Britney Spears och kör rymdraket. Ligga?"
.
Men Nursey, nu får du läsa om...
Jag skrev "för om hon är det och börjar vilja prata om..." så allt jag pratar om är bara att vara förberedd på att kunna prata om det hon vill prata om.
Saken är ju den att söker man råd från SH så har man nog inte så mycket att komma med själv, så det är nog bättre att vara väl förberedd på det mesta annat istället.![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |