brudar

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
nu ska du få ett råd som får alla andra svar o blekna:pannkyss
är tjejen blondin så räcker det enbart o lyssna med halva hjärnan , dvs du kan fortsätta tänka på din nyblivna ,hoj tv spelande eller hennes bröst hon är ju ändå blondin o blåst räcker med o svara lite halvt ibland ,, är tjejen rödhårig så har hon häftigt temperament alltså inget för dig ,gå hem o sup istället, men är hon därimot svart eller brunett då gäller det o sköta sig,, avslappnad ska du vara o lyssna på vad denna tös har o säga börja absolut inte få storhetsvansinne o prata på som att du vore den störste av alla alfa hanner. nej som sagt lyssna o ställ lite intelligenta frågor så går det nog hem ,ett avslappnat ställe kan vara ngn resturang skulle det skita sig iaf så slipper du iaf vandra hem hungrig

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nu kan det eventuellt bli lite problem att beställa vin&sprit på uteställen då TS är 17 år enligt profilen...

Inte då!

Förövrigt är allt prat med kvinnfolk av ondo, inget gott har någonsin kommit av sådant.

Last edited:

Dr.Bike

Guest
Oj oj oj vad ni konstrar till allt smågossar! :D

Kärlek...

Det är inte konstigt som ni virrar till det i den här tråden.
Vaffan, det gäller bara att hitta rätt exemplar. ;)
Jag menar, ok, ni har hittat en nitlott och måste hålla på och kråma er och konversera.
Men! :fattartil
Ibland KAN livet vara så mycket enklare! :lol
Gör som jag sa: leta upp RÄTT ex.
Resten är en promenad i bollparken....

Love at first sight?
You bet ;)

Bifogat

• true love.jpg
    true love.jpg
    194.7 KB · Visningar: 173
Last edited:

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
som mina 8 år av att jobba som bartender här i sthlm så kan jag bara ge dig ett solit tips!

alkohol!DU ska sjävlklart dricka lika mycket som henne annars kan hon få för sig att du försöker supa henne full.(vilket är likamed att du bara vill ligga).
OBS! HON FÅR INTE BLI DYGNRAK (kört rejs, för om man försöker något då så känner hon sig slampig och det vill vi ju inte)
Har du nu gjort rätt och visat att du vill mer än att prata (inte ställa frågan ligga?) en puss på munnen, lite kela etc... så är du i mål.
fakta:
ju mer onykter en tjej är desto mer avslappnad och samtalsvillig är hon (lättare att prata om saker och inte lika stelt)

MAY THE FORCE BE WITH YOU!! :tummenupp :yoparty

Var har du jobbat på för krog egentligen? :va
??? Nä, det där tipset sugerrrrr. Om du är en osäker tönt som måste shota/supa din date för att ha en chans är du bara en tomte! Så jävla fegt o omanligt alltså. :mad:

Bjud henne ist på middag alt nåt mysigt tapas-ställe och sitt och softa och visst kan ni dricka lite vin och nån drink till, men förlita dej inte till spriten allena.. :mattias
En frozen daquari som dessert är både gott och mysigt. :kiss
Visst kan jag hålla med om att en drink el två gör en lite avslappnad men håll det bara till det!
Om du super dej och henne full kommer det bara bli blasè och pinsamt och ni kommer ha en bakis-ångest dagen efter. Du vill väl inte sätta på en tjej som är däckad och som bara ligger och tar emot som en sopsäck?? :näsblod :jisses

Var dej själv!! Försök inte sälja in dej som nåt annat och sitt inte och skryt, bara softa och ha kul, så kommer ni nog charma varandra :) :tuttar

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
har hört att bartenders o ssäkert folk kör med den taktiken för o få ligga ,,
skamligt:huvet

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
fruntimmer vill ha en man som är säker i sig själv men utan att vara stöddig och uppenbart självsäker, en man som kan prata men vet att det är bättre att vara tyst och lyssna och framför allt, han skall inte hålla på och komma med en massa taffsande och taffliga försök men får gärna förföra...

vem har sagt att fruntimmer är lätta att handskas med??? :D

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Det sämsta man kan göra är att ha en "pratrepertoar" färdig då man träffas.

Det är ofta en hit att satsa på humor..bjud på dig själv utan att vara skraj att verka töntig. Det uppmanar henne att göra det samma. Hitta något gemensamt samtalsämne och dra upp roliga anekdoter eller nått.

Slappna av framförallt!

Gå dit utan en tanke i huvudet förutom att du skall lära känna människan och ha kul. Hon kommer säkert vara lika skraj att det blir pinsam tystnad som du. Gör något kul av den pinsamma tystnaden om den uppstår, genom att påpeka att du inte heller kom på nått att bidra med..eller något. Ta eggen av det hela.
Vad gör lite tystnad EGENTLIGEN? Sålänge hon inte sitter o kollar på klockan och rullar med ögonen så är det helt okej.

PS: var inte överdrivet fokuserad på henne. Var laid back och avslappnad. En kille som absorberar varenda andetag man gör är asjobbigt! LAGOM!!!

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Ok, ett seriöst försök till förslag då.

Läs Nurseys en gång till!
Men det med att komma dit tom, det har nog Nursey fått från "There´s something about Mary"... bättre att vara lite påläst på aktuella händelser... för om hon är det och börjar vilja prata om G7 mötet eller senaste Idol eller varför inte Kändisar på glid så är det bra att i alla fall ha något att svara med.

Men just det med att ha en repertoar är nog det sämsta man kan ha om jag skall vara ärlig, och ja, jag har varit på en del dejter och de flesta har gått ganska bra... antingen för att jag var en jäkel på dejting eller så var det för att jag hade en lägenhet inte alls långt därifrån... :)

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Ok, ett seriöst försök till förslag då.

Läs Nurseys en gång till!
Men det med att komma dit tom, det har nog Nursey fått från "There´s something about Mary"... bättre att vara lite påläst på aktuella händelser... för om hon är det och börjar vilja prata om G7 mötet eller senaste Idol eller varför inte Kändisar på glid så är det bra att i alla fall ha något att svara med.

Men just det med att ha en repertoar är nog det sämsta man kan ha om jag skall vara ärlig, och ja, jag har varit på en del dejter och de flesta har gått ganska bra... antingen för att jag var en jäkel på dejting eller så var det för att jag hade en lägenhet inte alls långt därifrån... :)

Kommer snubben dit och börjar prata G7 mötet eller senaste debatten i riksadgen så blir det ingen dejt för då sticker jag på toan utan att komma tillbaka. Vill jag göra det så kan jag sitta och prata med min mamma eller KGK ;)

Sedan sade jag faktiskt att han skulle gå utan en tanke i huvudet..inte tom i påsen :p
Jag får väl ändra det till...inga förväntningar då. Bara ta det som det kommer! Då går det bäst!

Last edited:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Låtsas bara vara intresserad av det de har att säga. Det brukar vara kläder, Brad Pitt, Sex and the city och Blondin Bella.

När de sedan tror att du verkligen bryr dig om vad hon tycker är det bara att sätta på'na och kliva på nästa.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Men Nursey, nu får du läsa om...
Jag skrev "för om hon är det och börjar vilja prata om..." så allt jag pratar om är bara att vara förberedd på att kunna prata om det hon vill prata om.
Saken är ju den att söker man råd från SH så har man nog inte så mycket att komma med själv, så det är nog bättre att vara väl förberedd på det mesta annat istället. :)

Cuba

Slut med töntandet!
Gick med
9 Jan 2007
Hoj
Harley-Davidson panna
Fråga hur gammal hon är och hur mycket hon väger, då visar du att du är intresserad av henne. Se sen förvånad ut och säg "Åfan, inte mer??", då inser hon att du tycker att hon är mycket mognare än vad hon egentligen borde vara.

maximums

nattkörning
Gick med
2 Aug 2007
Hoj
2008, Honda cbr1000rr
:pannkyss
Var har du jobbat på för krog egentligen? :va
??? Nä, det där tipset sugerrrrr. Om du är en osäker tönt som måste shota/supa din date för att ha en chans är du bara en tomte! Så jävla fegt o omanligt alltså. :mad:

Bjud henne ist på middag alt nåt mysigt tapas-ställe och sitt och softa och visst kan ni dricka lite vin och nån drink till, men förlita dej inte till spriten allena.. :mattias
En frozen daquari som dessert är både gott och mysigt. :kiss
Visst kan jag hålla med om att en drink el två gör en lite avslappnad men håll det bara till det!
Om du super dej och henne full kommer det bara bli blasè och pinsamt och ni kommer ha en bakis-ångest dagen efter. Du vill väl inte sätta på en tjej som är däckad och som bara ligger och tar emot som en sopsäck?? :näsblod :jisses

Var dej själv!! Försök inte sälja in dej som nåt annat och sitt inte och skryt, bara softa och ha kul, så kommer ni nog charma varandra :) :tuttar

HAHAHAHA...snacka om att ta mitt inlägg på allvar!!! calm down pussycat caaalm down!!

Ni glömmer ju "kändis med bra jobb"-tricket:

"Hej jag heter Britney Spears och kör rymdraket. Ligga?"

.

eller som Peter i family guy sa på sin reunion, "im a secret agent, austronat, millionaire" :D

Last edited:

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Har man nån form av personkemi behöver man ju knappast en bok för att få en date o flöda

funkar det inte att konversera utan en lapp med topics i fickan borde du nog kika på en annan brutta

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
lyssna på damerna dom har bäst tips.

Va dig själv å skryt för gud skull inte, damer är sällan intresserade av när du drog snuten sist eller hur fort du kan köra på bakan.

En bra öppning på kvällen är att ge damen en komplimang. men det gäller att vara ärlig i det du säger för dom har en utomjordisk förmåga att genomskåda en lögn dom små liven.

lycka till.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Men Nursey, nu får du läsa om...
Jag skrev "för om hon är det och börjar vilja prata om..." så allt jag pratar om är bara att vara förberedd på att kunna prata om det hon vill prata om.
Saken är ju den att söker man råd från SH så har man nog inte så mycket att komma med själv, så det är nog bättre att vara väl förberedd på det mesta annat istället. :)

Jag menade att om det är ett trist ämne man inte kan ngt om så är det ingen idé att lusläsa tidningar utifall att...för att impa. (Då skall man hålla sig till ämnen man kan utan att behöva öva innan :p OBS! Personlig åsikt!) ;) då är det bättre att smita därifrån ;)

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy