brudar

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
bjud hem na på en bra film. chikflick så är hon så uttråkad så hon snackar automatiskt med dig. en skräckis så sitter hon i famnen istället :D
ladda hem mirrors.

annars ta ut hon på en dans o se o lär :tummenupp
http://www.youtube.com/watch?v=3LmmCYxe5k0

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Hoj
Kåtemma 990, R6 Banskrot.
De är bara att visa dina moves!!
http://www.youtube.com/watch?v=ocV1MZVe-5U

Tror nog mest att låta de flöda lyssna på vad hon säger men bli inte för "tam" de flesta tjejer gillar Badboys var lite rapp och håll inte med om allt hon säger!
Om de funkar så funkar de annars är de bara gå in i depå.

Eller som de stod i "tjejen på maxi tråden" kläm henne på pattarna slicka i örat tills de smakar beskt då vill hon ligga.

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
fruntimmer vill ha en man som är säker i sig själv men utan att vara stöddig och uppenbart självsäker, en man som kan prata men vet att det är bättre att vara tyst och lyssna och framför allt, han skall inte hålla på och komma med en massa taffsande och taffliga försök men får gärna förföra... :D

:Bugar Äntligen en förnuftig kille på SH! :kiss
Watch and learn SH-boys! :yoparty

..är du singel må tro? ;)

Dr.Bike

Guest
Fan är det INGEN som har HUMOR längre???

INGEN har kommenterat min fantastiskt roliga bild.
Antagligen för att ni TROR på vad jag skriver?
Herrejösses vad alla var seriösa här i tråden då!
Värsta STARLET-andan:

Men var dig själv, var snäll, prata om snälla saker, var inte konstlad, drick inte för mycket sprit....
Osv osv

Men hallå!
Ni talar till "nästan" vuxna människor.
Har de inte räknat ut allt detta redan, så låt Darwin ha sin gång.
De SKA helt enkelt inte reproducera sig.

maximums

nattkörning
Gick med
2 Aug 2007
Hoj
2008, Honda cbr1000rr
Fan är det INGEN som har HUMOR längre???

INGEN har kommenterat min fantastiskt roliga bild.
Antagligen för att ni TROR på vad jag skriver?
Herrejösses vad alla var seriösa här i tråden då!
Värsta STARLET-andan:

Men var dig själv, var snäll, prata om snälla saker, var inte konstlad, drick inte för mycket sprit....
Osv osv

Men hallå!
Ni talar till "nästan" vuxna människor.
Har de inte räknat ut allt detta redan, så låt Darwin ha sin gång.
De SKA helt enkelt inte reproducera sig.

HAHA :tummenupp

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Det är bögit med tjejer !

Gabor

Guest
Tjejer är enkla varelser, vad alla ska krångla till det.

Fråga vad hon vill ha, säg vad du har att erbjuda. Sen ger det sig själv...:D

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Tjejer är enkla varelser, vad alla ska krångla till det.

Fråga vad hon vill ha, säg vad du har att erbjuda. Sen ger det sig själv...:D
Går även att babbla tills de lägger knäna mot öronen för att slippa höra mer.

Din teknik låter som en introduktion till luderköp.

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Såklart inte, jag är numera gift. :tummenupp :)

Damm.. all the good ones are taken! :4skrika :huvet

Gentlemän är en utdöende grupp killar som borde bli införskaffade som en utrotningshotad ras skyddad mot jakt och slakt ,dvs att endast en kvinna ska få hans gunst.
Inte rättvisst mot oss andra ju :tuttar
Dela med er systrar! :D

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

Gentlemän är en utdöende grupp killar som borde bli införskaffade som en utrotningshotad ras skyddad mot jakt och slakt ,dvs att endast en kvinna ska få hans gunst.

Ja och om ni kvinnor höll samma kurs i mer en trettio sekunder och inte ändrade världsläget och dess utgång stup i kvarten så ska du nog se på fan att det finns fler av den sorten du finner interessant !

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
Ha inte en massa färdiga samtalsämnen. Risken är ganska stor att hon inte gillar samtalsämnet. Det är bättre att fiska lite försiktigt om vad hennes intressen är och hänga på när ni hittar ett samtalsämne som är gemensamt. (Förutsatt att hon inte bara är intresserad av smink, sex & the city osv)
Gör inte så stor sak av det. Gå dit och var dig själv.
Ställ gärna frågor om henne, Vad hon gillar att göra på fritiden, syskon, skola/jobb osv. Sen är det bara att hänga på.
Tjejer gillar killar som intresserar sig lite för dom. Var inte rädd för att klämma in några egna åsikter även om du inte alltid tycker lika. Jag tror att många tjejer kan tycka att det är lite "freaky" om en kille bara håller med liksom dom säkert inte tycker att det är så skoj om man är tvungen att säga emot ifråga om allt.

Bjud lite på dig själv och var inte alltför rädd att göra bort dig. Men du skall självklart inte göra bort dig hela tiden. Tjejer gillar killar som är säkra i sig själva och kan bjuda på att göra bort sig eller liknande ibland men inte totala klantarslen som gör bort sig hela tiden.

Egentligen är det så enkelt att om det inte blir något samtal utan detaljplanering så är ni inte rätt för varandra. Det är en dejt och inte ett sammanträde på ett företag.
Slappna av, var dig själv, intressera dig lite för henne och bjud lite på dig själv så löser sig resten. Strunta i :ligga. Gillar hon dig och du gillar henne så kommer det ju att hända i alla fall.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA

Det krångligaste med gentlemannagrejen är att man lätt blir ratad i början av livet, man håller upp en dörr eller så och blir utskrattad av klasskompisar eller liknande... senare när man börjar dejta så vill unga naiva brudar ha tuffa elaka killar som gärna har slagits och haft sig, så står man där med noll slagsmål i ryggsäcken så är man åter körd... det är först när man kommit upp i 30års åldern som tjejerna som har kommit på att de faktiskt uppskattar en gentleman som även kan vara lite mjuk men samtidigt bestämd, en kille som gråter är inte larvigt utan visar på känslor man skall vara rädd om...

Så som slutkläm skulle jag påstå att det är tjejerna som förstör de bra gentlemännen genom att försöka tala om att de vill ha farliga killar under just den tiden som de formas till den man de kommer vara resten av livet... nämligen tidiga 20. :tummenupp

Nu kommer nog det här inlägget kopieras till Gaytråden... :gnissla

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Ja och om ni kvinnor höll samma kurs i mer en trettio sekunder och inte ändrade världsläget och dess utgång stup i kvarten så ska du nog se på fan att det finns fler av den sorten du finner interessant !

Vadå jag har aldrig ändrat mej..?! ..eller, har jag? nä, nu vet jag inte.. :lol

men, allvarligt gentelemannen e död.. :(

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Vadå jag har aldrig ändrat mej..?! ..eller, har jag? nä, nu vet jag inte.. :lol

Har en polare som VAR en sjysst gentleman... efter ha blivit bränd av tre brudar är han nu rätt nonchalant i sina förhållanden och har en väldig integritet som är ganska svår att ta sig igenom.

Sen kan man diskutera vad en gentleman är... för mig är en gentleman någon som bryr sig om cheyen minst lika mycket som sig själv, har omtanke för de nära och kära, aldrig har för avsikt att såra och gärna försöker underlätta vardagen för cheyen och kanske några till i närheten. Sen är det väl hyffsat viktigt att kunna visa känslor och vara öppen med sin kärlek till cheyen också.

En gentleman är INTE någon som likställs med toffel.

Ok. Han ska alltså grina på dejten?

Roligt att du triggade på just den lilla detaljen... om det är vad du tror så får det stå för dig.

Last edited:

Dr.Bike

Guest

Skitsnack!

Men som många fruntimmer så letar du i sopcontainern istället för i delikatessdisken.
Eller hur kommer det sig att alla bittra fruntimmer som hatar sina ex, snart skaffar en LIKADAN.
Och en igen. Och om igen.
Varför tar den som varit med en alkis och haft ett helvete en alkis igen?
Osv osv.

Brewdar... can't understand them.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll