brudar

Dr.Bike

Guest
Av någon konstig anledning vill både killar och tjejer ha den som dom inte kan få.

Snälla, omtänksamma killen som visar tjejen att han skulle göra allt för henne, säger att hon är snygg och intressant, är inte ett dugg intressant efter 20 minuter, annat än till en kompis.
Hon vill ju ha den där killen som är ....

Outlaw!
Farliga killen.
Inte snälla mesen (även om han vore det mest logiska valet)
Lagom omogen som en jättebebis så hon kan "ta hand om" och "uppfostra"
Stark (hennes gener från neantderthaltiden lurar henne då hon tror att han skyddar familjen bättre, jagar bättre osv)

Men! Finessen är att ALLA dessa ovanstående egenskaper KAN ersättas.
Jepp du gissade rätt.
Pengar & Makt/Framgång.
Kopiöst mycket pengar och/eller makt verkar göra vem som helst snygg.
Likaså framgång.
Tjejerna hänger som klasar (detta är förnedrande för er tjejer att ni beter er såhär!)

Vilken tjej skulle erkänna att det skulle fukta sig i trosorna om de mötte "Rossi" irl utan att roadracingstjärnan Rossi fanns? Dvs ett vanligt anonymt ansikte? Fast med fula polisonger? Rätt: Ingen!
Eller hur förklarar man att Göran Persson ens har en fru?
Skulle Keith Richards (utan att vara känd eller rik) kunna få 22-åriga tjejer att krypa baklänges över golvet av ren kåthet?

Skulle inte tro det.

Last edited:

Missy

Just fabulous
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
På G
nu ska du få ett råd som får alla andra svar o blekna:pannkyss
är tjejen blondin så räcker det enbart o lyssna med halva hjärnan , dvs du kan fortsätta tänka på din nyblivna ,hoj tv spelande eller hennes bröst hon är ju ändå blondin o blåst räcker med o svara lite halvt ibland ,, är tjejen rödhårig så har hon häftigt temperament alltså inget för dig ,gå hem o sup istället, men är hon därimot svart eller brunett då gäller det o sköta sig,, avslappnad ska du vara o lyssna på vad denna tös har o säga börja absolut inte få storhetsvansinne o prata på som att du vore den störste av alla alfa hanner. nej som sagt lyssna o ställ lite intelligenta frågor så går det nog hem ,ett avslappnat ställe kan vara ngn resturang skulle det skita sig iaf så slipper du iaf vandra hem hungrig

Ett jävligt bra svar, håller med till fullo.
(Jag e brunett)

Låtsas bara vara intresserad av det de har att säga. Det brukar vara kläder, Brad Pitt, Sex and the city och Blondin Bella.

När de sedan tror att du verkligen bryr dig om vad hon tycker är det bara att sätta på'na och kliva på nästa.

Du har sååå fel killen...
Alla brudar gillar inte Sex and the City...
Min bögkompis fick tvinga med mig när filmen hade premiär. Hade inte tänkt se den, men vad gör man inte för sina vänner?

Det finns kvinnor som är sofistikerade och vill föra ett samtal om lite vettiga saker än mode, kändisar eller annat skit.

Att vara en gentleman handlar inte om att hålla upp en dörr, det handlar om en inställning/attityd till tjejer som går ut på mer än att ligga.
Att inte bara handla efter att till varje pris få sätta på henne, som om hon bara vore ett medel för njutning och för att boosta upp sitt ego ytterligare och behandla tjejen som ett ligg/strul, ett objekt, ett köttstycke.:näsblod
En "gentleman" i mina mått är en kille som ÄR intresserad och bryr sig och vill ha mysigt och som inte är rädd att "vara snäll, söt och påhittig" och visa att han faktiskt tycker om den donna han träffar. :kiss
Visste e det härligt med en kille som bara har fixat 3 rätters middag eller överraskar med en bukett blommor en dag?! :kär
En gentleman är någon som inte räds att vara romantisk! :tummenupp

och det skulle fan behövas lite mer av sådant virke i detta KK-samhälle..

Jag kunde inte skrivit det bättre själv... Är med dig till hudra.

Last edited:

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
Snälla killar får aldrig knulla. Så är det bara.

Angående sex and the city; Life is short - Wear high heels.

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Jag kunde inte skrivit det bättre själv... Är med dig till hudra.

:tummenupp
Ytterligare ett bevis för att det är DETTA vi tjejer vill ha och uppskattar :)

Farliga killen.
Inte snälla mesen
Pengar & Makt/Framgång.
Kopiöst mycket pengar och/eller makt verkar göra vem som helst snygg.
Likaså framgång.
Tjejerna hänger som klasar (detta är förnedrande för er tjejer att ni beter er såhär!)

Okej, det finns säker en del penga-kåta oseriösa brudar därute, men dra för guds skulle inte alla kvinnor över samma kam! :mad:
Jag vet inte vad du har träffat för kvinnor i ditt liv men antar att de inte varit de bästa exemplaren då då du tyvärr verkar synisk och bitter mot alla kvinnnor. :( :pannkyss
Blir så förbannad att några rötägg till tjejer ska dra dåligt rykte över hela kvinno-släktet och att män verkar tro att pengar är allt!:huvet
Det finns snälla och trevliga donnor som bara vill ha lite trevligt och jag betalar min egen nota själv tack! :)

Last edited:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Du har sååå fel killen...
Alla brudar gillar inte Sex and the City...
Min bögkompis fick tvinga med mig när filmen hade premiär. Hade inte tänkt se den, men vad gör man inte för sina vänner?

Det finns kvinnor som är sofistikerade och vill föra ett samtal om lite vettiga saker än mode, kändisar eller annat skit.

Oh.. Ytterligare en sådan där. "-Jo men JAG är minsann annorlunda" tjej.

Spännande, nydanande och intressant på alla sätt och vis. :rolleyes:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA

Okej, det finns säker en del penga-kåta oseriösa brudar därute, men dra för guds skulle inte alla kvinnor över samma kam! :mad:
Jag vet inte vad du har träffat för kvinnor i ditt liv men antar att de inte varit de bästa exemplaren då då du tyvärr verkar synisk och bitter mot alla kvinnnor. :( :pannkyss
Blir så förbannad att några rötägg till tjejer ska dra dåligt rykte över hela kvinno-släktet och att män verkar tro att pengar är allt!:huvet
Det finns snälla och trevliga donnor som bara vill ha lite trevligt och jag betalar min egen nota själv tack! :)

Vad tror du man som kille (när man var singel) blev på alla rötägg till killar som bara beter sig som svin och grusar gången för oss andra då.
Bara att acceptera att det finns både pärlor och svin i båda "läger".
Det bästa man kan göra är att istället för att använda samma upplägg för att träffa den rätta så byt taktik, titta utanför de ramar man normalt tittar i och var beredd... kan vara just han som frågar var han hittar chilin i grönsaksdisken.

Dr.Bike

Guest

Hey hey hey! :D

1. Jag drar inte ALLA kvinnnor över en kam. Det är DIN tolkning. Jag ger bara exempel.
2. Dåliga kvinnor är inte det sämsta! ;) Men: Jag träffar inga dåliga kvinnor. Faktum är att jag nog aldrig umgåtts med "någon såndär".
3. Jag är hm... realist. Inte cyniker. (fråga de som känner mig, ja ä int bitter ja int)
4. Var inte arg på dem som bara följer sina instinkter. Men som du själv säkert ser/vet så tar vissa kvinnor inte fel bara EN gång utan varje gång.
De verkar oförmögna att se att det är en slashas helt enkelt.

Last edited:

Gabor

Guest
Går även att babbla tills de lägger knäna mot öronen för att slippa höra mer.

Din teknik låter som en introduktion till luderköp.

Det verkar vara något du väl känner till.:tummenupp

Personligen var det inte det jag tänkte på eller menade. :D

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

De är fler än man tror.
Har några gånger hjälpt blyga snubbar i bekantskapskretsen att få :ligga.
Skitlätt.
Sprid ett rykte om att han har plenty stålars eller gigantisk snutt.
Har funkat varje gång.

Bedrägeri?
Ja.
Skäms?
Nej.

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Vadå jag har aldrig ändrat mej..?! ..eller, har jag? nä, nu vet jag inte.. :lol

men, allvarligt gentelemannen e död.. :(
Fel!

Tjejer älskar att bli uppvaktade av en gentleman som inte gör en stor grej av det hela utan gör sakerna naturligt. Jag vet att du skulle älska om jag höll upp dörren för dig när vi går in på baren, med en lätt beröring flyttar in dig när vi promenerar vid vägkanten så att jag gå ut mot vägen etc.

Vad som däremot inte ska vara en stor grej är att splitta notor. Är notan liten så säg helt sonika "Jag tar den här så tar du nästa". Går ni ut på resturang så splitta rakt av. Pengar ska aldrig få ta diskussionsämne om det inte är positivt. Så hur blir pengadiskussionen posivit. Jo vänd normalt tråkiga ämnen till ämnen som renderar positiva känslor

Kommer jobbfrågan upp och hon berättat vad hon gör så vänder jag ofta det till "ah, så trivs du med det, är det var du verkligen vill göra?"
"Så om vi antar att vi gick ut nu och spelade lotto och vann 100 miljoner, vad skulle du då vilja göra i livet då du kan göra vad du vill?"
Vips så har ni förvandlat ett tråkigt ämne till ett mycket roligare diskussionsämne och också gått in på en väg som går från "anställningsintervjufrågor" till att visionera en framtid och personliga drömmar.

Så vad göra på första dejten?.
Ja beroende på hur ni träffats så rekommenderar jag att alltid se till att träffa tjejen nära där du bor. Jag föreslår alltid en aktivitet som är nära där jag bor och att hon ska ringa upp mig när hon är nära. När hon ringer så säger jag att jag bara ska fixa lite småsaker och ber henne komma upp till lägenheten. Efter att hon kommit in och vi hälsat (hur vi hälsar, kram el. puss är beroende på hur vi träffats) så låter jag henne stiga in en snabbis innan vi ska dra. Anledningen till detta är helt enkelt för att jag vill inte att det ska kännas som ett stort steg för henne att gå hem till mig. Det ska kännas naturligt för henne och hon har varit hos mig förr och jag försökte inte dra nytta av det och det var inget "farligt".

Efter att hon fått titta sig runt, vilket hon lär vilja göra, så är det dags att dra på aktiviteten. Jag rekommenderar en aktivitet där kroppskontakt är naturligt. Promenad, minigolf, biljard, bowling etc.
Bio, fika etc där kroppskontakt är onaturligt blir lätt krystat. Girls wanna have fun så gå ut med tjejen och ha avslappnat kul. Kroppskontakten är otroligt viktig för att inte hamna i "kompisfacket". Håll henne lätt över midjeslutet när ni går in nånstans, ge henne en liten knuff när ni skrattar tillsammans etc. Få henne att VILJA ha mer av din kroppskontakt.
Planera inte mer än att se till att ha bokat en bowlingbana etc. så löser sig kvällen av sig själv. Alkohol eller inte är ingen big deal men jag rekommenderar att hålla det på en städad/kontrollerad nivå.

Om det skulle visa sig att det blir att gå hem till dig redan första dejten så se till att förmedla till henne att du är fine med det. För många tjejer är det ett stort steg så förmedla till henne att du vet om att kvinnor har minst lika stort sexbegär som män och att du oavsett vad som händer ändå skulle respektera henne som kvinna på morgonen. Det är allt hon vill höra, men du ska givetvis också mena det.

Allt det jag skriver ska givetvis kännas genuint för dig. Det kanske till en början inte är "var bara dig själv" men det kommer att vara "var ditt bästa själv". Kroppskontakten kommer också inte att kännas naturligt från början, men efter träning så är det ett kraftfullt verktyg i att skapa attraktion.

Good luck boys :)

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Allt det jag skriver ska givetvis kännas genuint för dig. Det kanske till en början inte är "var bara dig själv" men det kommer att vara "var ditt bästa själv". Kroppskontakten kommer också inte att kännas naturligt från början, men efter träning så är det ett kraftfullt verktyg i att skapa attraktion.

Good luck boys :)

Någon som läst The Game lite mycket kanske... men absolut, det funkar kanon och jag gillar verkligen repliken med "var bara dig själv... ditt bästa själv".

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Någon som läst The Game lite mycket kanske... men absolut, det funkar kanon och jag gillar verkligen repliken med "var bara dig själv... ditt bästa själv".
Har faktiskt inte läst boken, men har hört den kommentaren förr så funderar på att läsa den när jag hittar tid :)

Man blir aldrig för gammal för att börja utveckla sig till den man VILL, KAN och SKA bli. Man lever bara en gång så jag tycker jag är skyldig mig själv att göra det bästa av livet.

Därför tog jag ju hojkort tidigare i sommar :D

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Fel!
Tjejer älskar att bli uppvaktade av en gentleman som inte gör en stor grej av det hela utan gör sakerna naturligt. Det kanske till en början inte är "var bara dig själv" men det kommer att vara "var ditt bästa själv".

:tummenupp Jag håller ju med dig till fullo! Det är ju precis det jag menar att vi vill ha ju!
Blir så glad när jag läser sånt här :kär

men tyvärr så tycker jag att dessa romantiska scenarion händer allt för sällan

Last edited:

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
:tummenupp Jag håller ju med dig till fullo! Det är ju precis det jag menar att vi vill ha ju!
Blir så glad när jag läser sånt här :kär

men tyvärr så tycker jag att dessa romantiska scenarion händer allt för sällan
Klart det är vad ni vill ha :tungan

Nyckeln är helt enkelt att gå ut mer. Gå ut för att ha kul, prata med många människor istället för bara dina polare.

Liksom, Du ser 10 snygga killar på en klubb. Du bestämmer dig för att snacka med alla och se vad som händer.
4 visar sig vara upptagna,
2 är ointresserade och dissar dig,
2 är puckade och
2 är schyssta, sköna grabbar som vill träffa dig igen efter att ni växlat telefonnummer.
Nu har du två dejter kommande vecka. Vem fasen bryr sig då om de 8 som det inte klickade med?

Testa det så ska du se att "romatiska scenarion" kommer att hända mer ofta.
Happy hunting :)

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*

Nu har du nog fått det om bakfoten, det var inte jag som startade denna tråd :näsblod
utan jag kom med tips till den stackars 17åriga pojken som inte visste vad man skulle göra/snacka om på en dejt.
Du behöver alltså inte ge mej råd, gulligt att du gör det, men jag är inte ute efter nån "hunting"..
Jag bara ventilerar mina tankar på SH.. :pannkyss
:)

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
Anledningen till detta är helt enkelt för att jag vill inte att det ska kännas som ett stort steg för henne att gå hem till mig. Det ska kännas naturligt för henne och hon har varit hos mig förr och jag försökte inte dra nytta av det och det var inget "farligt".

Var inte riktigt säker på om jag var road eller oroad när jag läste det där. Händelseförloppet var så utstuderat att jag fick rysningar. Låter lite som du försöker locka hem ett barn eller tämja ett djur...

Räcker det inte med att säga att du kör hoj. Få som säger nej till en tur, inkluderar kroppskontakt och du kan ju locka upp henne i lägenheten för att hämta en hjälm till henne... :rolleyes:

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Nu har du nog fått det om bakfoten, det var inte jag som startade denna tråd
Haha ok, nä men det går likväl att byta ut så att det passar för en kille istället.

Lugn: Learning by doing :)
Vad jag vill avväpna är det faktum att många (både tjejer och killar) är så pass socialt programmerade i en stel form samhället döpt en i, att det kan bli tråkigt på en date. Hellre att jag välkomnar tjejen upp till mig och direkt ger henne en puss på munnen första dejten, innan vi drar iväg, så slipper hon spela dejtingspelet att hon första dejten ska ta farväl med en kyss om killen sköter sig, andra kvällen kanske följa med honom hem, men inget sex för det måste vänta till tredje dejten... osv.
Jag ser till att ha kul på mina dejter och med tjejerna jag träffar. Har jag inte kul med tjejerna jag träffar så kvittar det om hon är snygg eller inte, det blir inget mer ändå. Liksom, det är två vuxna människor som träffas. Låt det vara normalt och avslappnat och inte gå in med inställningen "undrar om vi ska gifta oss i framtiden?"

Bara min syn på saken.

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta

Varför ska han inte göra det? Du tänker ju lika smart och genomtänkt om alla som tränar.

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Det var då fan va alla gör sig till och spelar teater för att få knulla.

"Är hon en sån tjej ska du vara så, är hon sån så ska du vara så..."

Tjejer ställer krav, men vissa killars enda krav verkar vara att hon ska vara en tjej. Är hon inte intresserad av den man är så är det väl bara gå vidare till nästa. Jag tänker iaf inte sitta och läsa på om biodling eller tyska filosofer bara för att nån tjej råkar finna det intressant.

Vad ska man göra sen om det nu råkar bli nånting då? Fortsätta låtsas vara den där biodlaren, eller avslöja sig själv och bli dumpad?

Nä, håll er till dom ni passar ihop med och skit i dom andra. Inte konstigt att så många av dagens tjejer är som dom är, när varenda kille försöker anpassa sig till att vara just deras drömman utan att ställa några krav tillbaka. Tillåter man sig bli behandlad som skit, så blir man behandlad som skit.

Gå på dejten, var trevlig och var dig själv. Bemöt henne som hon bemöter dig. Verkar hon sur och uttråkad så är det inte din uppgift att ställa dig och jonglera med brinnande motorsågar för att få henne att klappa händerna och le. Du inser istället att det är kört, tackar för dig och går vidare.

Är man bara ute efter att para sig kanske inte denna strategi leder till garatanterad framgång, men jag tycker iaf inte det är värt att göra sig själv till åtlöje för nåt randomligg.

Avslutningsvis vill jag påpeka att jag tycker allt det här med The Game är störtlöjligt.

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Det var då fan va alla gör sig till och spelar teater för att få knulla.

"Är hon en sån tjej ska du vara så, är hon sån så ska du vara så..."

Tjejer ställer krav, men vissa killars enda krav verkar vara att hon ska vara en tjej. Är hon inte intresserad av den man är så är det väl bara gå vidare till nästa. Jag tänker iaf inte sitta och läsa på om biodling eller tyska filosofer bara för att nån tjej råkar finna det intressant.

Vad ska man göra sen om det nu råkar bli nånting då? Fortsätta låtsas vara den där biodlaren, eller avslöja sig själv och bli dumpad?

Nä, håll er till dom ni passar ihop med och skit i dom andra. Inte konstigt att så många av dagens tjejer är som dom är, när varenda kille försöker anpassa sig till att vara just deras drömman utan att ställa några krav tillbaka. Tillåter man sig bli behandlad som skit, så blir man behandlad som skit.

Gå på dejten, var trevlig och var dig själv. Bemöt henne som hon bemöter dig. Verkar hon sur och uttråkad så är det inte din uppgift att ställa dig och jonglera med brinnande motorsågar för att få henne att klappa händerna och le. Du inser istället att det är kört, tackar för dig och går vidare.

Är man bara ute efter att para sig kanske inte denna strategi leder till garatanterad framgång, men jag tycker iaf inte det är värt att göra sig själv till åtlöje för nåt randomligg.

Avslutningsvis vill jag påpeka att jag tycker allt det här med The Game är störtlöjligt.

Indeed.

Jag är för lat för att jaga brudar, bättre med en stadig som dessutom har fördelarna av ett förhållande.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy