brudar

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Börja kvällen med att svepa några snabba groggar, då kommer de flesta pusselbitarna falla på plats av sig själv. Du ska inte slicka henne i örat och ta henne på brösten innan efterrätten.

Metusalem

Arbetsbefriad
Gick med
9 Oct 2008
Hoj
Ducati Pantah 600 -82; Kawasaki GPZ 900 R -90
Moderaterna tycker jag alltid funkar. Speciellt om man kan leda in samtalet på Bo Lundgrens nyliberala skattevision.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Det intressantaste samtal jag har haft med en kvinna är om radioastronomi!

Det blev IOFS inget ligga, men jag var nöjd med samtalet..

Metusalem

Arbetsbefriad
Gick med
9 Oct 2008
Hoj
Ducati Pantah 600 -82; Kawasaki GPZ 900 R -90
Hon var astronom och hade doktorerat i radioastronomi, så jag tror att jag var ganska rätt ute..

Och inte moderat?
Skämt åsido: Ett sådant samtal hade med tanke på mina kunskaper definitivt miskat mina chanser till minus;)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Och inte moderat?
Skämt åsido: Ett sådant samtal hade med tanke på mina kunskaper definitivt miskat mina chanser till minus;)

Jag hängde med förvånansvärt bra, hon hade baserat sin doktorsavhandling på en tes om att man ur bristen på modulation i rymdbrus kunds utläsa en form av ickemodulerad signal .

maximums

nattkörning
Gick med
2 Aug 2007
Hoj
2008, Honda cbr1000rr
som mina 8 år av att jobba som bartender här i sthlm så kan jag bara ge dig ett solit tips!

alkohol!

Börja med ett par glas vin till middag, (köp in en flaska ser häftigast ut)
gå vidare till ett lounge ställe (kanske några drinkar alt. champagne, lr fortsätta med vin). DU ska sjävlklart dricka lika mycket som henne annars kan hon få för sig att du försöker supa henne full.(vilket är likamed att du bara vill ligga).

MEN försök att se till att hennes drinkar är 6:eek:r och dina 4:eek:r. etc...dina shots är läskeshots och hennes är spritshots. (mycket bra tips som funkat länge)

OBS! HON FÅR INTE BLI DYGNRAK (kört rejs, för om man försöker något då så känner hon sig slampig och det vill vi ju inte)

Har du nu gjort rätt och visat att du vill mer än att prata (inte ställa frågan ligga?) en puss på munnen, lite kela etc... så är du i mål sen som när rossi visade stoner hur det skulle gå till på laguna seca.

fakta:
ju mer onykter en tjej är desto mer avslappnad och samtalsvillig är hon (lättare att prata om saker och inte lika stelt)

MAY THE FORCE BE WITH YOU!! :tummenupp :yoparty

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
som mina 8 år av att jobba som bartender här i sthlm så kan jag bara ge dig ett solit tips!

alkohol!

Börja med ett par glas vin till middag, (köp in en flaska ser häftigast ut)
gå vidare till ett lounge ställe (kanske några drinkar alt. champagne, lr fortsätta med vin). DU ska sjävlklart dricka lika mycket som henne annars kan hon få för sig att du försöker supa henne full.(vilket är likamed att du bara vill ligga).

MEN försök att se till att hennes drinkar är 6:eek:r och dina 4:eek:r. etc...dina shots är läskeshots och hennes är spritshots. (mycket bra tips som funkat länge)

MAY THE FORCE BE WITH YOU!! :tummenupp :yoparty

Nu kan det eventuellt bli lite problem att beställa vin&sprit på uteställen då TS är 17 år enligt profilen...

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Ni glömmer ju "kändis med bra jobb"-tricket:

"Hej jag heter Britney Spears och kör rymdraket. Ligga?"

.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...