kajlyl
Tillbaka!
ingen kommer tro mig men ändå.. jag har faktiskt ridigt 3gånger på en vecka!!! (sist jag red innan det var väl 5år sen) ...den är lite adrelnalin i det för man har fan ingen kontroll.. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bikerbitch skrev:Var ute i Viggbyholm o luftade Gula Faran när plötsligt två hästar kommer rusandes i full fart. Den ena springer förbi bilen och den andra rusar rakt ner på motorvägen. Hamburgerkött, tänkte jag när hästen springer mot trafiken..
Stackars djur............
Seså, anteckna nu på intressepappret.
race skrev:va ja har hört väger en häst typ minst 500kg..iaf min tjejs kuse den väger 650 har ja för mig.. hon sa även att hon inte va allt för förtjust i mc åkare som växlar ned när de ser hästar bara för att se hur fort dom skenar typ![]()
Anders
flemming skrev:Det fick mej att tänka på när jag o Ernst va ute på ekerö o körde hoj för ett par år sen.. vi drog förbi troxhammar golfanl. då vi fick syn på ett par havremopeder vid sidan av vägen... o Ernst vart genast tvungen att kolla att hans nya R6:a verkligen kunde varva till 15000 med ett micron highpipe monterat.... Yepp hästarna varva upp dom med...
jösses sicket stek det blev i rom....
jag skrattade gott... oe det gjorde nog dom som var ombord på hästarna för det såg ut som milenniets ballaste bullride! yea!
![]()
flemming skrev:Det fick mej att tänka på när jag o Ernst va ute på ekerö o körde hoj för ett par år sen.. vi drog förbi troxhammar golfanl. då vi fick syn på ett par havremopeder vid sidan av vägen... o Ernst vart genast tvungen att kolla att hans nya R6:a verkligen kunde varva till 15000 med ett micron highpipe monterat.... Yepp hästarna varva upp dom med...
jag skrattade gott... oe det gjorde nog dom som var ombord på hästarna för det såg ut som milenniets ballaste bullride! yea!
![]()
![]()
Gustav1 skrev:Finns det trafikförsäkring på hästar?
Vem ska annars betala en insparkad dörr eller hoj...eller ännu värre?
steIIa skrev:Ursäkta att jag säger det, men din kompis skulle ha stryk...
Du borde skämmas, rejält tycker jag, som roades av det, men inte minst din kompis borde skämmas grymt mycket! Fy vad dumt det är, dels så försätter man liv i fara dels så ger ni hojåkare grymt dåligt rykte!!
//en arg steIIa![]()
steIIa skrev:Du borde skämmas, rejält tycker jag, som roades av det, men inte minst din kompis borde skämmas grymt mycket! Fy vad dumt det är, dels så försätter man liv i fara dels så ger ni hojåkare grymt dåligt rykte!!
//en arg steIIa![]()
Gustav1 skrev:Finns det trafikförsäkring på hästar?
Vem ska annars betala en insparkad dörr eller hoj...eller ännu värre?
Lilla_damen skrev:*sakta ned! försök läsa av hästen och ryttaren, ser du att hästen börjar blåsa upp sig och "steppa omkring" så krypkör gärna förbi.
*kör du buss eller lastbil, undvik att bromsa precis bredvid hästen som då ofta blir rädd för det pysande ljudet.
flemming skrev:Kej.. sorrymene asså det va inte meningen att reta upp nån..
en annan grej som säker är värt en smocka.... jag var på en hästhoppningstävling för ett par år sen med flickvännen...oh! va kuul... NOT.. så jag gick o tjacka en festis.. som va jätte god
så slog det mej att dom pangar döcoolt om man stampar på dom.. vips va den pangad.. mene det sa tydl. pang precis när en häst på banan gjorde en ansats vid ett hinder oe en i publiken hade sett allt o kom fram till mej o sa att jag gjorde nog klokt i o sticka medans jag kunde gå för egen maskin.. så det gjorde jag
![]()
så det kan gå.....
Flemming
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning