Då har det vart stilla här länge nog eller ?
..och vist har det hänt en del, men på tok för lite !!
Dock tänkte jag iaf visa skillnaden efter 3 månader med fokus på styrketräning, och den har ju inte gått toppen då smärtor från dom marksyningar jag gjorde i augusti och september suttit kvar i handled, armled och axel betydligt längre än jag förväntat mig. Men skitsamma, man köra väll på så gott det går eller ?
Innan resultat från september, så vill jag poängtera att det var
Fordon och ingen annan som gav mig inspirationen till att göra denna enklare bodyscan, han gjorde ju den förra hösten då jag låg hemma med bra mkt mera smärtor och hade lång väg tillbaka, behöver jag säga att vist fan är det olustigt, men samtidigt verkligt.
Man ska fan göra det man vill, satts stenhårt, oavsett vem eller var man är !
Bara gör det !!
och ca 3 månader senare
Kanske inte optimalt att göra den några dagar efter grymt mycket ätande av julgodis som min flickvän är expert på att koka och baka. Tror jag tryckte i mig minst 1 kg fudge i olika sorter på 2 dagar.
Men jag är positivt överraskade, och några fler än mig kanske ?
Enligt den dära tabellen så skall jag ha lyckats bygga på mig några muskler faktiskt !
Vilket ju inte är så jävla lätt vid 47 års ålder om man är genetiskt-tanig.
Armar har jag aldrig haft några att skryta om direkt.
Men att vaderna har krympt är lite tråkigt, men det beror säkert på att jag under 4 månader inte tagit ett enda löpsteg för att förhoppningsvis bli smärtfri i foten.
Det har jag dock inte blivit, utan den är precis som innan, smärta alla steg man tar och så kommer det väl förbli.
Nu ringde ju han fjädringsgurun och den är klar att hämtas, uppsatt för ca 74kg gammal långsam gubbe.
Dvs, att 6-8kg kroppsfett ska bort, och jag kommer väga samma som vid kraschen 2016.
Men jag kommer ha bättre kondition än då, mera erfarenhet, mera rädsla, men JAG SKA FAN TA MIG I MÅL PÅ ANDERSTORP I EN ROOKIE TÄVLING !! ( och kanske inte vara sist i ledet )