Haha...helt jävla super fel av mig. Jag är totalt bombad i hjärna då det är på tok för mycket järn i elden just nu..Då jag själv var där så är jag rätt så säker på att det inte var Backlund som var arrangör utan Actionpics ?
Haha... vi vet ju alla hur det ligger till så jag blir liksom numera 0% irriterad, det va värre i början. Man får tagga av och träna på ..... men vist, lite flow tappar man.Får erkänna att jag var en av de jobbiga 1000 kubikarna men jag tackar för filmen
Hallå--- Ja Anderstorp är nog min favoritbana faktiskt, den är tycker jag "förhållandevis" enkel. Som man skulle kunna tro ritad med linjal och passar utan att designern rökat konstiga växter samtidigt.Kul läsning!
Jag hamnade visst på film också, den orangea suzukin med röd-blå hjälm i början där på filmen från träningen på anderstorp.
Första gången på anderstorp, och vilken häftig bana det är!
Hoppas jag inte var ivägen haha.
Just det passet var det ju väl så stökigt med trafiken då hela gruppen tycktes köra i samma kurva. Bra träning inför söndagens endurance var det om inte annat.
TACK !!Snyggt kört!
Blicka framåt emot mantorp, jag vill fortsätta läsa dina fantastiska racerapporter ?
//#55
Ska ta tag i att klippa ned det kassa söndagsracet nu... går ju inte va ute så att.... eller jo i mitt garage var det vinterkyla +20 igårDen där körningen är fan min dröm. Riktigt snabbt, konsekvent, hårda inbromsningar och bra lut.
Roligt vad vissa anser som ”inget flyt” medans jag hade definerat detta som ”mina drömvarv”
Grymt kört! Jag ska fan också tillbaka när kidsen är större och plånboken saftigare…
Stort tack !!Tycker många körde grymt bra och framförallt fort.
Stod och flaggade i Bergskruvan på Lördagen och postering 3 efter S:et på Söndagen.
Är imponerad av din körning även om du inte är nöjd
Det var tyvärr inte det som var orsaken... det var växellådan som gav upp.Jag tror du stod granne med oss, hörde något om att framdrevet lossat tänder? ?
Mycket tråkigt att det händer när det händer också.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|