Pandemi: trasigt 2022, nyckelben-motor2022: Motor, trasigt nyckelben, trasig pandemi?
Men tar jag mitt PB på 1.42.9 minus 2s så är det OK tid i RookieGrym körning ju!
Jag är mycket långsammare än dig, men det bästa tipset fick jag från Skalman från Fiver på Anderstorp att ta bromspunkten 1-2m längre inåt från sidan (svårt att förklara), många bäckar små och då blir banan kortare. Där fick jag 1-2 sek gratis. Mitt problem var att jag körde extremt långt ut på kanterna vilket man inte behöver.
Mer som en historia än ett tips till dig.
Det är aldrig försent !Fortfarande sorg i mitt hjärta att jag aldrig kom under 1:50:00. Känns som ett svek och något jag aldrig berättat för mina barn.
Dock är det ju möjlighet för en comeback där ett tydligt mål blir att spränga in på 1:40ish tider! Hahahaha
Det funkar bevisligen utan talang och pengar !! Tiden är väl si så där...Grym läsning! Fan vad man saknar allt runtomkring banåka när man läser din text. Inte bara körningen som är kul utan gemenskapen, erfarenheterna etc är minst lika gött. 1:43 är ju tokbra tid på torpet, det e ju fan rejsing deluxe! Sjukt nice att kriga top 10 ju!
Önskar jag hade tid och pengar och talang för att vara med och kriga i botten av nån cup. Är dock lite för rädd för skador nuförtiden också. Iaf när jag inte kör. När man går ut på rakan så försvinner ju allt sånt. Haha
Jag skulle nog helst se en PT Cup ... alltså Parallell Twin med max 700cc och minst 500 .. kanske. Förvisso skulle Rs600 va Hk dominant, men R7, Ninja 650, Honda 500 ... Royal Enfield ? .. kanske finns flera, men större underlag för att få vettigare startfält.Har kikat på både 300 kawa, ktm och tror att R7 blir en succe. Tror det är grymt kul att få hög fart i sväng även om topphastigheten blir lidande. Däckpengar kommer sparas!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|