Hallojsan.
Tittar in hos er för ni vet nog bäst i detta ärendet, har sökt och läst lite men ej fått något direkt svar. Både här samt ukbeg.
En norsk vän (ja jag vet), kör en buell xb9sx -05 med HP(eg4465) blås samt kn luftfilter. Där satt även en Remus Powerizer, som vi förmodar blev installerad tillsammans med ljud-luft kittet.
Den gick lite mager, då vi fann stiften både fram o bak var vita. Den gick inte något vidare rent i heller.
ECMSPAY kabel samt programvara införskaffades......och nu till frågan.
Finns det några "färdiga mappar" eller förslag som man kan printa in i programet. Det kanske rent av finns någon som vill dela med sig med sin?
Vi befinner oss i Tromsö, så det finns ingen bromsbänk eller dylikt.
Tack på förhand
Plocka bort powerizern till att börja med. sådana där "piggybacks" funkar inte med Buells sprut. Vilken ECM sitter i
Kanonens, det får bli ett litet helg projekt detta. Tackar før hjælpen, kommer sækert med fler frågor angående detta
Hej. Var ute och rullade idag lite och stannade till och kollade lite Bueller. Är det någon av er i den här tråden som är över 190cm? Tycker dom ser små och trånga ut men fy fan vad jag vill ha en.
Är 194cm själv.
Hej!
Är 195 cm /89 kg och har varit ine på Buell många ggr innan men avstått då de var för små!
Körde 1125R idag, satt PERFEKT!
(Dessutom kostar demo -08rna skit och inget nu (under 90kkr)så det känns ganska prisvärt ...funderar på att slå till nästa vecka!
Lutar åt 1125R...
Hej!
Är 195 cm /89 kg och har varit ine på Buell många ggr innan men avstått då de var för små!
(Dessutom kostar demo -08rna skit och inget nu (under 90kkr)så det känns ganska prisvärt ...funderar på att slå till nästa vecka!
Lutar åt 1125R...
... Och även den dolda upphängaren till bakbroms oket om ni sett dessa..
är det någon som är intresserad av detta så drar jag igång projektet,
/Jompas
-- Och även den dolda upphängaren till bakbroms oket om ni sett dessa..
/Jompas
Räcker bromsslangen till när man flyttat oket till det nya fästet, eller måste man göra en ny bromsslang?
Hursomhelst är jag intresserad av bromsoksfästet, vad kostar det?
Hallå jag tänkte börja fräsa fatbar styrklämmor till buell, så här kommer klämmorna att se ut.. anpassad för 28,5mm fatbar styre..
-- Och även den dolda upphängaren till bakbroms oket om ni sett dessa..
Före..
Efter..
/Jompas
Så här är det!
man behöver ett 2kolvs brembo ok likadant som sitter på typ ducati monster 916 748mm här är ett exempel.. http://www.yoyodyneti.com/ProductInfo.aspx?productid=20.5161.86
Men tanken är att vi även ska börja tillverka hela det bromsoket och därmed kunna göra ett helt kit..
så då vet vi alla det..
MVH /Jompas
Hej!
Lutar åt 1125R...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |