Mr.Buell
Ny medlem
- Gick med
- 28 Jan 2006
- Hoj
- Triumph T120R-69 Chopper *såld, Fireblade-93 *såld, Flattrack Sportster *såld, Buell XB9R *såld, Buell X1-99 *såld, Yamaha Teneré-08 *såld, Moto Guzzi V7
bullerobban skrev:2269113Tusen tack för snabb info, men tyvärr blev jag lite "pissemist" .
Hojen är ju köpt i Sthlm på HD-House i Årsta så servomotorn är nog borta. Har varken vajer eller kablar med i originalpacket, bara tändbox, luftfilter och dämpare. Går det att låsa spjället öppet på nåt vis? Eller är den frågan alldeles tokig??
Annars får jag nog chansa med befintlig racemuffla... och låna frugans T-bolt och rejsa med istället om det skulle gå åt pipsvängen med ljudnivåkontroll. På den är det ialla fall lätt att byta system.
Ja tack, på hjulen ska det bli om än slitna på kanterna
Konstigt att du inte fått med servomotorn.... Men dem kan ju faktiskt ha lämnat kvar grejerna på plats!
Det skulle funka att typ låsa spjället i öppet läget med låstråd eller dylikt, dock så kommer du få en felkod som man måste nollställa på auktoriserad verkstad.
Sen kommer ju inte heller bränsle/luftblandningen vara så lyckad med race ecm'n, så jag skulle nog köpa ett par extra tändstift och ta med mig!! Det är ingen fara för motorn eller så, men stiften kan lätt bli sotiga.... Då är det bättre att ha med sig reservstift istället för att bli stående
MVH