Jag tror att stora mängder papayasallad och iskall Chang förhindrar just dessa åkommor.
Jo, jag jobbar enligt precis den teorin, och hittills verkar den stamma.
Jag tror att stora mängder papayasallad och iskall Chang förhindrar just dessa åkommor.
Tjenare!
Är sugen på att bygga om en buell till en customhoj, sett flera riktigt råa och grymma byggen från usa. Inget krimskrams eller massa krom utan bara rent och brutalt!
Om det är någon av Er som vet vart man kan få tag på en begagnad motor från -05 > samt gaffel, fram- bakfälg, belt så säg till!
MVH
Danne
Tjenare!
Är sugen på att bygga om en buell till en customhoj, sett flera riktigt råa och grymma byggen från usa. Inget krimskrams eller massa krom utan bara rent och brutalt!
MVH
Danne
Så här kanske??
Farligt frän
Vem är det som snickrat ihop ramen? Riktigt schysst stuk på den!
När beräknas första åket? :inte alls avis...
MVH
Björn
Hej på dig! Det är en HogTec ram. Första åket skall bli i år.... hoppas jag
Håller på med tanken, det är lite pill efter som sprutet kommer att gå rakt upp genom den... Avståndet mellan fram och bakdrev är 6 cm mindre än orginal. Åka bakhjul!!! Ja jag är fet och det som kommenterar åker på en smäll
Håller på med tanken, det är lite pill efter som sprutet kommer att gå rakt upp genom den... Avståndet mellan fram och bakdrev är 6 cm mindre än orginal. Åka bakhjul!!! Ja jag är fet och den som kommenterar åker på en smäll
Jag kan bara säga att efter jag provkört en XB12 Long är jag imponerad av alla som kan köra fort på slingervägar med en Buell
Jävligt smutta risers du har på bilden där!
Besiktigade min Bulle idag, gick välla sådär.
Bland annat klaga dom på mönstret på framdäcket som måste bytas. Visste att de va dåligt men de va värt en chansning. Men en sak jag inte tänkt på förut, utan som jag såg först när dom hissa upp den var att högersidan på framdäcket hade mycket mindre mönster än vänstersidan, Nån som har en förklaring? Inte sååå ofta jag tar rondeller åt fel håll
En anna kul grej va juh att dom inte kunde höjja upp han bak eftersom alla depåstöden dom hade va för smala
Håller på med tanken, det är lite pill efter som sprutet kommer att gå rakt upp genom den... Avståndet mellan fram och bakdrev är 6 cm mindre än orginal. Åka bakhjul!!! Ja jag är fet och den som kommenterar åker på en smäll
Måste fråga om du inte blandar ihopa höger o vänster bara?,,för hade du haft mer slitage på vänster så kan förklaringen ev vara vägens lut..aningen kornisk altså. Men på högerslitage går ja bet på,,,
Du rafsar inte myck däck på bana?-dom gångerna ja har varit o kurvkursat har de varit ständigt högervarv,kanske inte det är jämt men iaf,,
Lyndall Gold pads ar det folk pa de amerikanska forumen rekommenderar. Har inte hunnit slita ner mina belagg an, sa jag har inte egen erfarenhet.
(ursakta brist pa aao; sitter pa ett hotell pa Koh Pha Ngan och vantar pa att fa komma ut i havet igen om ett par dagar nar mina ben lakt ihop lite - upptackte lite for sent att det ar dumt att utforska offroadmojligheterna utan skydd i det har klimatet)
Ökar verkligen ljudstyrkan så mycket med racekittet? (har för mig att det står 96dB på ramen, eller?) Jag har inte hört dem back-to-back, men jag tycker inte min ljuddämpare låter sådär oerhört mycket mer än vad jag minns originaldämparen gjorde - det känns mer som att ljudet är fylligare än att det skulle vara särskilt mycket högre.
Jaja, vi får se - funderar faktiskt på att chansa när det väl är dags för mig.
Har precis bytt däck o hjullager fram på Bullen, så nu är det dax o skruva tillbaka hjulet så man kan ut o åka igen. Är det nån som har nå siffra på vilket moment axeln skall skruvas fast med? Lr ska jag ta o ringa Buell Center o kolla om dom är snälla nog o berätta
EDIT; Tanka precis en service manual, den snackar om 55 NM på framaxeln, o typ 70 på bakaxeln, Har för mig att polaren snacka om 150NM på sin bakaxel.
måste dessa beställas ifrån usa eller n¨ån som vet en pålitlig sida man kan shoppa på??
Har precis bytt däck o hjullager fram på Bullen, så nu är det dax o skruva tillbaka hjulet så man kan ut o åka igen. Är det nån som har nå siffra på vilket moment axeln skall skruvas fast med? Lr ska jag ta o ringa Buell Center o kolla om dom är snälla nog o berätta
EDIT; Tanka precis en service manual, den snackar om 55 NM på framaxeln, o typ 70 på bakaxeln, Har för mig att polaren snacka om 150NM på sin bakaxel.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|