VBK
Mas.
Min Daytona 675 -11 med orginalsystem ger med full gas på 2 ut på rakan 94.6 db så Micke att Daytona dånar för mycket med original stämmer ej
Min FZ1,a bullrar 100 om jag ligger på fel. Och då pratar vi en dämpare stor som Småland..
Men eftersom jag startade tråden så kanske jag kan få förklara varför, att det låter mycket ibland av allsköns orsaker är ingen dödssynd om man lyssnar och iaf försöker göra nått åt saken.
Mitn pissiga inställning var faktiskt riktat till specifika piloter som skiter i vilket och bara dönar på som om dom 2 första påpekningarna bara rann igenom huvudet som ingenting, att man på varvet ligger i säg Max 80 på rakan bara för att slå på fullt efter restaurangen med ett uppmätt buller på 102-106 visar bara att man skiter i vilket..
det var ett par som tog åt sig och verkligen gjorde allt för Att komma ner till godkända nivåer med allt från diskkuddar, järntråd och annat, en stor eloge till dessa som lyckades och kunde fortsätta dagen som var en bra dag.
NU STICKER JAG UT HAKAN LÅNGT OCH INVÄNTAR KÄFTSMÄLLARNA.
Jag tror att andra arrangörer och banor ser genom fingrarna och släpper igenom hojar som inte borde vara på banan... Och det är som att pissa ner sig för att man fryser när gått vilse på fjället, skönt för stunden man gör satans ont när ingen hjälp kommer.