Bulten är numera ... räfflad..

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Skåne
Hoj
letar....
Det där är väl inget att bli :eek: över....

Annat vore väl om de räfflar mitt i körfältet..
 

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Ingarö, Stockholm
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Vägverksgubbarna läser nog våra reaktioner här , så vi får väl istället säga:
Fy tusan , nu är det slutåkt på Bulten, rackarns
 

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Ingarö, Stockholm
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Vilket gnäll för detta:vaHåll er på er halva så är det nemas problemas, skal det verkligen vara så svårt..

Jag ser inget gnäll. De flesta verkar positiva, då jag inte tror att någon gillar möte i fel fil.
 

schizophrana

Guest
är det inte smartare att vi ojjar oss över att dom räfflat mitten? Så ingen ifrån vv glider in här och ser att reaktionerna är ljumma och tänker: ja men vafan, då räfflar vi på körbanan med när vi ändå är igång.
 

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
är det inte smartare att vi ojjar oss över att dom räfflat mitten? Så ingen ifrån vv glider in här och ser att reaktionerna är ljumma och tänker: ja men vafan, då räfflar vi på körbanan med när vi ändå är igång.

Från en annan tråd har det kommit fram att projektet att räffla mitten av körfältet har avslutats, så oroa dig inte.
 

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
Väg 257 är nu räfflad. Helt ok att köra på dock har vv inte städat efter sig så det är asfaltsrester överallt... Bara o gasa dock för kallt idag för o testa nerlägg på dem. Men gena gick bra...
 

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Ort
Örebro-Län
Hoj
Vespa 300 GTS -16
Nää vad var det där för smågropar?
Mitträcken för hela slanten skall det vara:tummenupp:D
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag har inte kört Bulten på flera år nu, börjas de såhär måste man ju upp och testköra lite. Traila upp räsern och ta en heldags Bootcamp Bulten :tungan


Räfflad mitt ger ju bara "fri fart i egen fil".. man slipper ju vissa sagt oroa sig lika mkt för möten på fel sida! :tummenupp
 

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
Men hallelulia Pippi, nu när du provat och kan så kan vi alla ut och köra på bulten och i detta väglag jaga det perfekta nedlägget - trevligt!! :D

Kan inte du lära mig hur man gör det, det perfekta nedlägget!! :krama

Det var absolut inte det jag menade att folk skulle göra.... Bara lite info men det är klart sånt är ju dumt att dela med sig av...

Det perfekta nerlägget tror jag du får jaga själv eller du kanske ska ta hjälp av någon som kan köra hoj, för det kan ju inte jag har jag hört...:tummenupp
 

Spook

Adrenaline MC
Gick med
3 May 2009
Ort
Stockholm
Hoj
Hayabusa 2010
Håller med. Kan de inte bara göra privat väg av skiten med beväpnade vaktposter i var ände som släpper in de som bor längs vägen och administrerar 'nackskott DirEcKT' på alla andra som försöker åka på vägen.

Alternativt göra grusväg av den...
Blir så trött av att varenda gång man loggar in här så är det BultenBultenBulten i MC-relaterat... Lägg de trådarna i stockholmsdelen så de som är intresserade av den kan läsa det och vi andra slipper.

**Edit : Såg nu att den flyttats till Bilder/Filmer***

Skall bli skönt att läsa dina inlägg i "Gnäll-forumet" !!! :yoparty

Kom på att jag gillar räfflat !! :Bugar
 
Last edited:

Magg0t

Speed Is Priceless
Gick med
24 May 2009
Håller med. Kan de inte bara göra privat väg av skiten med beväpnade vaktposter i var ände som släpper in de som bor längs vägen och administrerar 'nackskott DirEcKT' på alla andra som försöker åka på vägen.

Alternativt göra grusväg av den...
Blir så trött av att varenda gång man loggar in här så är det BultenBultenBulten i MC-relaterat... Lägg de trådarna i stockholmsdelen så de som är intresserade av den kan läsa det och vi andra slipper.

**Edit : Såg nu att den flyttats till Bilder/Filmer***


Glöm inte att du är tvingad att trycka på alla "bulten" trådar !!
 

Paradox

Dennis
Gick med
21 Aug 2009
Ort
Västerhaninge
Hoj
Suzuki GSX750F-25kw, -02
Var också precis ut och provkörde bulten, gick hur fint som helst, och precis som pippi säger, det är massa jävla vit gegga och rester och skräp överallt.

Ja jag såg också bilen som krashat i kurvan med varning för skarp kurva :s?!

hur fan kilade han fast sig där? Baklänges Mellan två träd emot ett träd bakom o_O?
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top