WEST
Gudomlig sporthojare
Har du någon källa på det eller hittar du bara på?
Jag säger bara: Håll dig uppdaterad på SH-Bulten News
Har du någon källa på det eller hittar du bara på?
Glöm inte att du är tvingad att trycka på alla "bulten" trådar !!
Jag säger bara: Håll dig uppdaterad på SH-Bulten News
Man behöver inte trycka på trådarna för att störa sig på dom det kommer ju upp en ny bulten tråd varje dag så det räcker man ser rubriken för att bli less på de...
Ne flytta trådarna till 08 delen istället..
Har du någon källa på det eller hittar du bara på?
Vi kan väll starta en ny tråd i ämnet om ni vill!!
Står i olyckstråden, rapporterat av Nash Den 19/9 var det 6 olyckor.
...eller bruna.
( sorry )
Alternativt göra grusväg av den...
Man behöver inte trycka på trådarna för att störa sig på dom det kommer ju upp en ny bulten tråd varje dag så det räcker man ser rubriken för att bli less på de...
Ne flytta trådarna till 08 delen istället..
Kan bara hålla med faktiskt. Är det så svårt att hålla sig borta från Bulten? (under säsong)
Hittar du finns det en lika bra väg med ett lika bra fik någonstans söder om stan?
Hehe, nej, kanske inte.
Okej, jag får komplettera mitt förra inlägg med att fiket måste stängas också då.
Något mer jag glömt?
Er'u nyinflyttad eller....??Dax för lite geografi!
Bulten ligger i Stockholms län, Haninge Komun.
Jag tror faktiskt att räfflandet inte är något unikt för Bulten
Wilde verkar tvärtemot namnet rätt civiliseradskrev till VV och fråga hur dom tänkte med tanke på försämrat fäste mm..
fick svar en dag efter:
Hej Anna, Räffling i mittlinjen (mitträffling) är ingen försämring av vägen. Tvärtom är det som bl.a. annonsen från Dagens Nyheter anger en säkerhetshöjare. För motorcyklister kan mitträffling skapa obehag. Den kunskap vi har att luta oss mot indikerar att mitträffling inte skapar trafiksäkerhetsproblem för motorcyklister som korsar räfflingen i 70 km/h. Max- och medelhastigheterna på en stor del av motorcykeltrafiken på Länsväg 257 (Tungelstavägen a.k.a. Slingerbulten) är mycket höga. Detta har varit möjligt genom att vissa av förarna använt sig av hela körbanan. Detta har skapat situationer där dessa förare riskerat sitt och andra trafikanters liv. Räfflornas syfte ur detta perspektiv är att förhindra just detta beteende. Avsikten är att stödja säker motorcykelåkning, där hastighetsbegränsningen efterlevs och rätt körfält används. Med vänlig hälsning David Wilde
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |