Ajfan va den tog.... Hmm, jooo det var vi...ledsen att du satt och surnade till (antar att det var därför du lite senare låg och nosade i häcken på framförvarande bilar och blinkade med LEDen i höjd med Ursvik ...)
Tja, smaken är ju som baken...eftersom jag inte kan svänga med min posörhoj så undviker jag "jagharstörrepenisändu" -tävlingar på allmänna, krokiga vägar med stenblock och skog vid sidan om. Har mött tillräckligt många zatzymuppar i fel körfält på bogan...sånt kostar folk livet, folk som kör ifrån tom dig...
Ber slutligen om ursäkt för idiotkommentaren...du är säkert en hyvens kille (med en skitfin bil ) men du körde jävligt lustigt.
Haha, no offence taken Blev mest förvånad över att du trodde det var ett race, 100-140 på två-filigt är ju inte så fort och jag var bara på väg hem
Håller mig på min sida vägen i alla kurvor/krön som det inte är sikt genom, det oavsett om jag kör med två eller fyra hjul, sen brukar det iofs vara rätt omoraliskt vad gäller fartgränser, slalomkörning, trafikljus, refuger, linjer etc.. Men jag är nog lite bud-skadad...