Bulten 2008-09-04 ca kl 19.40 gul(?) mc med snutjag...

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Ajfan va den tog....:gnissla :gnissla :gnissla :D :D Hmm, jooo det var vi...ledsen att du satt och surnade till (antar att det var därför du lite senare låg och nosade i häcken på framförvarande bilar och blinkade med LEDen i höjd med Ursvik :rolleyes: ...)

Tja, smaken är ju som baken...eftersom jag inte kan svänga med min posörhoj så undviker jag "jagharstörrepenisändu" -tävlingar på allmänna, krokiga vägar med stenblock och skog vid sidan om. Har mött tillräckligt många zatzymuppar i fel körfält på bogan...sånt kostar folk livet, folk som kör ifrån tom dig...

Ber slutligen om ursäkt för idiotkommentaren...du är säkert en hyvens kille (med en skitfin bil :tummenupp ) men du körde jävligt lustigt.:hej

Haha, no offence taken ;) Blev mest förvånad över att du trodde det var ett race, 100-140 på två-filigt är ju inte så fort och jag var bara på väg hem ;)

Håller mig på min sida vägen i alla kurvor/krön som det inte är sikt genom, det oavsett om jag kör med två eller fyra hjul, sen brukar det iofs vara rätt omoraliskt vad gäller fartgränser, slalomkörning, trafikljus, refuger, linjer etc.. Men jag är nog lite bud-skadad...

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp
har ju redan svarat på det, polisen vart sne på att (någon) åkte om och gjorde ett skrap med gnisterpuck i kommande kurva

Det här är SKANDAL!!! Framföra ditt fordon så på allmän väg!! det här måste du lärt dig på dom där street & stuntkvällarna:mad:

:tungan

FARTGALEN <<

Fartfeber
Gick med
6 Sep 2005
Hoj
tramp
Det Var Alltså Duuuuu!

Gösta, min hjälte!:tummenupp

OBS. Ingen ironi!:yoparty
Min oxå!! :D Nu vet jag vem som fick korn på mig nere vid Rosenhill mot S-tälje förra veckan för sen blev åka av för att inte bli totalt avstekt av denna Kawa Tia :hoppa
Jävligt aggresiv körstil med mina mått mätt i alla fall.
Kameran rullade men sporthoj.com´s filmcensur har stoppat den, en bild har dock sluppt igenom... jag undrar mest vad som krävs för att denne man inte ska tycka att det är utmärkt läge för omkörning hehe

EDIT: varför i helvete kommer inte bilden med!?

Last edited:

Gösta

PotatoesMc.com
Gick med
7 Feb 2008
Hoj
1000RR
Min oxå!! :D Nu vet jag vem som fick korn på mig nere vid Rosenhill mot S-tälje förra veckan för sen blev åka av för att inte bli totalt avstekt av denna Kawa Tia :hoppa
Jävligt aggresiv körstil med mina mått mätt i alla fall.
Kameran rullade men sporthoj.com´s filmcensur har stoppat den, en bild har dock sluppt igenom... jag undrar mest vad som krävs för att denne man inte ska tycka att det är utmärkt läge för omkörning hehe

EDIT: varför i helvete kommer inte bilden med!?

men tjenare mannen, jag vill ju att vi skulle åka krokigt ner mot tälje, men du fortsatte rakt:rolleyes: ajja bajja, det ska svänga när vi kör:yoparty .
jaha jag skulle vilja få en kopia på filmen om det går=) skulle vara super kul:)

tjooo

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
:tuttar
men tjenare mannen, jag vill ju att vi skulle åka krokigt ner mot tälje, men du fortsatte rakt:rolleyes: ajja bajja, det ska svänga när vi kör:yoparty .
jaha jag skulle vilja få en kopia på filmen om det går=) skulle vara super kul:)

tjooo

:tuttar..

Terra Pefften

Borrarn
Gick med
16 Aug 2008
Hoj
-08 R1200GS
Jag kan ha fel men jag tror att polisens jobb är att stoppa folk som bryter mot lagen.
Eller?????????????????????
:) :) :) :) :) :)

Henco_norr

#91 Bott & Pro superbike
Gick med
26 Jul 2006
Hoj
Rc8R, Sx450F, Vivaro Buss å en Dodge
Jag kan ha fel men jag tror att polisens jobb är att stoppa folk som bryter mot lagen.
Eller?????????????????????
:) :) :) :) :) :)

Det är väl bättre om dom skulle ängna tiden åt att sätta dit Mördare, våldtäktsmän å pedofiler istället för att bråka om bagateller som fortkörning, regplåt å bakhjulskörningar...

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Hoj
Triumph Explorer
Det är väl bättre om dom skulle ängna tiden åt att sätta dit Mördare, våldtäktsmän å pedofiler istället för att bråka om bagateller som fortkörning, regplåt å bakhjulskörningar...

Ja, polisen borde prioritera sådant, det går inte att säga emot. Men prioritera är inte samma sak som att släppa allt annat i golvet. Eller hur?

Pizzabagarn

Guest
street & stuntkvällarna:mad:

Muahahaha.....ja de är grunden till allt ont :D
Inte bara illamåendekänslor för alla västar man ser :gnissla

Hade det inte varit så pissigt väder så hade jag tagit ut motarden som jag har körförbud på och dragit ut i byn och wheelat och burnat en del bara för skojs skull. Brudarna hade smält som ostmackor och grabbarna hade tyckt att jag var kung av Åda-rakan :D

Mer bus åt folket......torrbollar!!!!!!!!!

Last edited:

Pizzabagarn

Guest
Va!? Jag som trodde du skulle öppna en västbutik. Vart ska jag nu få bra pris på en rosa reflexväst? Känner mig lurad:(

Jag är ledsen :D
Vi får se om jag öppnar butiken nästa år.....beror lite på efterfrågan.
Iofs lär efterfrågan bli rätt stor om man tar hänsyn till hur många här på SH som kan vara troliga kunder :)

Last edited:

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Vi får se om jag öppnar butiken nästa år.....beror lite på efterfrågan.
Jag vill ha en tear-off väst med flera lager så man kan rycka av ett lager när det yttersta blir dammigt och tappat en procents synbarhet. Och den västen funkar säkert bra om man känner för att spontanstrippa på nån SH-pub med.

Pizzabagarn

Guest
Jag vill ha en tear-off väst med flera lager så man kan rycka av ett lager när det yttersta blir dammigt och tappat en procents synbarhet. Och den västen funkar säkert bra om man känner för att spontanstrippa på nån SH-pub med.

Ok, skickar en fabriksny 07:a till dig. :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...