V-Gurra skrev:OK, Hayabusasuget sitter i även medans jag meckar med Maxen i garaget.
- Turbo konvertering, ja eller nej?
/VG
det är frågor som du borde veta om du nu tänker ta ut den som bansmiskare.V-Gurra skrev:- Turbo konvertering, ja eller nej?
- Vad göra med väghållningen? Behöver man uppdatera fjädring, eller räcker original till?
- Markfrigång? Hur lösa att kåporna skrapar i?
/VG
V-Gurra skrev:OK, om vi ska försöka vara lite seriösa igen då.
- Någon som har några tips på fallgropar/fällor/problem med Busorna som man ska se upp med vid köp?
/VG
100.000,- på at du med din R1 ( eller hva du nå har ) ikke kjører fra meg på min Hayabusa med en hand på styret ( og den andre bundet bakpå ryggen )på hvilken som helst bane i Sverige eller Norge.Strider skrev:Busor kör man ifrån på bana med en hand på styret.
V-Gurra skrev:Vaddå teorier? Har du kört en Busa på bana eller likvärdigt (kurviga vägar)?!
V-Maxen är en ironhorse - håller för allt å lever för evigt Men det kan ju vara kul med två hojar!
/VG
Yngve skrev:Det er bare at det er mange hojer som er bedre.
V-Gurra skrev:Tjenixen!
Har alltid varit nöjd med min V-Max både för kurviga vägar å streetrace. Igår fick jag låna en polares Busa *dregel* Jag blev helt såld (iofs så rular V-Maxen fortfarande) och tänker snarast köpa en Busa. Vilka moddar ska man börja med? Tänkte ha den för att smiska bana. Inget annat! Som den kändes så måste den vara en grymming på bana. Skulle bli förvånad om nån skulle spöa Busan på bana.
/VG
Dino Velvet skrev:Puh... Gurra, Gurra... Du är bara för härlig
Kul förresten att ni fått datorer på Samhall
Bergare skrev:Hehe.. Han måste skoja..
Nysse skrev:Ursäkta....men jag fattar inte riktigt.
/N
V-Gurra skrev:Det framgår. Kanske skulle det klarna om du läste trådens rubrik och höll dej till ämnet.
/VG
Nysse skrev:Man nästan jämföra det med alpint......jag kommer inte snabbt nerför backen även om jag har värstingutrustning.....det ser bara löjligt ut!
/N
Inte massor ca 30hästar efter 1,5år med banåkning på SSén. 115 hästar är inte "massor" tycker jag och för den delen skulle vi hålla oss till rubriken.PeGe skrev:Sa han som gick från luftkyld SS till vattenkyld Hyper med "massor" med effekt...
///PeGe
V-Gurra skrev:Välj vilket fordon du vill, jag kör ifrån dig any day, any time ändå grabben.
Nysse skrev:Inte massor ca 30hästar efter 1,5år med banåkning på SSén. 115 hästar är inte "massor" tycker jag och för den delen skulle vi hålla oss till rubriken.
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |