V-Gurra skrev:OK, Hayabusasuget sitter i även medans jag meckar med Maxen i garaget.
- Turbo konvertering, ja eller nej?
/VG
det är frågor som du borde veta om du nu tänker ta ut den som bansmiskare.V-Gurra skrev:- Turbo konvertering, ja eller nej?
- Vad göra med väghållningen? Behöver man uppdatera fjädring, eller räcker original till?
- Markfrigång? Hur lösa att kåporna skrapar i?
/VG
V-Gurra skrev:OK, om vi ska försöka vara lite seriösa igen då.
- Någon som har några tips på fallgropar/fällor/problem med Busorna som man ska se upp med vid köp?
/VG
100.000,- på at du med din R1 ( eller hva du nå har ) ikke kjører fra meg på min Hayabusa med en hand på styret ( og den andre bundet bakpå ryggen )på hvilken som helst bane i Sverige eller Norge.Strider skrev:Busor kör man ifrån på bana med en hand på styret.
V-Gurra skrev:Vaddå teorier? Har du kört en Busa på bana eller likvärdigt (kurviga vägar)?!
V-Maxen är en ironhorse - håller för allt å lever för evigt Men det kan ju vara kul med två hojar!
/VG
Yngve skrev:Det er bare at det er mange hojer som er bedre.
V-Gurra skrev:Tjenixen!
Har alltid varit nöjd med min V-Max både för kurviga vägar å streetrace. Igår fick jag låna en polares Busa *dregel* Jag blev helt såld (iofs så rular V-Maxen fortfarande) och tänker snarast köpa en Busa. Vilka moddar ska man börja med? Tänkte ha den för att smiska bana. Inget annat! Som den kändes så måste den vara en grymming på bana. Skulle bli förvånad om nån skulle spöa Busan på bana.
/VG
Dino Velvet skrev:Puh... Gurra, Gurra... Du är bara för härlig
Kul förresten att ni fått datorer på Samhall
Bergare skrev:Hehe.. Han måste skoja..
Nysse skrev:Ursäkta....men jag fattar inte riktigt.
/N
V-Gurra skrev:Det framgår. Kanske skulle det klarna om du läste trådens rubrik och höll dej till ämnet.
/VG
Nysse skrev:Man nästan jämföra det med alpint......jag kommer inte snabbt nerför backen även om jag har värstingutrustning.....det ser bara löjligt ut!
/N
Inte massor ca 30hästar efter 1,5år med banåkning på SSén. 115 hästar är inte "massor" tycker jag och för den delen skulle vi hålla oss till rubriken.PeGe skrev:Sa han som gick från luftkyld SS till vattenkyld Hyper med "massor" med effekt...
///PeGe
V-Gurra skrev:Välj vilket fordon du vill, jag kör ifrån dig any day, any time ändå grabben.
Nysse skrev:Inte massor ca 30hästar efter 1,5år med banåkning på SSén. 115 hästar är inte "massor" tycker jag och för den delen skulle vi hålla oss till rubriken.
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |