PD skrev:jo kanske mot din moped, 250cc *fniss*
På bana skulle jag välja min moped före en Busa alla dagar i veckan. Landsvägskörning är en annan femma
Poacher skrev:Hörrö Göran, du behöver inte känna dig påhoppad?
Vad är det för fel på din hoj?
Du vet ju att det inte är en optimal banracer hoppas jag, ingen menar att det är en dålig hoj (tror jag).
Wow, den kom oväntat....Chris Ash skrev:Med diesel möjligen.
Chris Ash skrev:Javisst är vikt/effektförhållandet 1:1 moppemässigt?
V-Gurra skrev:- Turbo konvertering, ja eller nej?
/VG
PD skrev:Varför? Denna X1r som är på bilden skulle ju tydligen väga 197kg fulltankad
Göran skrev:Jag har egensinnigt tagit på mig ansvaret att försvara samtliga Busa förare på denna planeten Därför tar jag åt mig.
Nej då Poacher, det är ingen fara. Det jag dock reagerar över att det har utartat till en "diskussion" ang om Busan är den bästa ban hojen som går att hitta, och det kunde vi ha rätt ut på sida 1 att så inte är fallet.
Sen så har jag nog en hel del gemensamt med V-Gurra. Äldre än de flesta här + att även jag har tillbringat ett antal år på en V-max. Vilket är en helt underbar hoj !
Jag tror att alla är ense om att:
1) Hayabusa är ingen optimal ban hoj
2) Hayabusan har en grym motor och går riktigt snabbt
Någon som vill fortsätta diskussionen ?
Dino Velvet skrev:Nej, det är inte kul att diskutera med dig. Du har ju koll på läget.
Släpp in V-Gurkan istället. Han är diskussionernas kung
Dino Velvet skrev:Nej, det är inte kul att diskutera med dig. Du har ju koll på läget.
Släpp in V-Gurkan istället. Han är diskussionernas kung
V-Gurra skrev:Å vad ville du veta då? Att du har valt fel fabrikat på hojen? Ja, det har du
/V-G
V-Gurra skrev:Ännu ett mycket informativt och givande inlägg från sammetetsdinosaurien.
/VG
V-Gurra skrev:Ännu ett mycket informativt och givande inlägg från sammetetsdinosaurien.
Jag försöker faktist komma till skott på en ny hoj här, och är inte särskilt intresserad av dina meningslösa åsikter, även om du ger mig beröm för mina eminenta diskussionskunskaper.
Är du rädd för att bli frånåkt eller vad är det frågan om?
Så, please sluta spamma å var lite seriös är du gullig. Puss
/VG
Dino Velvet skrev:Din chans att åka ifrån mig är möjligtvis på snowracer
Vilken hoj du väljer bryr jag mig inte om. huvudsaken är att du blir nöjd.
Gsx-1300 är en säkert en bra/kul hoj. Det som jag, och andra, såg som chans att trissa dig lite om var anledningen till ditt hojval. Du ska ha den för att "smiska bana" :kocko .
Dino Velvet skrev:Intressant att du tycker att andra spammar i din tråd. Efter att du själv stått för stor del av inläggen i Ducati-tråden med lite udda synpunkter får du nog tåla lite skit i din egen.
Hur fort kör du då?V-Gurra skrev:Välj vilket fordon du vill, jag kör ifrån dig any day, any time ändå grabben.
V-Gurra skrev:Visst finns det mer lätthanterliga hojar, men den Busa jag kommer att sitta på nästa säsong kommer garanterat att precis som din pärla gjort förnedra många med betydligt "bättre" banhojar.
/VG
V-Gurra skrev:Jo, det stämmer att jag skrivit en del i andra trådar, men till skillnad från dig så skriver jag inget om jag inte har något vettigt att säga. :kocko /VG
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|