Butangas Börn.

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
lägg ner e vad jag tycker, men det är ju bara jag... tycker också det e roligt när saker smäller, men det här känns lite vanskligt va?

Hur många här såg filmsnutten(den finns i nån tråd här som jag inte hittar) där två ungdommar i USA blandade nånting med nånting i en petflaska och skulle just börja skaka den när hela skiten smällde av i handen på ena killen?
Å hur många skrev någonting i stil med: "än e sista idioten inte född"..." fy fan vilka puckon"... etc etc?

Å här diskuteras det hej vilt om vad du skall fylla ett motorcykel däck med för gas... som du kommer att sitta gränsle över och spinna med tills det sprängs?/ brinner upp?.

Observera att detta inte är någon större moralkaka utan enbart ett tipps att TA REDA PÅ VAD DET ÄR DU GÖR!!! Visst det rabblas %siffror och fina namn å allt möjligt, men om du skall testa, SE TILL ATT FÅ INFORMATION AV NÅN KEMIST SOM VET VAD DE TALAR OM!!!

Jag säger inte att Ni som bidragit med information här inte är att lite på. Det där vet jag inget om, men vad jag menar är att folk får reda på all möjlig skit via internet, där det sedan går åt helvette.

Dyker det upp en film så kommer jag säkert att ladda den å se på den. Jag vill bara inte att nån skall flyga i bitar. Så se till att du vet vad du gör!!!

//bagerah

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
X-JELL
för några år sedan va jag inne i nån slags spräng/elda period.. så där jag bor har vi en stor ås som det small ganska rejält ifrån.. där brann det mesta.. men de bästa va nog en axe flaska som man hällde på bensin på sen tände man å sprang.. de lät nå grymmt.. :yoparty

men lycka till..

//jens

Ylle

..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx6rr
Jag har lagt det hela på is sen jag snackade med en kemist.
Men jag är sugen på att testa :huvet kan liksom inte förstå att det kan bli en sån smäll som han påstår. Men ska man lita på en som jobbat med diverse gaser i 8 år?

Den som lever får väll se..

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
Ylle skrev:
Men jag är sugen på att testa :huvet kan liksom inte förstå att det kan bli en sån smäll som han påstår. Men ska man lita på en som jobbat med diverse gaser i 8 år?

Skit i gasen! Jag har sprängkort :fakta
är du sugen på en smäll som heter duga så kan vi nog fixa ihop något som inte går av för hackor :hihi

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
En blå
Ylle skrev:

Jag tycker du behöver lite professionell psykologhjälp i stället för "sprängkraft" eller kanske t.om. psykiatrikerhjälp.
Är du suicidal skall du verkligen söka upp en läkare.

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
lite galet, men helt klart manligt projekt.

visa att du är man och spräng gixxern till månen.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln