Butangas Börn.

Smurfer

Filosofie kandidat
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
KTM
Helium! Varför? Vet inte om det smäller bättre än blandning av acetylen o oxygen men testa tryck i en jävla massa helium.
Hojen kanske lättar o flyger iväg.

Om du ska blanda riktitgt me gas så hade jag nog tagit acetylen o 1/3 syre...men passa dig för f-n. Se nu till o ha en polare me brandsläckare o me dig + ta på dig så mycke skyddskläder som du hittar. Hojen kan nog flyga en jävla bit om du har otur

Ylle

..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx6rr
Kul att ni är så positiva :tummenupp . Vi får väl se vad som händer.

Och det är alltid skoj när folk inte tar en på alvar...

Bjorn N

Hjärnan är som yoghurt.
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
hojlös.
Det här måste väl ändå vara gjort förr, typ av någon tokig amerikan? De gillar ju när saker sprängs och brinner upp. Bara att plocka info därifrån i så fall och fylla upp bakhjulet med rätt produkter. Så att någon av oss stackars svenskar slipper vara försökskaniner?

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Hmm, det här låter intressant! Var försiktig, å glöm inte att filma det hela åt oss =)

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
vill du at det skall smälla så räcker det med att ta och letaupp komunens FETASTE kompressor och mosa i så mycket luft det bara går!!!!! poppa ett däck med 7 bar i så får man byta kallingar sen!
nått annat man tänkt på är att lägga en tesked med bensin i däcket innan man moterar det kan oxå smälla fint!

jonas47

F Racing
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
:(
Annars vet jag hur man blandar nappalm:) Både brinner o smäller som fan vid rättblandning! Eller så kan du få låna en spränghandbok!!

P.Björk

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
ZX9R -98 8200mil
Det finns ett annat roligt party trix.Du pillar bort glaset på en blinkerlampa som är hel,fäster 2kablar till lampan.Stoppar denna i en plastpåse på ca 2liter (INTE STÖRRE)
Sen tänder gassvetsen och fixar en bra låga.sen släcker du den utan att stänga av gasen.Plaserar munstycket i plastpåsen (ca 2liters)och fyller den. när den är full så täpper du till påsen och lägger 12v plus matning på ena lappkabeln o (-) minus på den andra. Se bara till att det inte finns så mycker glasrutor i närheten och använd öronproppar. :)

Z Fredde

"Ride the wind of boost"
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
GSXR1000 "RS"
Om man tex. provkör en hoj från en firma, vill inte nämna något namn, men tex. en som ligger i södra Stockhom vid tex. E4:an som säljer tex. Suzuki, Kawasaki o så.

Så skulle man råka justera däcktrycket med "rock & roll luft", och senare så råkar man tappa kopplingen vid ett rödljus eller så.....

Bara en tanke som dök upp i funderingen "spränga" och dårskap. :notme

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
jag tror vät gas skulle smälla som FAN!!!

när sker sprängningen då??? upp me filemer!!

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
om det blir lyckat så kommer jag oxå göra en film så upp me film på de..

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
jonas47 skrev:
Denna grop har jag gjort:)
mäktigt, vill kriga NU,,, spräng hojen , cool grej, men bli inte sur om halva du flyger iväg...

Ylle

..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx6rr
Det blir ett försök nästa vecka (49). Har inte tid nu. Bara ingen testar före mig nu..

Funderar på att låsa fast hjulet i nån brunn eller nått då blir det mindre farligt. Med spännband som sitter fast i ett rör som går igenom hjulaxeln alltså.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln